MotoNews.pl
8 Założyłem dystanse! Po 2,50 od sztuki! HAHA! (fotki!) (47227/0) - Strona 1.5
  

Założyłem dystanse! Po 2,50 od sztuki! HAHA! (fotki!) - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a ja miałem tarcze firm :
- ATM MIKODA
- JURID
- oryginały korea
- oryginały GM
- jakieś rzemiosło
- angielskie cośtam disk brake.
- i te co mam obecnie BREMBO MAX

Najlepsze są zdecydowanie MAX-y, jedyne tarcze których nie popaliłem, pogiąłem itp. NIE ZNISZCZALNE
Mają jedną wade są głośne przy hamowaniu.


[ wiadomość edytowana przez: Tomek-Mydlowski dnia 2004-04-27 23:34:31 ]
  
 
Są do zniszczenia.

Ale w cięższym aucie...

Zainteresujcie się firmą Ats... Tarcze robione w Polsce... Ale opinie bardzo dobre. Robią tez na zamówienie... Większe.
  
 

LUDZIE!
To nie są żadne pęknięcia! To zwykły osad z klocków! To zupełnie normalne!
A tarcze same w sobie są zajebiste! Jak to już powiedział Tomek: hamują rewelacyjnie a jedyną ich wadą jest wydawanie dziwnego szumu (warkotu) podczas ostrego hamowania...
Co do Polonezowskich dystansów...
W każdym Polonezie są one montowane - i z przodu i z tyłu.
Na szrocie na którym byłem spotkałem 8 Polonezów bez kół i na każdym z nich były te dystansiki...
Oprócz tych które były na samych Polonezach, facet na szrocie w magazynie w którym przechowywał pojedyńcze części, miał całą skrzynię tych dystansów uzbieranych przez kilka lat!
  
 
Cytat:
2004-04-28 00:16:39, ŁUKASZ_GAJER pisze:

LUDZIE!
To nie są żadne pęknięcia! To zwykły osad z klocków! To zupełnie normalne!



No coż, na zdjęciu wygląda to inaczej - ale w takim razie jestem uspokojony

Dystanse były w każdym modelu 125p i Polonez - do tarczy hamulcowej mocowane były przy pomocy kołków ustalających
  
 
Jak widać na zdjęciu 2 coś dużo jest tych "osadów"
  
 
Jest ich dużo, ponieważ tarcza nacinana szybciej ściera klocki swoimi nacięciami, dzięki czemu jednocześnie lepiej hamuje
  
 
Cześć

Łukasz, czy na zdjęciach w "getcie" dystanse te są juz założone na kołach?
Jak nie, to nie zapomnij o zaprezentowaniu sie
Z tego co pamietam, to masz ponadstandardową szerokość opon, wiec ciekaw jestem wyglądu.

Pozdrawiam.
Paweł.
  
 
z tego co wiem to polonez ma otwor centrujacy 58mm
a esperyna 56,6... Lukasz jak to rozwiazales??
a jesli nie rozwiazales to czy sa bicia na kierownicy??

ps: polonez to jednak przydatny samochod
  
 
Mam pytanie odnośnie tych dystansów.
Jaka jest ich grubość ?
  
 
BREMBO - jest w Częstochowie

Wieć tarcze są z częstochwy !!!.

Pozdrawaim

raffsa
  
 
Cytat:
2004-04-28 00:16:39, ŁUKASZ_GAJER pisze:...
Co do Polonezowskich dystansów...
W każdym Polonezie są one montowane - i z przodu i z tyłu...



Nie w kazdym polonezie są z tyłu!! tylko w tych które maja tarcze hamulcowe na tylnej "osi" z przodu chyba wszystkie ja mam w trucku tylko z przodu bo z tyłu mam bebny ham. i nie ma dystansow!!
  
 
No Panowie zafascynowani BREMBO! mam dla Was dziwną wiadomość...wczoraj miałem okazję być świadkiem rozmowy jednego z pracowników (kierownicze stanowisko! ) firmy FEUVERT...było o tarczach hamulcowych...ponad 50% reklamacji składanych w FEUVERT, a dot. tarcza ham. dotyczy właśnie osławionje firmy BREMBO!!!
  
 
Lukasz jakiej szerokosci sa te dystanse?
  
 
Bartek chcesz sobie zalozyc??
  
 
Bartek dystanse maja ok 1 cm nie wiem dokladnie musiałbym sciagac koło zeby zmierzyc ,a szczerze mówiąc nie chce mi sie juz dłubac przy tym polonezie wczoraj cały dzien go polerowalem.
  
 
Nie no bez przesady! 1cm to nie mają!
0,5cm a dokładnie 5mm - to jest ich drubość

Odnośnie otworu centrującego - faktycznie jest on większy - podczas montażu pomogłem sobie kawałkiem zwiniętego papierku - na środkowym zdjęciu możecie zwrócić uwagę jak zółty papierek jest wciśnięty w górną część otwóru centrującego - dzięki temu dystans podczas zakładania felgi nie ruszał się i nie opadał w dół. Po założeniu felgi, śruby jak gdyby "rozciągnęły i jednocześnie równo ułożyły" dystans pod felgą gdyż ich otwory na śruby są ciut mniejsze od naszych - nie ma żadnego bicia - bardzo dobrze się jeździ - i mimo iż jest to tylko 0,5cm to naprawdę czuć różnicę w jeździe - niewielką ale CZUĆ!
  
 
Ja mam dystanse na tylnej osi po 17mm i bede wsadzal na przod pewie tez 17mm tak z czystej ciekawosci zapytalem jakiej sa grubosci
  
 


Mam i ja dystanse za 20zł komplet
Kupiłem tak jak Łukasz od poloneza.
Pasują i bicia nie stwierdzono nawet przy prędkości 140 km/h.
A wrażenia - samochód nie "kładzie" się tak bardzo na ostrych łukach.

Jeśli idzie o montaż to ja poradziłem sobie w banalny sposób.
Jak już pisał Łukasz, pierścień centrujący w polonezie jest większy niż w espero, ale, jako że rozstaw śrub (szpilek) jest tam na 98mm, a otwory pod szpilki (w dystansach) są 11mm daje to możliwość wkręcenia naszych śrub (szpilek) M10 na rozstawie 100mm.
Z centrowaniem poradziłem sobie w następujący sposób.
Po zdjęciu koła odkręcamy również śrubę M6, którą Przykręca się bęben do piasty.
Przykładamy dystans i przyłapujemy go 4 szpilkami do piasty.
Najlepiej dokręcić by dokładnie przylegał do bębna.
Następnie przy pomocy śruby M6 o 5mm dłuższej od oryginalnej przymocowałem wycentrowany dystans.

Po założeniu jedyny dyskomfort jakio odczułem, to to, że trochu ciężej chodzi kierownica.
Ale największy plus to to, że przy ostrym wejściu w łuk drogi nie obciera mi już opona o nadkole

No i ten koszt ... 20 zeta
  
 
A ja mam od golfa 3 gti 2 cm na strone na tyle a w bagazniku jeszcze jedne takie czekajace na montarz na przedniej osi