| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-04-26 22:53:43 moja jest identyczna, tej samej firmy tylko ze 300mm srednicy
Nomad, dopuszczone do poruszania sa samochody z kierą minimum 350mm srednicy, nie 320mm |
Wafelj Daewoo Nubira II Warszawa | 2004-05-16 21:12:56 w poldach do 95 roku jest stary wieloklin |
CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-05-16 21:18:45 Wafelj masz racje. U mnie jeszcze w Caro jest ten stary a potem byly wielokliny. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-16 21:22:01
Maciek - a jakie jest to drugie rozwiązanie? Jeśli chodzi o kiere w poldku '89 - najszybciej i najtaniej będzie założyć kierę od malucha FL (wieloklin identyczny jak w twoim poldku - chyba 21 ząbków) . Te od wersji el oraz od CC (z nowym - drobnym - 37 ząbków) wieloklinem nie pasuja. Jak załżysz mniejszą kierę to będzie sie ciężej kręcić na parkingu - to pewne. Ale z moich doświadczeń stwierdzam ze warto sie pomęczyć. Acha - sprawdź i ew. uzupełnij olej w przekładni kierowniczej. Od tego dużo zależy ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-05-16 21:36:29 własnie gdzie jest wlew oleju w przekladni |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-16 21:38:59 Taka śruba z kwadratowym łbem 8mm na górnej pokrywie przekładni - sostępna od strony komory silnika ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-05-19 21:33:01 kierownica z Caro to dziadostwo oprocz grubszego chwytu w niczym nie jest lepsza od starej kierownicy, najbardziej mnie w kierownicy caro denerwuje odklejanie sietego miekkiego tworzywa od szkieletu kola kierowniczego w wyniku czego juz w jednej ukrecilem kawalek tego materialu, ponadto klakson jest jakis czeski kawalek plastiku wsparty na 4 malych sprezynkach z klaksonu od maluszka ktory jest tak pieknie spasowany z kierownica ze mozna tam wrzucac pieniadze jak do skarbonki, a klasycznej kierownicy przycisk klaksonu jest zrobiony solidnie
jezeli chodzi o kierownice z malego fiata to polecam kiere od Bisa lub ostatnich maluszkow FL przed wejsciem elegantow, maja stary wielowypust, ramiona maja pokryte tworzywem a przycisk klaksonu taki jak w elegancie, owiele ladniej sie prezentuje niz ta z metalowymi ramionami i ładnie sie komponuje z reszta |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-20 00:10:16
w tym cały pic!
Z moich doświadczeń klakson w carowskiej działa pewniej. A co do dziury na monety - to sie da bez problemu wyregulować doginając blaszkew kierownicy.
Niestety. Bisowska miała drobny wielowypust. Sam sie naciąłem ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-05-20 06:45:57
Pierwszym rozwiązaniem było założenie kiery od Caro do 1995r, a drugim założenie kiedy of Malucha FL. U siebie po zmianie kierownicy nie zauważyłem, żeby na parkingu ciężej się kręciło. Powiem więcej moim zdaniem jest znacznie bardziej poręczniej. Na szrocie za kierę zapłaciłem około 30zł. Pozdrawiam |
![]() Misiek Miłośnik FSO ![]() Skoda Octavia Gdańsk | 2004-05-20 13:11:22 Witam
Podłączę się pod wątek i zapytam, jaki prawdopodobnie będzie wielowypust w caro z 95 roku. A jeśli będzie to nowy, czy da się zastosować jakąś kierę z malucha. Pozdrawiam |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-05-20 13:47:45
Najbardziej prawdopodobnie w Caro z 1995r będzie już nowy wilowypust. Do tego modelu nie pasuje kiera od Malucha FL. Lecz doszło do mnie kilka niepotwierdzonych informacji, że ponoć pasuje tam kiera od Malucha EL i od CC/SC. Lecz jak napisałem jest to informacja niepotwierdzona, gdyż kiedyś toczyła się na ten temat burzliwa dyskusja na PTK i chyba ostatecznie nie została ona rozwiązana. Proponuję podjechać na jakiś szrocik i po prostu sprawdzić na miejscu empirycznie czy taka kiera pasuje. Pozdrawiam |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-05-20 15:16:08
Mam kierownice z bisa w swoim fiacie i na 100% jest na gruby wielowypust (21zabkow), elegant i CC maja drobny, taka kiere tez mam, jest jeszcze lepsza i ladniejsza niz bisowska ale niestety przez wielowypust nie podejdzie do 125p jako dowod zalaczam fotke kierownicy od bisa z przyciskiek klaksonu od eleganta (bisowski rozni sie tym ze ma znaczek FSM) [ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2004-05-20 22:40:06 ] |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-05-20 15:22:00 Samael zgadzam się z Tobą - widziałem na szrocie bisowska kierę - miała gruby wielowpust,sam teraz takiej szukam |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-20 15:24:29 Wymieniłeś wałek kierownicy?
UWAGA! KIEROWNICE Z CC/SC z dorbnym wwypustem NIE PASUJĄ na drobny WWwypust poldków po 1995!!!!! fiat ma 37 ząbków a daewoo 47. Na PTK wielokrotnie o tym pisałem. BTW zdarzaja sie wyjątki jeśli chodzi o kierownice fiatowskie (CC). mam u siebei kierę z CC sportinga która ma stary - gruby 21 zabkowy wwypust. Nie widziałem drugiego egzemplaża. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
fiacior125 Miłośnik FSO Warszawa - Praga | 2004-05-20 15:52:18
Ja w moim caro z 95 roku mam gruby ( stary ) wieloklin. Jezeli masz u siebie nowy, to bedzie pasowac kierownica od malucha eleganta. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-05-20 18:40:03 A czy na nowy wieloklin (96) będzie pasowała nowa kiera z sc? |