| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Toms Civic Coupe 1.6/ Lat ... Katowice - Kraków | 2005-02-08 13:37:25 bitex tak jak i auto smar jest do bani, szczegolnie jak naniesiesz go na lekko zardzewiala lub oczyszczona powierzchnie, rdza wychodzi pod nim sprawdzone u siebie. ale pomysl kolegi z nowolem sprawdze, czy mozna go nanosic na gola blache czy nie? |
PG RN MOD Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-02-08 14:23:42
ja nim malowalem blache i do tej pory jest ok ![]() |
lukaszc (S) ![]() 5x126 Cracovia | 2005-03-12 12:52:59
gdzie polecacie kupić novol w krakowie w najblizszym czasie auto idzie do obspawania czy potraktowac spawy jaki środek na nie będzie najlepszy ??? czym pozbyc sie starej konserwacji , chodzi tu o powłoke bitexu i nie wiadomo czego jeszcze ??? |
PG RN MOD Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-03-12 14:22:40
lukasz ja kupowalem w DHO ale niestaty nie ma go juz:/ a mysle ze castorama bedzie droga strasznie:/:/ mozesz poszukac w jakis sklepach z lakierami. a najlepiej w hurtowni kolo placu imbramowskiego tam raczej napewno bedzie. co do spawow to jest taki srodek tyle ze nie pamietam nazwy
zeby zedrzec cala warste bitexu to chyba najlepsze by bylo piaskowanie. ewentualnie proboj jakas szpachelka powinien schodzic. wiertara + szczota druciana tak samo. |
PG RN MOD Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-06-05 11:49:17
miejsce skorodowane dokladnie oczysc a potem odtlusc benzyna ekstrakcyjna. nastepnie pomaluj brunoxem. a na to jakies cos do konserwacji. ja uzywam novola i trzyba sie bardzo dobrze. |
pik31 astra Rumia | 2005-12-29 19:08:41 dajcie spokój z BITEX-em to wielkie G... ja konserwuje "barankiem" a krawędzie natkoli smaru ję gorącym smarem działowym i sprawdza się w 100% |
kiepas96 Escort CLX Rybnik | 2006-04-05 19:33:01 ja wymieniam całe progi i bede naprawiał podłoge (duzo dziur)
progi mam gotowe ale co z podłągą? jaką blache polecacie i czym zabezpieczyc? Ile kosztuje ten brunox? Jak zabezpieczyc spawy? |
Mario132 Fiat 132 Olsztyn | 2006-05-22 20:36:05 Słuchajcie możecie mnie wyśmiać- nic nie szkodzi. Powiem wam jedno odkryłem naprawdę piękny sposób konserwacji podwozia, no może nie ja tylko sąsiad który robi już auta od 30 lat. Najpierw dokładnie czyścicie spód auta, następnie po odtłuszczeniu pryskacie minią. Teraz tą minie malujecie FARBĄ OLEJNĄ (taką po 7zł za litr) kolor obojętny, możecie do tego celu użyć jakiś starszych które wam zostały. Jak Olejna wyschnie tworzy się piękna mocna warstwa którą pokrywacie bitexem lub innym podobnym środkiem. Pozdrawiam |
Golden_Flyer BMW 116 Gdańsk | 2006-05-23 08:53:02
Jaką blachę? Grubą I odkwaszoną Jeśli wyczyścisz blachę i spawy np. druciakiem na wiertarce na błysk, to nie musisz dawać brunoxa czy rc900 (brunox kosztuje ok. 10zł za opakowanie ca 20ml, rc900 w aerozolu - ok. 45zł za 400ml puszkę). Wystarczy unikor. Ja osobiście polecam "corr-active" - do nabycia w castoramie, maluje się tym kadłuby statków. Można kłaść nawet na rdzę powierzchniową (do iluś tam mikronów) i... wilgotną powierzchnię! Bardzio szybko schnie. Na to dałbym coś z asortymentu Bolla. A spawy przedtem zabezpiecz jakąś "mastyką", też najlepiej z Bolla. |
adolf999 Polonez 1.5LE Export Warszawa | 2008-10-16 19:11:03 A co myślicie o środku Boll? |
![]() kosek Astra F >>> Mitsubis ... Świdnik | 2008-11-06 14:40:29 Ubawił mnie kolega, który zabezpiecza podwozie farbą olejną. Może było to dobre 30 lat temu gdy na rynku oprócz octu i szamponu zielone jabłuszko nie było nic więcej.
Bez obrazy oczywiście, ale świat i technologia idzie do przodu. |
aprzedworski Warszawa | 2011-10-04 18:45:46 Witam
A ja polecam rewolucję na rynku zabezpieczania podwozi. Jako jedyni w Polsce zabezpieczamy podwozia w technologii Line-x specjalnym poliuretanem. Proponujemy antykorozyjne zabezpieczenie podwozia najnowszą na polskim rynku technologią. Powłoką grubości 2 mm z czystego poliuretanu. Poliuretanowa powłoka LINE-X Warszawa chroni podwozie samochodów przed korozją i mechanicznym uszkodzeniem. Nanoszona pod wysokim ciśnieniem dociera w trudno dostępne miejsca. Trwale przywiera do podłoża zapewniając doskonałą ochronę, wytrzymałość na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne i zabezpieczenie przed wilgocią i korozją. Nie ściera się. Nie łuszczy. Szczelnie chroni przed rdzą. Przygotowanie podwozia przed naniesieniem warstwy ochronnej LINE-X zajmuje ok. 6 godziny. Poliuretan zasycha w ciągu 5 sekund dlatego pojazd natychmiast nadaje się do eksploatacji. Naniesiona powłoka nie wymaga uzupełniania w przyszłości i jest zabezpieczeniem na stałe. Nasza technologia stosowana jest przy zabezpieczaniu pojazdów bojowych Armii Stanów Zjednoczonych w misjach wojskowych w Iraku i Afganistanie, a Line-X został uznany za partnera strategicznego Departamentu obrony USA. Jeżeli jesteście zainteresowani piszcie na maila aprzedworski@gmail.com lub dzwońcie 784035454 |
alvax nissan 200sx Nowy Sącz | 2012-07-17 16:06:10 Witam.
Moim zdaniem, aby konserwacja odniosła pożądany skutek w postaci długoletniego użytkowania samochodu, bez konieczności okresowych poprawek, czyli szczotkowania, skrobania, smarowania mazidłami różnego rodzaju i po zimie, odnowa ta sama robota, to należało by bardzo starannie przygotować powierzchnię pod te mazidła.
A raczej pod dobry podład, na który dopiero można stosować jakieś dobre środki konserwujące. Nie wiem o tym, a żyję już trochę na tym świecie, aby któraś fabryka, przed zabezpieczaniem podwozia, poddawała je piaskowaniu, wyjaławia się gołe gładkie blach, prawie błyszczące, w nadziei, że tak przygotowanej powierzchni, będzie się trzymać każda farba konserwacyjna, a po kilku latach, okazuje się że odłazi płatami. Tylko odpowiednio chropowata powierzchnia, działa jak magnes i gwarantuje dobre i trwałe przywieranie farby. Sprawdzone środki konserwujące, po wyschnięciu, mają strukturę zbliżoną do struktury gumy, więc takich środków należy szukać, nie koniecznie markowych i przeważnie drogich. To by było na tyle, a tak nawiasem mówiąc kuknijcie tutaj: Motoryzacja - pasja i dobra szkoła?..., aby zobaczyć na filmie jak szybko przygotować powierzchnię pod dobry podład, a później lakier. Pozdrawiam. |