MotoNews.pl
  

Ułożenie BLOSa w RS2000 pion/poziom/pod kątem? (foto) - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-07-24 21:37:28, everlast pisze:
Jak dobrze pojdzie to na mtm w Bielsku go przehamuje i rzuce wykresem /jak narazie chce go doprowadzic do jak najlepszego stanu szczególnie chodzi o moc/ [ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2008-07-24 21:40:28 ]



to moze razem sie wybierzemy ja codziennie jestem w bielsku bo tam pracuję )
  
 
nie wiem ile mi pali,tankuje jak się konczy
  
 
ja jestem za, tez pracuje w bb (od 2.08-18.08 jestem niedostępny ale po tym terminie jak najbardziej) jak cos to priv
  
 
dobra dobra Remik wiem że skromny jestes i nie lubisz sie chwalic ważne ze taniej niz na PB
  
 
Cytat:
2008-07-24 22:02:39, everlast pisze:
dobra dobra Remik wiem że skromny jestes i nie lubisz sie chwalic ważne ze taniej niz na PB


powaznie pisze nie wiem , ile kiedyś na trasie wziął 10 ale to jak sobie leciałem 160 a w miescie na 34 litrach robię ok 300km z dośc czestym butowaniem
  
 
Cytat:
2008-07-24 22:04:17, RemikGT pisze:
powaznie pisze nie wiem , ile kiedyś na trasie wziął 10 ale to jak sobie leciałem 160 a w miescie na 34 litrach robię ok 300km z dośc czestym butowaniem


to podobnie jak u mnie tylko w tym jeszcsze z 50km na benzynie, butla 32litry, w sumie to tego BLOSa moge szczerze polecić
  
 
Jak byś planował jakieś hamowanko w MTM'ie daj znać, może ktoś się więcej zbierze i zniżkę dostaniemy.
Poza tym podobno średnio tam im hamownia działa.
  
 
wejscie i wyjscie BLOSA musza byc w poziomie, a regulacja na analizator spalin i śmigasz jak na PB
  
 
ja bym na Twoim miejscu przerzucil reduktor blizej blosa, ja w starym esku mialem przy zbiorniczku na plyn hamulcowy - no i bym nizej nie Ty masz, bo teraz masz na granicy wysokosci wody w ukladzie chlodzenia... pozatym droga do (wtedy jeszcze) miksera miala 10cm...
  
 
Cytat:
2008-07-25 10:33:03, Kamil_K pisze:
wejscie i wyjscie BLOSA musza byc w poziomie, a regulacja na analizator spalin i śmigasz jak na PB


Chyba w pionie chciałes zaznaczyć sam masz w profilu w pionie i dziwie sie jak ci sie to pod maska miesci
ustawilem go juz w pionie
  
 
Cytat:
2008-07-25 11:41:45, zenq pisze:
ja bym na Twoim miejscu przerzucil reduktor blizej blosa, ja w starym esku mialem przy zbiorniczku na plyn hamulcowy - no i bym nizej nie Ty masz, bo teraz masz na granicy wysokosci wody w ukladzie chlodzenia... pozatym droga do (wtedy jeszcze) miksera miala 10cm...


Tez o tym myślałem tylko właśnie nie wiem jak z tym układem chłodzenia jest.. wiem ze w zimie moze woda w reduktorze przymarznac i lipa. Z twojej wypowiedzi wynika ze reduktor powinien byc ponizej zbiorniczka wyrównawczego, tak?
poprzedni reduktor miałem na mikserze tez w tym miejscu i nie mialem w zimie problemów, więc teraz chyba tez nie powinno byc...
Jak mi sie uda go gdzies tam (kolo zb. od pł. ham.) odpowiednio zamocowac to tak zrobie /chociaz nie narzekam na reakcje pedału gazu
  
 
no jak bedziesz mial plyn to nic nie bedzie przymarzac
kwestia tego ze reduktor bedac powyzej poziomu wody w ukladzie moze byc niedogrzany (choc generalnie zalerzy od samegu ukladu chlodzenia i wpiecia reduktora w obieg)

ja w obecnym esku mam kawalek blachy zalorzonej na wystajaca srube od pompy hamulcowej i przykrecona nakretka, tak ze sruba od pompy pozostala nienaruszona blacha jest wygieta o 90st i do niej przykrecony reduktor, ktory jest nisko, obok akurat idzie woda do nagrzewnicy, no i bliziutko kolektora dolotowego... choc teraz mam sekwencje to mi to w sumie lata kolo nosa, ale przynajmniej nie mam plontaninki wezy pod maską, wszystko krotkie i ladnie pochowane


