Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-26 16:45:59 Niom. Mea culpa. Przyznaję się bez bicia. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-27 08:22:45 No kurna nikt się nie zna ?????
a tak swoją drogą to mozna ten schemat kluczyka można by wrzucić na stronę głowną, moze się przydać ????? |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-27 09:00:57 Surec, oznaczenia są w Fordzie "T" od 1 do 4........ |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-03-27 09:05:13 Być może Sinusku, ale ja nie wiedziałem o tym, a na potrzeby kilku klubowiczy stworzyłem sam jakiś opis by jakoś pomóc ustawić zapadki... |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2007-03-27 09:26:30 moglby ktos wrzucic opis jak rozebrac stacyjke w mk7?
A dokładnie wkład stacyjki - bo mam taki problem - przy kompletnej stacyjce nie mozna obrocic kluczyka, ale wystarczy zdjac kosttke z kablami i stykami i kluczyk sie normalnie obraca. A zaplon wlaczyc trzeba wtedy osobno. Podobno wklad stacyjki trzeba rozebrac i jakas blaszke podgiac, ale nie mam pojecia w jaki sposob - prosilbym o jakis opis. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-27 09:40:16
sie zobaczy jak sie dobierze |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 09:08:09 ...... no wiem tu są sami tjunerzy i VT abo RST i nikt mi nie pomoze w kwsetii zwykłąej stacyjki....... echh |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-28 09:46:00 Jak dotrę jutro na Prowansję, to poszukam rysunków i Ci Sławku napiszę. |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2007-03-28 10:20:33
Nie wiem, czy Ci pomogę, ale żeby dobrać się do wkładu trzeba wyjąć taki kawałek blachy który jest "sklepany" z obudową stacyjki ( na 2 i 3 zdjęciu Sinuska jest ta obudowa i stoi ona właśnie na tej blaszce, więc jej nie widać ) Trzeba "odklepać" młotkiem zaprasowania, które trzymaja blachę i potem odgiąć ją cienkim nożem. I dostęp do wnętrza stacyjki już masz. Niepamiętam jak wyjąć sam wkład, ale wiem, że był z tym jakiś problem, jak znajdę stacyjkę w garażu to spróbuję coś więcej napisać. A to zacinanie sie stacyjki może być związane właśnie z "okrągłą kostką" która jest przymocowana do stacyjki. Odłącz ją i zobacz czy możesz obracać wcięcie w tej "kostce" np śrubokrętem (na zdjęciu z kierownicą takie czarne w kształcie walca z kabelkami na stacyjce ) PS ja robiłem to w mk V, ale podejrzewam, że u Ciebie powinno być tak samo |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 10:49:15
Piotr dzięki |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 11:30:19 Janeku-Sku to jest odlew duraluminium i sie tam nie klepie po pęka i wyszczerbia się.
Próbowalem taką zapadkę wcisnąć w obuwowie - widać na ostatnuim zdjeciu z cała kolumną i wyciągnać bębenek stacyjnki ale on nawet nie drgnoł...co jest ???? |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2007-03-28 12:36:46 Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem, ale chodzi o ten kawałek aluminium, króry siedzi na kolumnie i jest w nim zamontowany zamek/stacyjka. Od dołu jest blacha i można ją zobaczyć po zdjęciu osłony kolumny kier.
Jak wymieniałem zamki u siebie, nie wiedziałem, że "to coś" można z kolumny w łatwy sposób ściągnąć i zamienić, więc otworzyłem tę obudowę ( od Janka RS) delikatnie używając śrubokręta i impulsownika kinetycznego, dalej zwanego młotkiem. I wiem, że można to w łatwy sposób otwodzyć, a w srodku są jakieś blaszki i zapadki, a sam zamek ciężko było wyjąć. Jak ściągnąłem tą obudowę z kolumny w moim samochodzie to to "nowe cudo" od Janka RS zamknąłem tą samą blaszką i zaklepałem delikatnie wspominanym wsześniej młotkiem. Wszytko da sie zrobić, przeca musieli to jakoś we fabryce włożyć |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2007-03-28 12:50:01 Grubą kreską obrysowałem tą blaszkę co ją trzeba zdjąć. W kółeczkach są "dynksy", które przytrzymują blaszkę i je trzeba delikatnie rozklepać Tylko takie zdjęcie znalazłem, niezbyt wyraźne ale coś tam widać |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 13:43:15 Nie bardzo chce mi się wierzyć ze ktoś w Fordzie te „dynksy” rozklepywał, ale dzięki za podpowiedź |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-28 13:46:07 Zawsze można rozwiercić. Po to istnieją nity zrywne.
|
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-03-28 14:02:02 |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 14:02:16
Piter nie ma nitów |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-03-28 14:04:11
Surec a zdjęxcia w zblizeniu bębenka mogęęęęęęęęę z góry ( dynks u góry ) i jej schowanego końca ???? [ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2007-03-28 14:06:51 ] |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-28 14:07:03
No to śruby zrywne. Ganze gal. W weekend przypatrzę się jak to dokładnie wygląda. |