| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2005-09-06 08:09:48 Każdy mówi wiele, jeden latał nawet 350 w terenia zabudowanym, ja wyznaję zasadę póki nie zobaczę nie uwierzę. Co do tych 200 na czwórce może bym jeszcze uwierzył bo Sydnejowy RST zbliżał się na 4 do 200 więc myślę że to się da zrobić.
Natomiast co do tego 1,1 bara to już bym się grubo zastanowił. |
kierek Ford Escort Flair Szczecin | 2005-09-06 08:18:45 wg mnie wlasnie predkosc maksymalna uzyskuje sie na 4 a nie 5 biegu, ale czy jest to 200 to najlepiej sam to sprawdz ![]() |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-09-06 08:43:57 ja bym serio sie grubo zastanowil...jezeli nie ma chipa w ecu i jezdzi na 1.1 bara na benzynie to znaczy ze albo ma ecu zjebane, albo wtrysk albo to i to...seryjnie w essim nie da sie podniesc doladowania na wiecej niz 0.7 moze 0.8. Gdy wszystko jest sprawne ecu odcieloby zaplon jak zobaczyloby cisnienie powyzej 0.7-0,8. Inna opcja jest ze ecu jest wogole odlaczone i samochod jezdzi tylko na gazie iwtedy to jest nawet mozliwe. Generalnie mocno odradzam rst tuningowane w polsce. Ludziom sie wydaje ze to mechaniczny wtrysk to mozna sobie tu sruba pokrecic tam rurke odciac i jazda a potem czemu te tloki popekaly albo czemu sie przegrzewa. Dowiedz sie czy ma chip przedewszystkim i czy sprawdzal mu AFR (sklad mieszanki) przy pelnym doladowaniu. Dobrze radze bo ja sie tak nadzialem a raczej ten co od niego kupilem essiego ![]() |
mIRCoslaw Sympatyk FEFK Escort MK VI RS2000 Łańcut | 2005-09-06 08:44:41 Ciekawe kiedy sie rozsypie przy takim cisnieniu doladowania, mozliwe ze 200 robi na 4 biegu bo ja swoim XR3i (seria) na 4 biegu robie jakies 185-190 |
piotr_RST Ford Escort RSi Turb ... Poznań | 2005-09-06 09:03:15 mechanicznie można... nawet do tego 1.1 dac... a regulacja act ... nie do końca się sprawdza, poza tym fabryczne doładowanie na poziomie 0,55 "znacznie zwiększa żywotnośc fabrycznego silnika", chociaż klamoty wytrzymają do 30% zwiększenia mocy, weź pod uwagę że twój silnik nie jest nowy.. ma pewnie z 200K w plecach i zwiększone doładowanie na pewno mu nie pomoże... chcesz miec jak nalezy.. 1. tłoki low comp + kute graty 2. ECU i ACT no i za min 5K masz maszynę że śmiga.. ![]() |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-09-06 09:04:02 no prawda ale jak ecu dowie sie z tego wezyka co idzie od kolektora dolotowego ze ma wieksze cisnienie niz na to pozwala jego mapa paliwowa to i tak odetnie zaplon....o ile nie ma popsutego tego czujniak albo odpietego tego kabelka. Ecu w RST ma tylko jedna mape paliwowa bo to prosta konstrukcja. W tamtych czasach musialoby jezdzic w bagazniku i wazyc swoje zeby pomiescic mapy dla roznych doladowan....
dokladnie odetnie zaplon jak wyczuje doaldowanie powyzej 0.72 BARA przez dluzej niz 3 sec. [ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2005-09-06 09:07:22 ] |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-09-06 09:53:27 problem moze lezec w elektrozaworze. Podlacz rurkie idaca z wastegate bezposrednio do turbo a ta co idzie spod filtra powietrza zatkaj. Wtedy zobacz ile ci pompuje. Jezli normlanie to znaczy ze elektrozwor konczy swoj zywot. Jak dziala prawidlowo to powinien klikac jak sie wlacza stacyjke. Jak bedziesz go odlaczal to zapisz sobie gdzie poszczegolne rurki ida bo inaczej bedziesz mial problem....tzn mam rysunki jak powinien isc ale zawsze lepiej miec pod reka. Jezeli jest zwalony to cisnienie mozesz sobie podregulowac takim drutem idacym z tej slynnej puszeczki. Skrecajac go (skracajac) zwiekszasz doladowanie. |
dr_boom1 Sympatyk FEFK Escort VII 1.8 16V Świętochłowice | 2005-09-06 10:52:10 drut ze słynnej puszeczki czyli??jak dokładnie? |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-09-06 10:56:01 jak zajrzysz od spodu to masz do turbo przyczepiona taka puszke. To jest aktuator, z niej wychodzi taki pret i nasadzony jest na taki bolec. Wlasnie to odpowiada za to jakie cisnienie ci pompuje bo ten bolec jest z klapka ktora sie otwiera ciagnan za pret....kurde w smie po co ja to pisze....jak zajrzysz po spod to zdejmij ten pret, skrec go pol obrotu i nasadz i sie przejedz i zobacz ile ci pompuje. |
dr_boom1 Sympatyk FEFK Escort VII 1.8 16V Świętochłowice | 2005-09-06 10:58:36 ok, zobacze co to da, dzieki wielkie. |
Pyku Eskort mkV 1.8 16V Kielce | 2005-09-06 15:33:39 pewnie mi nie uwierzycie ale ja lecialme swoim mkv (1,8 16v) na gazie z 3 osobami na 4 biegu 210hm/h (bynajmniej tyle pokzaywal licznik) na felgach 16 calowych na prostej drodze |
pucek2509 escort był, ale jest ... RYBNIK | 2005-09-06 15:41:05 heh ale to nic...ja mam takiego essiego w garazu pod ziemia to typ. mk70000 z trzema turbinami a w bagaźniku mam 50-litrowa butle na podtlenek azotu i idzie mi tylko 200km/h na jedynce:/
buhahahaha no ja też powiem szczerze uznaje zasade że jesli zobacze to uwierze... musiał bym serio tego mojego wytestować... |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-09-06 18:33:19
W 1.4 i 1.6 to masz racje. Ale mocniejsze silniki na 5 biegu beda mialy max predkosc. |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-09-06 18:49:53 to mial byc watek o rst a znowu sie zaczna dywagacje ile komu poszedl jaki essi |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2005-09-06 18:54:10
O przepraszam w 1.6 mam wyzsza predkosc max na 5 biegu niz na 4. Takze u mnie 5 bieg nie jest tzw. nad biegim wiec ta zasada obowiazuje tylko do silnika max 1.4l bo powyzej juz nie. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-09-06 19:09:33 Rick, nadbiegiem to jest, bo ma przelozenie dluzsze niz 1:1. Tylko po prostu starcza Ci mocy na rozpedzenie autka.
Co do RST - chcialbym zobaczyc to 1.1 bara oraz jesli takie jest to AFR przy nim. |