Hmm... Coś mnie zastanawia...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Otóż miałem wymianę linki napędu prędkościomierza. I teraz wydaje mi się, że coś nie jest do końca teges z oświetleniem zegarów. A mianowicie mam wrażenie, że tam powinny być dwa światełka (gdzieś na wysokości wkrętów u góry), a u mnie świeci tylko to po lewej, przez co mam jakby nierówno oświetlone zegary. Problem w tym, że nie pamiętam, czy rzeczywiście są dwa światełka, czy od urodzenia było tam jedno, właśnie to z lewej. Ale znając siebie raczej te zegary powinny być równomiernie oświetlone, inaczej bym tego nie zauważył. I teraz pytanie, czy ewentualny dostęp do tego światełka jest łatwy i wystarczy odkręcić dwie śrubki mocujące licznik do kokpitu, czy też sprawa jest o wiele bardziej zawiła??
  
 
Są dwie żarówki od góry sprawa prosta odkręć licznik i zobacz może nie łączy żarówka albo padła.
  
 
zgadza się ja też mam dwie, a jak żarówka będzie ok i dalej nie będzie świeciło to sprawdż te miedziane ściezki zasilające żarówki- u mnie jedna była pęknięta, zresztą podobnie jak przy podświetleniu pokręteł nawiewu
  
 
Odkrecasz 2 sruby od Zewn czesci Zegarow, potem 4 sruby od Samego Mocowania Zegarow do Kokpitu i masz zegary na wierzchu . .. ewentualnie mozesz poluznic Linka od gazu zeby ci dalej wyszly, ale to nie musibyc konieczne . . .
  
 
Cytat:
2005-06-06 13:59:58, taxi pisze:
Odkrecasz 2 sruby od Zewn czesci Zegarow, potem 4 sruby od Samego Mocowania Zegarow do Kokpitu i masz zegary na wierzchu . .. ewentualnie mozesz poluznic Linka od gazu zeby ci dalej wyszly, ale to nie musibyc konieczne . . .



tylko nie linke od gazu tylko od licznika
  
 
Taxi ma tam ręczny gaz hahahahahaha jak w 125p wersja 74r
  
 
Cytat:
2005-06-06 14:27:17, PUNIU pisze:
tylko nie linke od gazu tylko od licznika


Racja . . . Moj Blad . . . chodzilo o Line od Predkosciomierza a nie o Linke od gazu
  
 
w mk7 to nie takie proste ... zeby wyjac licznik musisz najpierw zdajac panel. najpierw odkrecasz 2 sruby nad zegarami,pozniej wyjmujesz 3 pokretla nawiewu i podwazasz sruvbokretem z kazdej strony z wyczuciem i ciagniesz.dla wygody mozesz zdjac oslone kolumny kier. zeby wyjac zegary musisz najpierw odlaczyc linke i zlacza. generalnie duzo roboty i latwo "pęknąć" ten plastik. mechanior Ci to zrobi za 30zl.
  
 
Cytat:
2005-06-06 22:30:09, maciek701 pisze:
w mk7 to nie takie proste ... zeby wyjac licznik musisz najpierw zdajac panel. najpierw odkrecasz 2 sruby nad zegarami,pozniej wyjmujesz 3 pokretla nawiewu i podwazasz sruvbokretem z kazdej strony z wyczuciem i ciagniesz.dla wygody mozesz zdjac oslone kolumny kier. zeby wyjac zegary musisz najpierw odlaczyc linke i zlacza. generalnie duzo roboty i latwo "pęknąć" ten plastik. mechanior Ci to zrobi za 30zl.


No nieźle... To jednak pójdzie do mechanika do poprawki. Objaw wystąpił właśnie po wymianie linki prędkościomierza, a więc będzie reklamacja...