Cholerny centralny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po otwarciu z pilota i ujechaniu kilkunastu km były problemy z otwarciem drzwi kierowcy. Najlepiej zanim dotknęło się klamki należało wyciągnąć dingsa do góry - pomagało.
Rozebrałem, obejrzałem, wymontowałem, wd40 kapnąłem... przestało wogóle działać... CUD!!! Od wczoraj (po 2 tygodniach) samoczynnie zaczęło działać... ale znów są problemy z wyjściem z samochodu po jeździe jak również po ręcznym zablokowaniu i odblokowaniu od wewnątrz drzwi.
Przeżywaliście powyższy temat? Co do cholery wyregulować/wyczyścić.
  
 
A w jakim samochodzie?
  
 
Cytat:
2005-06-01 07:28:57, AsterixGal pisze:
A w jakim samochodzie?



A zgadnij... zobacz w podpisie, że "Koniec promocji Scenica" - już z miesiąc wisi, a zresztą z nim jechałem do ASO i wymieniali klamki
  
 
Mam to samo z drzwiami pasażera - raz się otwiera, raz nie, ale jeszcze nie miałem czasu do nich zajrzeć. Pytałem i Petersen bodajrze wspomniał coś o regulacji cięgien... tylko za cholerę nie wiem jakich i gdzie.

Wiem tylko tyle:
"...stawiam na rozregulowane polaczenie pretow silownika z pretem rygla...identyko sytuacje mialem 2 dni temu w Astzre F i objaw identyczny"



[ wiadomość edytowana przez: Walus dnia 2005-06-01 08:24:58 ]
  
 
No to zanim zabiorę się za robotę czekam na dokładniejsze info, co i jak z tą regulacją, bo póki co to jeden pręt wchodzi w centralny i łączy się z zamkiem.

[ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2005-06-01 08:56:41 ]
  
 
A co tam za regulację można wykonać?? Mnie się drzwi nie otwierały to psikałem, smarowałem, dmuchałem, chuchałem, macałem, wyzywałem aż w końcu kupiłem siłowniki nowe 3kg, zamontowałem i jest spokój.
  
 
Cytat:
2005-06-01 08:58:50, the_undertaker pisze:
A co tam za regulację można wykonać?? Mnie się drzwi nie otwierały to psikałem, smarowałem, dmuchałem, chuchałem, macałem, wyzywałem aż w końcu kupiłem siłowniki nowe 3kg, zamontowałem i jest spokój.


Ja tez tak miałem i rzeczywiscie regulacji raczej nie da się tam zrobic. Też wymieniałem siłownik i jest ok. U mnie nie łączyło cos w srodku i jak sie poruszało troche tym cynglem od zamykania drzwi to ze dwa razy zadziałało i później kicha. Po wymianie siłownika zero problemów.
  
 
Cytat:
2005-06-01 09:18:58, Buba030 pisze:
U mnie nie łączyło cos w srodku i jak sie poruszało troche tym cynglem od zamykania drzwi to ze dwa razy zadziałało i później kicha. Po wymianie siłownika zero problemów.



I to chyba będzie rozwiązaniem. Proszę teraz o jakieś wskazówki montażowo-(rozstaw śrub)-elektryczne (który kabelek do czego), a najlepiej to wogóle dajcie linka na allegro bo skoro po naprawie i smarowaniu przestało działać oznacza to, że powoli umiera... aha - z otwarciem z zewnątrz klamką nie było żadnych problemów, ale c.z. nic do tego nie ma w sumie.

[ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2005-06-01 09:22:25 ]
  
 
Ja kupiłem zwykłe siłowniki na giełdzie samochodowej. 3 kilogramowe za 15 zeta od sztuki z dwoma przewodami. Do drzwi kierowcy droższy. Nie wiem jak jest z drzwiami przednimi pasażera (czy tam też jest master czy slave). Rozstawem śrub pasowały idealnie w fabryczne otwory od starych siłowników, tylko pręty trzeba było skrócić. W drzwiach kierowcy jest bodaj siłownik z 5 przewodami. Kombinowałem z przewodami i nic nie spaliłem więc spoko.
Master:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=52132554
Slave:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=52132780
Wybrałem aukcje pierwsze lepsze bez szukania a ceny jeszcze niższe niż ja płaciłem.

[ wiadomość edytowana przez: the_undertaker dnia 2005-06-01 10:02:23 ]
  
 
LINK DO TOPIKU O CENTRALNYM

tam masz opisane wszystko razem z kolorami kabelkow
dla ulatwienia powiem ze szukaj w moich postach
  
 
Witam
Mam pytanie jakie siłownik moga słuzyc za zamienniki do oryginalnych (chodzi ten od kierowcy oraz w pozostałych drzwiach)

pozdrawiam

markus
  
 
Każde... ale kablologia chyba nikogo nie ominie.
  
 
Ja mialem to sano w tylnych drzwiach. Dzyndzel opadal po dluzszej jezdzie i nie dalo sie otworzyc drzwi.
Wystarczy zdjac tapicerke i podgjac troszke silownik ktory idzie przez cala dlugosc drzwi w miejscu gdzie jest jego podparcie (mniej wiecej na srodku drzwi).
On jest lekko wygiety w dol. Trzeba mu nadac troche bardziej ostry ksztalt, tak aby sie ciezej przesuwal po prowadniczce.
  
 
u mnie też nie zawsze otwier wszystkie drzwi.. tzn przód raczej zawsze ale z tyłem ma problemy...... zastanawia mnie czy czyszczenie siłowników w tylnich drzwiach pomoże...........
  
 
Cytat:
2005-06-01 15:34:57, Hornblower pisze:
Trzeba mu nadac troche bardziej ostry ksztalt, tak aby sie ciezej przesuwal po prowadniczce.



I rozumiem, że teraz nie opada tylko dlatego, że ciężej chodzi? I nie opadnie po 100 km tylko po 1000 tys km
Zresztą już na Allegro kupiłem nowy siłownik.
Kolber - z tym czyszczeniem to jak się już naczytałem nie jest tak prosto. Ja swój zapsikałem wd40 i... przestał działać na 2 tygodnie.
  
 
Ja u siebie podgialem to problem sie rozwiazal. Juz mi nie opada
  
 
Heheheheh...
Kupiłem na TEJ aukcji 1 mastera i płacąc 13 zł dostałem... kompletny centralny łącznie z okablowaniem o wartości 45 zł (wg paragonu).
  
 
piotr-ek jak dojdziesz jak to podlaczyc to napisz jakbys mogl...tez musze mastera wymienic...
dzieki
  
 
OK... tylko pamiętaj, że co firma to inna kabelkologia, czyli mój zielony w siłowniku będzie Twoim niebieskim - no chyba, że ten sam model kupisz. Podłączał będę ok połowy przyszłego tygodnia.
  
 
a nie masz objasnione w zestawie ktory kabelek to plus, ktory minus, ktory dostaje sygnal do otwarcia a ktory zamyka reszte drzwi?