MotoNews.pl
  

Strumienica i zmiana tłumika końcowego w Essim - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-05-19 13:34:14, KriSSo pisze:
To zaraz, Ty masz do setki 13,4 i lanos dostaje 1.6 106 PS dostaje baty ? No gdzie tu logika.. Przecież on ma 11,5 do 100.



Eno ludzie czytajcie dokładnie ZieleTDH pisał :

''Jeśli chodzi o dynamikę UNO1,4ieS objerzdza mnie jak chce ma 11,4s setki :|, a lanos 1,6 ma ciężko ze mną na miesicie!!''

chodziło o dynamikę lanosa a nie przyspieszenie na sprincie
  
 
Witam temat z innej bajki dzis jestem szczesliwym posiadaczem całego układu wydechowego na 50 mm dwa tłumiki przelotowe koncowy mugen supersprinta efekt obiecujacy koszt 200 zł bez koncowego tłumika w niedziele jade na kraka wiec sie przepali układ i zrobie tescik na 400 m jeszcze wymiana kolektora wydechowego 421 polerka dolotowego przepustnica xr3 i hamownia za jakis czas będzie wszystko opisane plus foty
  
 
Cytat:
2005-07-20 23:18:02, ZieleTDH pisze:
po zalozeniu strumienicy koledzy mi mowiaze inny dziwiek jest. Ja tam tego w srodku nie slysze.nawet uwazam ze ciszej chodzi, bo mialem przedmuhy na KATcie a tu spokoj ciszej chodzi wrecz Jesli chodzi o dynamike UNO1,4ieS objerzdza mnie jak chce ma 11,4s setki :|, a lanos 1,6 ma ciezko ze mna na miesicie.W trasie mnie kazde auto pogoni.Moj max speed to niestety tylko 175KM/h ktore wykrecilem jakies tydz temu . minimalnie ale to minimalnie sie lepiej wkreca na obroty, nie szarpie silnikiem. Obalam mit w swoim przypadku ze bez przelotowego tlumika wydmuchuje uszczelke pod glowica. nie jedno krece go do 6tys jak tne sie na cwiartke z kolegami. A jak lecimy po pachołkach na odcinku to tak max 5,5tys. dodam ze moj obortek na starcie pokazuje ok 300, wiec zawyza o 300 Moj uklad wydechowy to kolektor , dwu rurka, sonda, strumienica, dwu letni srodkowy tlumik WALKER, koncowy tlumik od escorta 1,4 wydmuchany, wlasnej roboty, nakladka skradziona [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2005-07-20 23:20:07 ]


Zielak wszystko pięknie ładnie ale nalezy uwzględnić czy opisane przez ciebie auta mają zamontowany LPG czy nie , w jakim stanie są w nich silniki i ich osprzęt -w przypadku wielopunktów niesprawniści wszystkich ''podciśnieniiowych lub elektrycznych zabawek'' sporo zabierają , a do tego kwestie przyczepności przy przenissieniu napędu i stylu jazdy kierowcy.
Dla mnie takie porównania nie stanowią zadnej ale to żadnej obiektywnej oceny sytuacji.
Żeby było konkretnie to najpierw sprawdzamy stan techniczny aut -ale naprawde dokładnie, potem chamownia a potem testy -dokładne a nie na oko i to zakładając że na tych samych odcinkach prowadzi jeden i ten sam kierowca z zewnątrz. Wtedy mamy rzetelne porównanie.
PS Zielak wiem że się wymądrzam Swoją drogą ja tez czuje się jak małe dziecko kiedy wiem że z kims wygrałem np: o długość samochodu zakładając że miał mocniejsze auto
Ale to jest różnica między teorią i praktyką - które w życiu nie chodza w parze