MotoNews.pl
  

Pada Akumulator!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zaznaczam ze jest nowy i byl juz sprawdzany!! Wystarczy zeby es postal 3 dni!! lub zebym zostawil na 2 min kluczyk przekrecony na zaplon ;/// i juz go nei odpale ;// CO JEST ??
  
 
Adaś pojedzi do Yak-a na Przyjaźni sprawdzą Ci aku.
Bo wydaje mi się że coś jest nie tak z nim...
Nawet mój szrot a nie aku, ma dość mocy żeby odpalić essa po 2-3min trzymania go na zapłonie, z wlączonym radiem.

P.S Sprawdź też czy radio wyłącza Ci wzmacniacz jak wylaczysz samo radio

[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2006-11-01 07:47:34 ]
  
 
ale dwie minuty he he no nie jezeli tak jest to nawet nie ma co sprawdzac ewentualnie sprawdzajacy nie ma zabardzo pojecia o sprawdzenia aku
  
 
aku sprawdzalem juz 3 razy !! jest dobry !! gosc sprawdzal mi instalacje idaca od aku i cos bralo prad i jak se tak esek postoi 3 dni to juz nie ruszy ;/

GrzeE Wzmacniacz sie wylacza !!

Gdzie jest we Wrocku tani i dobry elektryk samochodowy ?? aha no i co moze byc z tym zaplonem ??

[ wiadomość edytowana przez: adamj3000 dnia 2006-11-01 10:09:02 ]
  
 
jak bierze prąd, proponuję sprawdzić alternator, może padła dioda, miałem tak u siebie.
ale to tylko moja sugestia, może coś innego pobiera prąd
  
 
a jak sprawdzic czy padla dioda ?? pada jesli stoi 3 dni lub mam przekrecony kluczyk na raplon z 3 min
  
 
W środę na spocie pod Pocztą Gł. mogę sprawdzić. Tylko się przypomnij na priv, zebym amperomierz cęgowy wział
  
 
sprawdz czy nie masz włącząnej ogrzewanej szyby (może nie świecić ci kontrolka) i przy włącząnym zapłonie może ci grzać, może radio mieć jakieś zwarcie i pobiera więcej prądu ( ja tak miałem ze starym radiem wszystko działało dobrze tylko jak elektryk sprawdził przyrządem to złapał się za głowe i powiedział że radio po wyłączeniu pobiera tyle prądu jak włączona żarówka H4 na długich. Mogą jeszcze być któreś cele w akumulatorze zwarte i też będzie ci rozładowywać. Niech Ci elektryk podłączy przyrząd i włącz zapłon na jakieś 10 min i zobaczysz co się będzie działo. Sprawdź czy masz zalany akumulator może masz gdzieś wyciek. Najlepiej pozyczyć od kogoś aku przełóż i zobaczysz czy sie to zmieni.
Życze powodzenia
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:05:16, mody1982 pisze:


-----------------
Wyprzedzanie na podwójnej ciągłej - 200 zł, brak zapiętych pasów - 100 zł, wrażenia z jazdy - BEZCENNE




Zamiatanie bokiem po ludziach na przystanku - NAPRAWDĘ BEZCENNE

Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać

A wracając do tematu, wszelkie upływności najlepiej sprawdzać amperomierzem cęgowym.
  
 
Cytat:
W środę na spocie pod Pocztą Gł. mogę sprawdzić. Tylko się przypomnij na priv, zebym amperomierz cęgowy wział



Pracuje ;// Moze prezesowi pasowal by inny termin ?? ;]]] albo zorganizowac spota w weekend ;]]

mody1982 - dzieki za rady !! co nieco z tego co napisales sprawdzilem i d..a



[ wiadomość edytowana przez: adamj3000 dnia 2006-11-04 18:17:40 ]
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:16:08, adamj3000 pisze:
Pracuje ;// Moze prezesowi pasowal by inny termin ?? ;]]] albo zorganizowac spota w weekend ;]] mody1982 - dzieki za rady !! co nieco z tego co napisales sprawdzilem i d..a [ wiadomość edytowana przez: adamj3000 dnia 2006-11-04 18:17:40 ]



