Podrasowanie Dieselka...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko, macie jakies pomysły jak podkręcić troszke dieselka? Bez tam jakichś wielkich ingerencji typu montaż turbiny, myślałem o jakichś lepszych filtrach, pustym wydechu, strumienicy, wiekszej dawce paliwa ewentualnie! Myślicie ze cos da rade??
  
 
Moim zdaniem to nie ma sensu to nie benzyna i wiele się z tego nie da zrobić.
  
 
jedyne co mi do głowy przychodzi to tankowanie dobrej ropy-shell...
  
 
tuning diesla bez ingerencji w motor i inwestowanie sporawej kaski to ciężka sprawa.
  
 
Wiekszą dawke paliwa mozesz sobie wybic z głowy , po takich zabiegach bedzie całkiem fajnie dymić
  
 
more fule=more air. jedno z drugim się wiąrze
  
 
Cytat:
2005-05-30 20:37:48, eres pisze:
more fule=more air. jedno z drugim się wiąrze


czy masz moze na myśli: more FUEL=more air ??
  
 
Cytat:
2005-05-30 21:24:43, escortdriver pisze:
czy masz moze na myśli: more FUEL=more air ??



za gorąco i klawisze mi się kleją, dokładnie tak
  
 
Cytat:
2005-05-30 21:32:06, eres pisze:
za gorąco i klawisze mi się kleją, dokładnie tak


tuning gołego diesla jest ...hmmmm.... jeżdziłem 1.6 D i miałem mało mocy wiec kupiłem 1.8 TD
  
 
No wiadomo że coś za cos, albo tania jazda, albo super osiagi!
Na dzien dzisiejszy za duzo jezdze autkiem zeby kupowac benzynke, bo by mnie pozarł! A do LPG nie mom przekonania...
  
 
Za okolo 2000 tys mozesz zaladowa chipa ... W V-techu w KRK ponoc gwarantuja przyros mocy do 20 KM .... prosty rachunek ...1 kucyk = 100 zeta
  
 
No ale z tego co słyszałem do starszych diesli nie polecają chipów!
A 2000 zeta to sporo

Słyszałem juz o tanszych chipach, ale nie wiem jak one oddziaływauja na silnik...
  
 
Ja to bym sobie odpuścił, sam miałem kiedyś 2.3D, nie ma sensu...
  
 
Cytat:
2005-06-01 12:18:34, FAROW pisze:
No ale z tego co słyszałem do starszych diesli nie polecają chipów! A 2000 zeta to sporo Słyszałem juz o tanszych chipach, ale nie wiem jak one oddziaływauja na silnik...


te tańsze oddziaływują tylko na psychikę i świadomość kierującego a na silnik wcale
  
 
Niewiem jak oni (v-tech) to robia ale do escorta (diesla sterowanego mechanicznie) przeciez niemozna zapodac chipa. A inne metody typu przelotowy tlumik,dolot, filtr niestety niedaja Pozostaje jezdzic i cieszyc sie niskim spalaniem
  
 
Przestarzała konstrukcja nie da się 1,8 podkręcić.
W nowszych typach silniczków ropopijących nie ma problemu masz kompóter więc wstawiasz chipa, zmieniasz wtryskiwacze, ustawiasz turbine na ciut więcej powietrza i możesz się rozkoszować jazdą.
Ostatnio widziałem na TVN Turbo skode diesla podkręconą do prawie 150 kucy o momęcie obrotowym nie wspomne