MotoNews.pl
  

Turbo doładowanie - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nadal tego nie widzę żeby komplet hamulców kupić za 500PLN. Używane zaciski tak, ale przyzwoite klocki (Ferodo Performance, Mintec 1144) kosztują kilkaset złotych (jak wsadzać jakieś g.. to po co zmieniać hamulce?) a jeszcze tarcze by warto kupić. I tak dalej. Poza tym w zyciu ym nie kupił silnika ze szrotu w takim stanie jak tam leżał i bez ruszania go wrzucił do auta przerabiając cały samochód - trzeba by chociaż rozebrać odsyfić, wymienić uszczelnienia itp sprawdzić stan wsyztskich elementów a to już spore koszty w robociźnie. Porządne zlożenie motoru w taniej ale dobrej firmie to koszt rzędu ~1500 złotych.

Niestety mam uczulenie na wszelkie działania o znamionach druciarstwa, spędziłem 2 lata walcząc z drutem, taśmą i trytytką w swoim i wiem jak to trudno odkkręcić jak ktoś coś narzeźbi, a przekładka silnika na inny to okazja do rzeźby kosmicznej.
  
 
... Azraelu .... Irek kupił silnik w saamochodzie ... silnik na chodzie .... silnik wziąl Irek a reeszta że taak poowiem jeżdzi teraz u Yaska ....
  
 
lepiej kupić RST.... i zrobić na fest... ale kasy sporo... na super.. 20K- 25K (no tak do 300-320KM) jak się bawić to się bawić...
  
 
Cytat:
2005-04-01 00:35:51, Azrael pisze:
Strasznie tanio to wszystko liczysz....


To według ciebie powinienem wszystkie czesci tzn silnik itd.. kupować w serwisie??
  
 
300-320KM za 20-25K w RST to jest tanio chyba ze ryzyk fizyk czekamy aż strzeli
  
 
Cytat:
2005-04-01 21:23:18, Irekcity pisze:
To według ciebie powinienem wszystkie czesci tzn silnik itd.. kupować w serwisie??





Nigdy nic takiego nie mówiłem. Inna sprawa że ASO Forda bywa całkiem tanie
  
 
części a ASO to se można do serii kupić ... jedynie UK.. jak coś chcesz extra .. a ceny...np. kompletne sprzeglo motorcrafta w UK to koszt 70 funtow..., niech sie ASO schowa...

ja mam nadzieje ze mi 30K straczy na caly projekt... hehe

[ wiadomość edytowana przez: Piotr_RST dnia 2005-04-03 10:41:55 ]
  
 
Ciekawe co próbujesz powiedzeć bo np. podczas aktualnie odbywającego się remontu mojego auta jets instalowanych także kilka części z ASO i wcale nie jest to auto seryjne.
  
 
tyle ża nasze ASO jest drogie.. i zazwyczaj mają zamienniki... do starszych roczników, poza tym... o serii.. co mówię.. tyle że jak chcesz z cossiego wyciągnąć 470 KM to musisz mieć inne klamoty, hamulce TAROX'a?
  
 
Cytat:
2005-04-04 22:01:35, piotr_RST pisze:
tyle ża nasze ASO jest drogie.. i zazwyczaj mają zamienniki... do starszych roczników, poza tym... o serii.. co mówię.. tyle że jak chcesz z cossiego wyciągnąć 470 KM to musisz mieć inne klamoty, hamulce TAROX'a?




Jak mówię zależy w czym. Niektóre rzeczy są śmiesznie tanie i nie warto kombinować, inne kosmicznie drogie.



Jak chcesz 400+ koni to ostatnia rzecz o jaką Cie głowa boli to hmulce. Od ceny gearsetu, przedniego i tylnego dyfra oraz sprzęgła boli głowa, reszta to szczegóły.
  
 
Cytat:
2005-03-31 22:14:18, TomekNasaOrion pisze:
jeszcze tylko tuleje na wachaczach na sport.



a wogóle jest coś takiego , czy kolejny pic na wode z allegro
  
 
Oczywiście że jest.

na przykład

www.powerflex.co.uk
  
 
Cytat:
2005-04-05 01:38:23, Azrael pisze:
Oczywiście że jest. na przykład www.powerflex.co.uk



A w polandzie mają je w Tomsonie.
Szukałem, bo wszyscy wiemy jakie są gumy w zawieszeniu w fordach Niestety kosztują odpowiednio - za komplet powerflexa do mojego wychodziło jakieś 1500pln + robota.
  
 
Cytat:
2005-04-05 16:22:10, Marlon pisze:
A w polandzie mają je w Tomsonie. Szukałem, bo wszyscy wiemy jakie są gumy w zawieszeniu w fordach Niestety kosztują odpowiednio - za komplet powerflexa do mojego wychodziło jakieś 1500pln + robota.




W Tomsoniemają szczątkowy asortyment od ręki ale powiedzmy że mają. Ja mam lepsze ceny do Forda jak ciągam z UKeja

1500 to w sumie ładnie Ci wyszło. Zwykle jest ciut drożej.
  
 
Cytat:
....Ja mam lepsze ceny do Forda jak ciągam z UKeja .....


A może jakiś szczególik
  
 
Cytat:
2005-04-06 00:03:41, MAG pisze:
A może jakiś szczególik




Osatnio jak była wyprzedaż Fordowych powerflexów u mojego dostawcy to 3 komplety do Cossie wyszły jak jeden.
  
 
Wiecie co moj Esio to 1,8 16V zetec 105 KM 1996r .... 170tys km ... sciagnolem go ze szwajcari... nie wiem czy bylo z nim cos robione czy nie ale wyciaga 0-100 w 9s ....... Odkad go mam chce wlozyc turbinke ale nie wiem ile to kosztuje i gdzie mozna przeprowadzic taki zabieg ... moze pomozecie .... mam tez pytanke czyaby zalozyc turbinke musi byc wtrysk gazu czy moze byc zwykla instalacja gazowa (wiem mija sie gaz z celem ale robiac 60tys rocznie niemam wyjscia)
  
 
jak założysz turbo do wolnossącego to ci spalanie tak skoczy.. że hej, kumple robił ostatnio Alfę 145... i zaczęła palić 30/100..
.. wiem że NOVITEC takie historie robi i Projectxs też

ale z tym gazem... jedno jakby wyklucza drugie... z logiki