Na prw zobacz.
  
 
a ja mam dwie opcje które chyba nie byly poruszone ;0pierwsza to moze byc skrzynka bezcznikow ze robi zwarcie i tak sie dzieje mialem to samo w swoim eskorcie ;/ a druga to sprawdz mnocowanie na plusie tej blaszki co idzie do bezpieczników głównych tych przy akumulatorze u ojca nie bylo tam styku i alternator nie doladowywal akumulatora iu tak sie dzialo!
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:28:57, gelu1 pisze:
a ja mam dwie opcje które chyba nie byly poruszone ;0pierwsza to moze byc skrzynka bezcznikow ze robi zwarcie i tak sie dzieje mialem to samo w swoim eskorcie ;/ a druga to sprawdz mnocowanie na plusie tej blaszki co idzie do bezpieczników głównych tych przy akumulatorze u ojca nie bylo tam styku i alternator nie doladowywal akumulatora iu tak sie dzialo!



Co do skrzynki, mogę się zgodzić. Ale w kwestii nie łączenia klemy... Przewód ładowania z alternatora idzie na rozrusznik, a z niego na aku. Czyli jeśli pali, to musi ładować. Ale może się czepiam.
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:35:27, WilK pisze:
Co do skrzynki, mogę się zgodzić. Ale w kwestii nie łączenia klemy... Przewód ładowania z alternatora idzie na rozrusznik, a z niego na aku. Czyli jeśli pali, to musi ładować. Ale może się czepiam.


wiesz ja tez tak myslalem ale jak pojechalem do elektryka i mi tak powiedzial i przeczyscilem wszystko i podokrecalem to znaczy ze chyba cos w tym bylo
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:40:29, gelu1 pisze:
wiesz ja tez tak myslalem ale jak pojechalem do elektryka i mi tak powiedzial i przeczyscilem wszystko i podokrecalem to znaczy ze chyba cos w tym bylo



A w skrzynce mamy trzy przewody doprowadzające prąd z akumulatora. Jeśli to te przewody dokręcałeś, oki.
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:46:29, WilK pisze:
A w skrzynce mamy trzy przewody doprowadzające prąd z akumulatora. Jeśli to te przewody dokręcałeś, oki.


no taka blaszka na której trzymaja sie bezpieczniki główne i to jest do + przykrecone .On powiedzial ze to sa jakies bezpieczniki od alternatora!
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:53:14, gelu1 pisze:
no taka blaszka na której trzymaja sie bezpieczniki główne i to jest do + przykrecone .On powiedzial ze to sa jakies bezpieczniki od alternatora!



Bzdura. Przewód od altrenatora-rozrusznika jest czerwony i ma swoją końcówkę. Wspomniana blaszka łączy bezpieczniki główne.
  
 
Cytat:
2006-11-04 18:55:21, WilK pisze:
Bzdura. Przewód od altrenatora-rozrusznika jest czerwony i ma swoją końcówkę. Wspomniana blaszka łączy bezpieczniki główne.


no fakt bezpieczniki główne ale jeden jest od alternatora od ładowania
  
 
Cytat:
2006-11-04 19:22:18, gelu1 pisze:
no fakt bezpieczniki główne ale jeden jest od alternatora od ładowania

No jeden jest od alternatora od ładowania, a drugi od cisnienia powietrza w oponach.
  
 
Cytat:
2006-11-05 07:44:58, Slawko pisze:
No jeden jest od alternatora od ładowania, a drugi od cisnienia powietrza w oponach.



No to jeszcze trzy zostały od nitro, hamulców aero i katapulty

nie mogłem się powstrzymać...