[126] swap 1,0 - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
exactly
  
 
Po "lekturze" fotosów faktycznie trzeba by było go troszke posadzić na glebe z tyłu ale to już chyba w nowym roku Dzięksa za podpowiedzi
  
 
jak dla mnie maluszek pierwsza klasa, kolorek super, silniczek git, aczkolwiek gleba moglaby byc nizsza, nadkola jak juz robic to na stale z blaszki i pod kolor, chlapacze moga zostac ale nie moglyby byc czarne...??? poza tym klapy... hmmm... niespecjalnie mi sie podoba przednia ale to juz kwestia gustu....

ogolni gratuluje ladnego malara i mam nadzieje ze beda zmiany dalsze... jakas klatka....
  
 
foty z dzisiejszego"baletu" na super dębicy vivo 1mm bieżnika





[ wiadomość edytowana przez: piter_s1 dnia 2006-12-30 23:31:11 ]
  
 
śmiesznie wygląda z tymi lepami szkody
fajnie że macie śnieg
  
 
śmiesznie nie śmiesznie sponsor jest
U was jest śnieg a w Krakowie cienutka warstwa lodu, bosko sie jeździ można miec Frifo 10 mm bieżnika i tak latasz jak chcesz
A VIVO toż to rajdowa opona
  
 
Faktycznie coś z tym tylem trzeba zrobić albo chociaż haltpasy bo to nie przystoi żeby swap się tak uginal
  
 
vivo na śniegu toć to na rozgrzanym asfalcie nawet nie trzyma

a co do boba, hmm koła nie pasują i za wysoki poza tym wsio ok !
  
 
spoko alpinki już się prostują, potem jakieś bardziej chowające się oponki (bez przesady oczywiście) no i Michał musi go obniżyć p tym zabiegu
Myślę że po zimie, jeśli wogóle nadejdzie, to będzie już wyglądać przyzwoicie
  
 
probowaliscie z przodu sklepac resor na 11cm dołozyc pióro i sciac podstawki o 1cm?

zauwazyłem ze bobki które mają bilstein z przodu strasznie wysoko stoją tak jakby siła amorkow je wypychała bez wzgledu na to ze resor klepany...
  
 
mysle ze powinienes zrobic cos z pozycja za kierownica, fotel w miare ok, ale odsadzenie z 10 cm kierownicy by nie zaszkodzilo
 
 
Ten zawias w tym aucie to naprawde jest zaczarowany. Resor jest sklepany na 10 cm, podstawki też są ścięte i auto dalej siedzi dosyć wysoko. Co do tyłu to będzie obniżony zaraz po zimie. Tak jak Piotrek wspomniał alpinki po nowym roku powinny już być. Jak tylko się pojawią zarzuce jakimiś fotami. Ale zabawa na vivo jest świetna choćby nie wiadomo jak kontrować i tak obraca Co nie Piotrek
  
 
bil niepusci jak juz pisalem mam tak samo, przed bilem byl nowy resor klepniety i podstawki ciachniete i byl w miare nisko, po zalozeniu nowych bili sie dzwignal stanowczo za duzo
  
 
moze takie malutkie OT jakie amory na przod proponujecie? bo wydaje mi sie ze bil troche za twardy no i auto leci w góre od razu. Utwardzane amorki domowymi sposobami dadzą rade? i ostatnie pytanie : mozna załozyc amory tylnie na przód celem skrócenia skoku amora? + i -
  
 
fajnie sie jeździ na tylnim serjach z przodu , dobrze sie fura trzyma drogi
  
 
a ja na pewno niepolece itwardzanego tylu na przod. chyba ze na slone jeziorowyschniete.
  
 
spoko umnie jak zrzuciłem w podnosnika na serii resorze sprawa wyglądała tak
  
 
jeździłem przez chwilke z bilem na przodzie, teraz mam mega twarde krosno i wszystko było by ok, ale resor coraz niżej jest, szczególnie latem, a nie chce by sie rozleciał, a bil napewno ratuje sprawe i można wtedy bez problemu jeździć że coś sie rozwali, a jak nie bil to jakąś utwardzona gazówke
  
 
Panowie żeby Comar nie był sam też dzisiaj złożyliśmy motorownie i powiem też że zapierdziela nieporównywalnie lepiej foto niebawem.
  
 
i co tam ciekawego jest w srodku

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-03-08 20:38:01 ]