Elektryczne szyby Omega B instalcja elektryczna

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam czy ktos mi moze powiedziec gdzie znajde zlacze do zasilania tylnych szyb elektrzycznych ? kupilem silowniki i che podlaczyc z tylu szyby ale nie ma zasilania w dodatnim przewodzie w skrzycne bezpiecznikow jest tylko miejsce na bezpiecznik nie wyposazone w styki, moze juz ktos cos takiego robil i wie gdzie owe zakocnzenie przewodu sie znajduje

Pzdr

Dokładnie nie jestem w stanie zapodać, ale sądzę , że gdzieś w konsoli środkowej, bo jeszcze musi obsłużyć przyciski sterujące tyłem na tunelu i pstryczek do odłączania tyłu coby się dzieci w czasie jazdy nie bawiły

tam nie ma bo tam gdzie przyciski to tylko przewod sterujacy tylem ale nie ma glownego zasilania

dobra znalalazlem na dole w lewym slupku lewe duze gniazdo i w nim 4 pin od przodu auta prawy rzad pinow

co do szyb to ja mam ten szm problem i mimo iz jestem elektrykiem (sieciowym)to nie dalem rady jak ktos cos moze na to poradzic jak sie do tego zabrac bede wdzieczny!

jaki taki sam problem ? swoj problem ktory poruszylem rozwiazalem i podalem lokalizacje zasilania tylnych silownikow
napisz jaki masz problem to ci podpowiem u mnie szybki juz wszystkie smigaja az milo

Pzdr

poprostu nie wiem jak sie do tego zabrac !
mam silowniki do szyb orginalne i wjazki przewodow z innej omci ale nie wiem czy mam instalacie w mojej omci zaznacze ze przod robilem w warsztacie i zaplacilem 150 a zatyl chca 200
chce sam zrobic zeby zaoszczedzic!

a propo szyb u mnie jest tak dziwnie ze jak sie aku odlaczy to nie dziala po podlaczeniu domykanie samoczynne. u Was tez w B?

Oj prosisz się o tablicę Maciey

spoko luzik, tak samo jest i u mnie Maciey, poprostu trzeba zalaczyc ta opcje i juz jest OK. Nie jestem pewien ale chyba to sie zalancza dluzej przytrzymujac klawisz otwierania szyb (jak sie otworzy to jeszcze troche przytrzymaj), ale pewnie sie myle

Et ti Brutal contra me??