Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() bolid20 Essi Mk VI Bulowice | 2008-07-24 21:58:20
to moze razem sie wybierzemy ja codziennie jestem w bielsku bo tam pracuję ![]() |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-07-24 22:00:08 nie wiem ile mi pali,tankuje jak się konczy ![]() |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-24 22:00:56 ja jestem za, tez pracuje w bb (od 2.08-18.08 jestem niedostępny ale po tym terminie jak najbardziej) jak cos to priv |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-24 22:02:39 dobra dobra Remik wiem że skromny jestes i nie lubisz sie chwalic ![]() |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-07-24 22:04:17
powaznie pisze nie wiem , ile kiedyś na trasie wziął 10 ale to jak sobie leciałem 160 a w miescie na 34 litrach robię ok 300km z dośc czestym butowaniem |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-24 22:08:16
to podobnie jak u mnie tylko w tym jeszcsze z 50km na benzynie, butla 32litry, w sumie to tego BLOSa moge szczerze polecić ![]() |
![]() deathrider_85 Sympatyk FEFK ![]() Renault Launa III ph.1 ~BB | 2008-07-24 22:41:12 Jak byś planował jakieś hamowanko w MTM'ie daj znać, może ktoś się więcej zbierze i zniżkę dostaniemy.
Poza tym podobno średnio tam im hamownia działa. |
![]() Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2008-07-25 10:33:03 wejscie i wyjscie BLOSA musza byc w poziomie, a regulacja na analizator spalin i śmigasz jak na PB ![]() |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-25 15:30:32
Chyba w pionie chciałes zaznaczyć ![]() ![]() ustawilem go juz w pionie |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-25 15:35:43
Tez o tym myślałem tylko właśnie nie wiem jak z tym układem chłodzenia jest.. wiem ze w zimie moze woda w reduktorze przymarznac i lipa. Z twojej wypowiedzi wynika ze reduktor powinien byc ponizej zbiorniczka wyrównawczego, tak? poprzedni reduktor miałem na mikserze tez w tym miejscu i nie mialem w zimie problemów, więc teraz chyba tez nie powinno byc... Jak mi sie uda go gdzies tam (kolo zb. od pł. ham.) odpowiednio zamocowac to tak zrobie /chociaz nie narzekam na reakcje pedału gazu ![]() |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-25 19:04:36 spróbuje w najbliższym czasie zrobic porządek pod maska zeby było troche bardziej wszystko poukładane i na swoim miejscu, dzięki za pomoc wszystkim ![]() |
Fredzik20 Ford Orion Niedrzwica Duża | 2008-07-27 00:18:39 Panowie z blosem idzie tak (mówię z doświadczenia):
-Blos ma być jak naj bardziej w pionie i wlot i wylot mieszanki w poziomie(ale to już wiecie). -sam blos nie może być do niczego podczepiony na sztywno. -Powinien być blisko kolektora ale nie ma znaczenia odległość między blosem a reduktorem. -natomiast sam reduktor powinien być niżej od zbiorniczka wyrównawczego bo jest podłączony do małego obiegu płynu równolegle z nagrzewnicą a nie szeregowo i może być nie do grzany. - co do regulacji to testowałem na kilku samochodach: oczywiście na rozgrzanym silniku wkręcasz dużą śrubę w blosie tyle żyby tylko dało się go wkręcać w obroty, potem dodajesz gazy tak żeby miał ze 3500 obrotów i niech ktoś ci tak przytrzyma gas, potem wykręcasz powoli tą śrubę. wykręcasz ją dopóki podnoszą się obroty. Jak tylko zaczną spadać wkręć ją z powrotem do momentu kiedy obroty były najwyższe. i to wszystko. u mnie po takiej operacji autko idzie jak w książkach piszą i pali 7 na trasie i 10 w mieście. Na zbiorniku 38litrów przejeżdżam 450 km. Powodzenia PS. Mam Forda Oriona 1,6 KAT 105KM [ wiadomość edytowana przez: Fredzik20 dnia 2008-07-27 00:21:21 ] |
![]() Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2008-07-27 10:27:19
chodzi o to ze wejscie powietzra do Blosa i wyjscie mieszanki z blosa musza byc w poziomie: ===>|BLOS|===> u mnie jest w poziomie, a w PIONIE to ma byc pzrepustnica BLOSA !!! |
![]() Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2008-07-27 10:31:01 a odnośnie regulacji, to tylko dobry gazownik i analizator spalin, ustawić tak jak w instrukcji blosa i musi śmigać, |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-28 18:07:44 Śruba usunieta z przewodu pomiedzy reduktorem a blosem. BLOS stoi idealnie w pionie (poziomie), Gaz zalany na shellu a efekt końcowy:
Śmiga już prawie jak na PB różnica w mocy max 5KM! ![]() acha i zapomniałem że blos w RS pod maska sie nie mieści za bardzo w takiej pozycji ![]() ![]() |
![]() djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2008-07-28 23:10:26
niezłą masz hamownie pod nogą ![]() |
![]() everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-07-29 09:47:26
co jak co ale rożnica pod noga jest i to prze P.S. Jak ktoś chce to hamuje RS-y za free ![]() ![]() |