Złącze diagnostyczne i zaciski.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Jeżdze OMEGĄ A 2.0 automat, sedan. Mam dwa pytania:
1. w moim złączu diagnostycznym styki A i G są połączone od kiedy JĄ kupiłem. Czy tak powinno być?
2. czy tulejki na których chodzi zacisk hamulca przedniego można kupic osobno w sklepie czy trzeba wymienic cały zacisk. Tulejki sie wyrobily i zacisk sie tucze
  
 
Cytat:
2005-06-06 21:52:25, amfa pisze:
1. w moim złączu diagnostycznym styki A i G są połączone od kiedy JĄ kupiłem. Czy tak powinno być?


nie pamietam czy akurat G, ale na pewno podczas normalnej pracy silnika styk A spiety jest jeszcze z jakims. tak powinno byc. bez tej zwory z tego co pamietam komputer nie bedzie rejestrowal bledow, moge sie jednak mylic. sam zwory nie posiadam, bo mi gdzies zginela...
  
 
może mi ktos wyjasnic gdzie jest ałącze diagnostyczne w A bo jakos nie kumam i jak sprawdzic kody błedy ABS-u bo mi sie swieci cały czas!
  
 
może mi ktos wyjasnic gdzie jest ałącze diagnostyczne w A bo jakos nie kumam i jak sprawdzic kody błedy ABS-u bo mi sie swieci cały czas!
  
 
co do jarzącej się lampki ABS (jak się paliła to ABS nie działał) to u mnie pomogła wymiana przekaźnika
  
 
Cytat:
może mi ktos wyjasnic gdzie jest ałącze diagnostyczne w A bo jakos nie kumam



kolego redi nikt Tobie nie odpowie - wystarczy użyć wyszukiwarki, aby uzyskać odpowiedź.




P.S.
głowa do góry !!!
  
 
O ile sie nie myle mozesz nie miec czytaj abs moze nie miec zlacza bledu.ABS z bledem wyszedl kolo 90-91 roku.Jak u mnie Abs nie chodzil to odpielem kompa i sprawdzalem omomierzem czujki obrotu na jego zlaczu i wyszlo ze przod lewy nie ma sygnalu pomogla wymiana kabla i teraz jest ok.
Jak cos wal na priv
Pozdr.