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2008-07-25 16:24:37 ]
  
 
Cytat:
2008-07-25 15:30:32, everlast pisze:
Chyba w pionie chciałes zaznaczyć sam masz w profilu w pionie i dziwie sie jak ci sie to pod maska miesci ustawilem go juz w pionie



zapewne chodzi o wlot powietrza i wylot mieszanki gazowo-powietrznej, ze one musza byc w stosunku do siebie w poziomie...
  
 
spróbuje w najbliższym czasie zrobic porządek pod maska zeby było troche bardziej wszystko poukładane i na swoim miejscu, dzięki za pomoc wszystkim
  
 
Panowie z blosem idzie tak (mówię z doświadczenia):
-Blos ma być jak naj bardziej w pionie i wlot i wylot mieszanki w poziomie(ale to już wiecie).
-sam blos nie może być do niczego podczepiony na sztywno.
-Powinien być blisko kolektora ale nie ma znaczenia odległość między blosem a reduktorem.
-natomiast sam reduktor powinien być niżej od zbiorniczka wyrównawczego bo jest podłączony do małego obiegu płynu równolegle z nagrzewnicą a nie szeregowo i może być nie do grzany.
- co do regulacji to testowałem na kilku samochodach: oczywiście na rozgrzanym silniku wkręcasz dużą śrubę w blosie tyle żyby tylko dało się go wkręcać w obroty, potem dodajesz gazy tak żeby miał ze 3500 obrotów i niech ktoś ci tak przytrzyma gas, potem wykręcasz powoli tą śrubę. wykręcasz ją dopóki podnoszą się obroty. Jak tylko zaczną spadać wkręć ją z powrotem do momentu kiedy obroty były najwyższe. i to wszystko. u mnie po takiej operacji autko idzie jak w książkach piszą i pali 7 na trasie i 10 w mieście. Na zbiorniku 38litrów przejeżdżam 450 km. Powodzenia

PS. Mam Forda Oriona 1,6 KAT 105KM

[ wiadomość edytowana przez: Fredzik20 dnia 2008-07-27 00:21:21 ]
  
 
Cytat:
2008-07-25 15:30:32, everlast pisze:
Chyba w pionie chciałes zaznaczyć sam masz w profilu w pionie i dziwie sie jak ci sie to pod maska miesci ustawilem go juz w pionie



chodzi o to ze wejscie powietzra do Blosa i wyjscie mieszanki z blosa musza byc w poziomie:

===>|BLOS|===>

u mnie jest w poziomie, a w PIONIE to ma byc pzrepustnica BLOSA !!!
  
 
a odnośnie regulacji, to tylko dobry gazownik i analizator spalin, ustawić tak jak w instrukcji blosa i musi śmigać,
  
 
Śruba usunieta z przewodu pomiedzy reduktorem a blosem. BLOS stoi idealnie w pionie (poziomie), Gaz zalany na shellu a efekt końcowy:
Śmiga już prawie jak na PB różnica w mocy max 5KM!
acha i zapomniałem że blos w RS pod maska sie nie mieści za bardzo w takiej pozycji ale pokombinowałem i wszystko gra jak powinno
  
 
Cytat:
2008-07-28 18:07:44, everlast pisze:
Śruba usunieta z przewodu pomiedzy reduktorem a blosem. BLOS stoi idealnie w pionie (poziomie), Gaz zalany na shellu a efekt końcowy: Śmiga już prawie jak na PB różnica w mocy max 5KM! acha i zapomniałem że blos w RS pod maska sie nie mieści za bardzo w takiej pozycji ale pokombinowałem i wszystko gra jak powinno


niezłą masz hamownie pod nogą
  
 
Cytat:
2008-07-28 23:10:26, djtados pisze:
niezłą masz hamownie pod nogą


co jak co ale rożnica pod noga jest i to prze
P.S. Jak ktoś chce to hamuje RS-y za free Mam specjalne czujniki w butach hehehe