MotoNews.pl
  

M5 E 34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kiedyś obiło mi się o uszy że silnik w M5 3,6 315PS jest zbudowany na jednostce bazowej M30 3,5l czy to prawda ten sam numer co 1,8IS. Czy to kwestia tylko głowicy.
Tak sobie kombinuje bo swego czasu bardzo chorowalem na M5 E34 ale przeraża mnie eksploatacja tego autka więc dobra alternatywą są Alpiny B10 które mają też ciekawe osiągi a mają głowice bez hydrauliki mniej elektroniki i ogólnie prostrzą budowe więc i taniej.
haha tylko czy dobrze kombinuje?????????
  
 
Mi też sie obiło coś takiego o uszy. A jeśli tak to z silnika M30 wykożystano tylko sam blok a wszystkie pozostałe części to już nie M30.
Cytat:
silnik w M5 3,6 315PS jest zbudowany na jednostce bazowej M30 3,5l


Co do tego to nie mogę się zgodzić. O ile silnik S38 mógł powstać na bazie bloku M30. To silnik w M5 (315km) jest ulepszonym silnikiem pochodzącym z M5 E28 oraz M635CSi. Z koleji silniki w M5 E28 oraz M635CSi były ulepszonymi silnikami z legendarnej M1 która miała 277km.

Pozdrawiam
  
 
No to już jestem mądrzejszy, ogólnie ciężko o wiedze o M macie jakieś mądre linki?
  
 
na necie krazy filmik zgrany z tv "The history of BMW M" jak ktos zna angielski to moze mu sie przydac, ja sciagnalem programem LimeWire ale na eDonkey tez jest.
  
 
Mam go jest ok. ale jesli chodzi o przekaz wiedzy technicznej to marnie. Jeżeli mówimy o tym samym z Top Gear
  
 
tak ten chyba byl z top gear i bylo tam ogolnie powiedziane
  
 
Co do linków to nie mam żadnych. To co napisałem to połaczenie jakiś drobnych informacji z gazet. Troszke kiedyś szperałem w necie na ten temat ale na kompie nic nie mam. To co napisałem to wszysto to co kiedyś udało mi się przeczytać i zapamiętać. Ale jakbym coś jeszcze gdzieś znalazł to dam ci znać.

Pozdrawiam