Zegary

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie
czy jest możę gdzieś opisana wymiana zegarów bez obrotka na zegary z obrotkiem do esiego mk7
bardzo prosze o jakieś wskazówki
  
 
najlepeij przejżyj sobie schemat ideowy połączeń elektrycznych instalacji z obrotkiem i zapewne sam sobie poradzisz z problemem, ale nie jestem pewien czy kolejność styków na kostce jest taka sama jak w zegarach z obrotkiem. mam obie luzem i chyba sa tam jakieś różnice, ale to tylko domysły, nie mam tego przed oczami! Upewnij się, do tego prawdopodobniue w ogóle nie masz styku na kostce do obrotka, ale to chyba nie problem..
  
 
Ja po prostu wsadziłem w moim poprzednim aucie zegary z obrotkiem i nie było problemu...włączyłem silnik i działały.Tak tak Przemku
  
 
ja tak samo jak artur, poprstu odpiołem stare wsadziłem nowe i wszystko ok. raczej nie ma zadnego kłopotu, a instalacje raczen na 99% masz.
  
 
Boze moze podwiesimy ten watek bo co 2 dni ktos pyta o obrotek
  
 
Nie chcę być monotematyczny, ale ja też je tylko podłączyłem i działały
  
 
tak to jest jak ktoś jest zbyt ostrożny!!
STARY WSZADZAJ I O NIC SIĘ NIE MARTW!!
  
 
Martwić się będziesz jak coś spieprzysz! U mnie taka teoria już nie przejdzie! zazwyczaj najpierw robiłem a później myślałem, ale zbyt duże koszty zcasem wynikały z tego! teraz nabrałem już troche ostrożności!
  
 
A ja walcze ze swoim juz 2 tygodnie !!!!
Poprostu nie działa.
Opiszcie prosze które i jakie mają kolory kable idące do obrotka z filtra i z Edisa i jak tom podłączyć ?
  
 
witam
dzieki wszystkoim za pomoc dziś właśnie założyłem licznik z obrotkiem i jest wszystko ok nic nie musiałem przerabiać ani kombinować z instalacją
pozdrawiam