Rs2000 94r.uszkodzonie ukladu wtryskowego w ECU??? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jako ze nie lubie czytac postow bez rozwiazania a rs zostal wskrzeszony pisze co i jak:w ostatecznym rozwiazaniu problemu pomogla wymiana sterownika silnika dzieki pomocy alegrowicza z wyszkowa.po przewertowaniu dziesiatek stron i przeczytaniu wielu angielskojezycznych artykulow dotyczacych eec4 dowiedzialem sie ze najczesciej do uszkodzen sterownika dochodzi w czesci odpowiedzialnej za przeliczanie sygnalu z cz.pol.walu na ilosc impulsow na cewki i na wtryskiwacze wlasnie.odpowiedzialny jest za to jeden z mikroprocesorow(multivibrator).gdy zostanie uszkodzony to albo zanikaja impulsy albo impuls jest staly(czyli zalewa silnik benzyna jak u mnie)i jakos pozwala dotoczyc sie do najblizszej stacji serwisowej

nasuwa sie pytanie jak doszlo do jego uszkodzenia ...moze jazda z odlaczonym mapem ktory ustala wyprzedzenie zaplonu i czasy wtrysku a jego sygnal zastepowany jest w przypadku niesprawnosci sygnalem z TPS ktory teraz spoczywa na dnie kosza na smieci...?a moze zwarcie na celi akumulatora tylko tez do konca nie wiem czy stalo sie to w dniu awarii czy juz po unieruchomieniu.dla mnie winowajca jest wlasciciel i TPS. to tak w wielkim skrocie.przy okazji zostala przeswietlona wiazka elektryczna,przelutowana skrzynka bezpiecznikow,wymieniona pompa paliwa,filtry,olej,map,tps,uszczelki kolektora ssacego,usuniety APS,ogolna kosmetyka komory silnika.instalacja lpg wymontowana i a zalozona po ogolnym przegladzie,wywierceniu nowych otworow w na dolot gazu jak najblizej wtryskow benzyny i ogolne jej dopasowanie do zestawu znajdujacego sie pod maska( sprawna lecz nie podlaczona )

byc wlascicielem RS'a-bezcenne,za wszystko inne zaplacisz karta mastercard
  
 
Dobrze że napisałeś co mu dolegało, będzie dla potomnych.
Trudna to była zagadka.