1,8 td wtryskiwacz - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak sie kupuje to powinno być trzy albo cztery napinacze ale już dokładnie nie pamiętam.trzeba wszystkie wymienić.
Do mnie masz daleko ale ładną droga.
  
 
Wydawało mi się że turbina to powinna dawić jakoś równo no przynajmniej bez zapaści ,tak na oko wiecej obrotow więcej spalin i wyższe obroty turbiny a co za tym idzie większa wydajność na dolocie.Ale to potwierdza moją niepewność że turbina też do regeneracjii.. Zasłona dymna możliwa jeżeli mniej powietrza
  
 
to zależy jaki kolor spalin, różne przyczyny, turbina to koszt 700zł jak pamiętam ale nie koniecznie to wina tego. Przyczyna może być błacha.
  
 
Pytanko tak z całkiem innej beczki czy ten typ tak ma że jak tylko poczuje wodę na jezdni to mu się świerszcze budzą w alternatorze????Odwróciłem pasek uszkodzoną krawędzią na zewnątrz i stado świerszczy nie toleruje wody.Czekam na robotę z rozrządem by się pozbyć i tego.
Zdziwko bo nie mam jakiejś osłony plastikowej
  
 
700 zeta to u nas regeneracja ,ale w takim razie muszę zajrzeć do hurtowni do brata - robi u spalonego STACHURY
  
 
powinna być ale fakt, alter. jest pod silnikiem i powinien być cich, jak nie by wymieniany to wymień pasek bo jak uszkodzony to może pęknąć.
Zmień temat wątku na dotyczący aktualnego problemu poprzez edycje w pierwszym poście.
  
 
czy możliwe jest żeby tłumik dławił pracę silnika ????? Coś mi tak podzwania przy jeżdzie a obroty max 3500 i ni chu chu
.Bujam się zwykle spokojnie ale nieraz trzeba depnąć...
Nowy stary samochód to jak teściowa i nie wiadomo jak ją ustawić,
essiego mam 4 miechy czyli młody żonkoś ze mnie i pytań tyle co radości.
  
 
za dużo bajdużę soryy nadal nie wiem jakie ciśnienia regulacyjne winny być na wtryskach a mam taki fajny zestaw do ustawiania wtryskiwaczy z Krakowskiego KFAP-u
  
 
człowiek...za dużo pytań na raz.
Możliwe że katalizator masz zapchany.Jak nie idzie więcej niż 3500 obrotów i mocno dymi na czarno to możliwe.
  
 
dorwałem te wartości ustawień
Bosch 13,5 do 14,0 MPa
CAV roto 12,0 do13,5 MPa
obydwa typy muszą utrzymać 10 MPa przez 10 sec.
Jednak nie mam pewności czy podchodzą do wolnossącego czy TD
  
 
Cytat:
2007-05-16 23:32:38, Kleszczak pisze:
człowiek...za dużo pytań na raz. Możliwe że katalizator masz zapchany.Jak nie idzie więcej niż 3500 obrotów i mocno dymi na czarno to możliwe.


A drożność kata dość łatwo sprawdzić...
  
 
Witam! Co do sprawdzenia turbiny to z tego co czytałem kiedyś na tym forum to był jeden sposób
od 60 km/h do 100 km/h na 4 biegu
i jak 90 PS to ma być ok 10s
jak 70 Ps to ok 13s(mój miał 12s )
a zwykły Diesel to już nie pamiętam ale na pewno więcej niż 70 PS
P.S. A cieknie ci olej z turbinki?
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-05-16 23:56:59, aziuzia pisze:
dorwałem te wartości ustawień Bosch 13,5 do 14,0 MPa CAV roto 12,0 do13,5 MPa obydwa typy muszą utrzymać 10 MPa przez 10 sec. Jednak nie mam pewności czy podchodzą do wolnossącego czy TD


IMHO nie podchodzą