| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2005-09-06 13:54:37 kurcze szkoda ze nie mam wydruku jutro postaram się go zabarać bo mam go schowanego w ksiązce serwisowej. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2005-09-06 15:32:40 spoko kazda opinia jest oki ,mało precyzyjnie to ująłem. więc sytuacja wygląda w ten sposób. na przyrządach jest oki kierownica jest prosto połówkowa jest oki całkowita jest oki w normach producenyta (jutro bede miał wydruk to podam wartości) kiedy natomiast zjade ze stanowiska zeby jechac prosto kierownica jest delikatnie gdzięś około jeden frez w lewo a autko po puszczeniu kiery delikatnie idzie na prawo co istotne nie uderzyłem nigdzie w kraweżnik etc. w sobote zobacze co jest .po wymianie tul;ei na prawym wahaczu |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-09-07 23:26:25
mam dokładnie to samo. ale za miesiąc badanie techniczne, i wtedy się wszystko okaze. |
KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2005-09-08 10:17:23 renifergt- jak będziesz robił zbierzność , to niech założą przyżądy na 4 koła ( jeśli ci ucieka w prawo) --> z 4 przyżądami nie wyjdzie poprawnie , z 2 wyjdzie super !
niech sprawdzą geometrie pewno prawe przednie koło jest pochylone ( w granicach błędu) ale to wystarczy ! możesz wymienić wszystkie gumy , drążki , tuleje , ---> i ak będzie w prawo sam skręćął ! albo geometria koła , albo banan z asmochodu! ( kąp pokaże że wszystko w granicach błędu ) !!!!
!!!!!!!!JUŻ TO PRZERABIAŁAM !!!!!!!! |
Kozak_WRC Audi A4 Avant Wrocław | 2005-09-09 10:24:19 Witam,
Ja też pozwolę się dołączyć, bo od wczoraj jestem szczęśliwym człowiekiem Znaczy, moja czarna strzała wreszcie jeździ super prosto!. Też mi darło prawą gumę. Powolutku wymieniałem wszystko: drążki, końcówki, łączniki stabilizatora, wymieniłem też przekładnię na 3lata młodszą (dzięki creaktywacja), bo stara miała luz. Auto dalej jeździło w prawo... Zamieniłem koła, na próbę i auto jechalo w lewo - wiec poszly na przód nowe gumy (dzięki Fever) i jezdzilo już praktycznie prosto, ale dalej przód pływał, jak przy przyspieszaniu wcisnęło się sprzęgło, to uciekał w lewo. Wiec zostały jeszcze przynajmniej wahacze (tuleje). Przy ostaniej wymianie tulei miałem je obspawane, bo gniazda w wahaczah były już luźne. Więc teraz poszły dwa nowe wahacze (z tulejami i swożniami). Po wyjęciu okazało się, że stare tuleje całkiem dobrze się jeszcze trzymały, natomiast swożnie były w opłakanym stanie. Teraz jest IDEALNIE. Zero luzów, zero pływania, czy przyspieszam, czy hamuję. Dziś smigam z Wrocka do Olsztyna i mam nadzieje cieszyć się jazdą!
Co do zbieżności, to faktycznie warto najpierw zdiagnozować, gdzie jest probelem, wymienić i dopiero ustawiać. Ja się już naciąłem we Wrocku, na takich co ustawiali nic nie sprawdzając, a później dziw, że nie jeździ prosto. Ja podszedłem trochę inaczej i wymieniałem po kolei... Trochę czasu i pieniędzy poszło, ale i tak trzeba było te wszystkie stare części powymieniać żeby wiedzieć czym się jeździ. I być pewnym auta. Zwłaszcza, jak się ciągle kursuje Wrocek-Karpacz i Wrocek-Olsztyn
Przód zrobiony... teraz czas na tył A przynajmniej amorki. Ale tam już łatwo.
Pozdrawiam, Kozak |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2005-09-14 21:51:25 bylem dzisiaj sprawdzic zawieszenie czy nie ma luzow i niestety brak ich ale z przodu nie bylo zbieznosci dlatego scinalo opony od srodka i bylo sluchac pisk opon gdy skrecalem teraz bedzie wszystko juz chyba dobrze |
billy_z mk7 kombi Lodz | 2005-09-14 22:09:31 180zl w ASO chcieli za ustawienie ... zlodzieje (no bo chyba nie Robin Hood'y |
SGJ Ford Escort RS2000 RZESZÓW | 2005-09-16 00:48:17 Mam podobny przypadek z tym ze w moim resie jest chyba przekladnia wydymiona bo jak ruszam z 1 przy 6 tys obrotow i przepinam na 2 to auto idzie cala droga. W momencie przyspieszania drze mi na lewo wcisne sprzeglo (auto sciagac zaczyna na prawo) i przepinam na 2 spowrolem na lewo. Wydaje mi sie ze to przekladnia jest nie taka, wczesniej mi jakis frajer regenerowal i jakis czas bylo ok ale teraz to juz jest spowrotem masakra. Czuje sie jakbym 200 zl za regeneracje wywalil w bloto. Tym bardziej ze nie przejechalem nawet 3 tys km od tej regeneracji. Dzisiaj wywalilo mi juz gume na prawym wahaczu ale mysle ze jak wymienie 2 wahacze na nowe (razem z tulejami i sworzniami) oraz przekladnie to chyba bedzie juz ok ![]() |
jerico Sympatyk FEFK Mondeo MK5 Wojkowice | 2005-09-16 11:20:31
Powinno być OK. Tak się własnie sprawdza czy tuleje na wahaczu nie są wyrobione. Wrzucasz 2-kę i but do oporu, trzymając kerownice jednym palcem, jak ci ucieka to własnie tuleje. Teoretycznie przy ostrym hamowani powinien ściagac w przeciwną. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2005-09-16 11:28:23 a ja ze zbieżnością dalej stoje w miejscu wymieniłem tulej ale juz się przyzwyczaiłem ze mam lekko kiere w lewo a autko delikatnie z naciskiem na delikatnie jedzie w prawo dopóki nie zrobię belki z tylu nic nie robię ze zbieznoscia czyli do przyszłego miesiaca |