MotoNews.pl
  

[MKVII] Centralny zamek. Jak podłączyć sterownik? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cóż, instrukcja naprawde czytelna Kolego, pomogę, ale musisz jeszcze mi napisać jakie kolory kabli masz w drzwiach kierowcy (5 kabli) i jakie kolory w drzwiach pasażera? Jeżeli bede miał te dane to Ci ładnie rozrysuje.

A co do lokalizacji tego sterownika to naprawde bez różnicy gdzie będzie ( ja mam zamontowany w konsoli środkowej tam gdzie radio siedzi)
  
 
ponoć zalecają w okolicach przedniego nadkola od pasażera. dlaczego? nie mam pojęcia. kolorki okablowania sprawdzę jutro i podam.
  
 
Owszem, tez o tym słyszałem, ale jak ja kupowałem to gościu powiedział ze tutaj działa na zasadzie fal radiowych, więc lokalizacja nie ma znaczenia.

Sprzedawca powiedział tylko, aby antenka karoserii nie dotykała bo mogą (ale nie muszą) wystapić zakłócenia.
  
 
Cytat:
2009-12-09 21:32:22, qba1970 pisze:
ponoć zalecają w okolicach przedniego nadkola od pasażera. dlaczego? nie mam pojęcia. kolorki okablowania sprawdzę jutro i podam.

Zalecają ale od kierowcy a dlatego że tam wychodzi ze skrzynki wiązka drzwiowa. A wystarczy poszukać


[ wiadomość edytowana przez: skorpion19 dnia 2009-12-09 22:05:47 ]
  
 
Fakt, kolega ma oryginalny centralny zamek, który idzie przez skrzynkę bezpieczników...

Ja u siebie sam montowałem alarm i zamek, ale z pominięciem skrzynki.

A ten poradnik który podesłał skorpion19 jest naprawde fajny
  
 
Cytat:
2009-12-09 07:27:20, krzysiek808 pisze:
być moze drzwi od pasażera tez są master wiec mogą miec 5 kabli, ale najczesciej jest to slave i ma 2 kable (tak jak u mnie). Jezeli motam i kombinuje to napisz po swojemu. Wg mnie jest to dobrze wytłumaczone. Aha, jak moze nie byc sterownika?? Wiec co otwiera te drzwi, krasnoludki???? kolego, uświadom nas wszystkich co otwiera te drzwi i napisz swoją instrukcje [ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-09 07:31:19 ]



tzn ze nie masz CZ oryginalnego.
escort to nie jakis japonczyk bez silownika w drzwiach kierowcy ...
mastery sa z przodu (2) gdzie wsadzisz kluczyk tam zamkniesz/otworzysz.
cala filozofia sprowadza sie do wpiecia 2 kabli w istniejacy CZ i wpiac zasilanie. w zasadzie wszystko jest w wiazce drzwiowej.
  
 
No ja kupowałem na allegro zestaw centralnego zamka + alarm dedykowany do fordów (dlatego kosztował duzo więcej niż standardowy zestaw) i był tam tylko jeden master. Dedykowany, to znaczy, że zą blaszki do mocowania do całego zamka i taka fajna łapka która posiąga w zamku linke.

W moim samochodzie seryjnie nie było centralnego.
  
 
dziś walczyłem [nadal walcze] ze skrzynką bezpieczników i sprawdziłem przy okazji kabelki do drzwi, to cała wiązka a nie 5 szt. jutro je dokładnie obejże i podam kolory.
  
 
no cóż ja tego nie zrobiłem. dałem to elektrykowi który zrobił to za 70zł. czasami jest dobrze dać zarobić fachmanowi
  
 
Cytat:
2009-12-09 07:27:20, krzysiek808 pisze:
być moze drzwi od pasażera tez są master wiec mogą miec 5 kabli, ale najczesciej jest to slave i ma 2 kable (tak jak u mnie). Jezeli motam i kombinuje to napisz po swojemu. Wg mnie jest to dobrze wytłumaczone. Aha, jak moze nie byc sterownika?? Wiec co otwiera te drzwi, krasnoludki???? kolego, uświadom nas wszystkich co otwiera te drzwi i napisz swoją instrukcje [ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-09 07:31:19 ]



o ile mi wiadomo to w escortach zamykanie centralne zamkow wystepowalo ze sterownikiem i bez... te ze sterownikiem czesto wystepowaly razem z alarmem...

osobicie ja mam oryginalny centralny zamek i sterownika niemam... sterowanie odbywa sie bezposrednio na silownikach