Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-01-26 17:22:45
a używane ci nie zostały ? |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2010-01-26 17:42:11 Nie, uzywane po tym jak popekały poszly na złom |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-01-26 18:03:26 u mnie zrobily conajmniej 2x tyle km. |
![]() mauzer64 F&F MEMBER 21 x fiat Zebrzydowice | 2010-01-26 18:13:57 Ja bym chętnie zanabył cały taki zestaw, robi to ktoś?
|
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2010-01-26 19:11:05 Moze do serii czy tam lekko podlubanego silniak daje to rade, ale u mnei i evila srednio dawało, a osiagów to jakoś nei poprawiało. Ogolnie co fabryka to fabryka ![]() |
![]() kopi Czernichów | 2010-01-26 19:31:24 Znalazłem firmę która obrabiała surowe cylindry do malucha dla fabryki. Mogą zamówic odlewy i obrobić pod tłoki z bisa bez tulejowania ale trzeba by z 10 kpl zamówic koszt dwóch cylindrów obrobionych to niecałe 200 złotych |
grzeius88 fita 126p Pcim | 2010-01-26 19:47:05 Problemem jest to, że cylinder z Fiata 126p w dolnej części prowadzącej (ta która wchodzi do bloku silnika) ma 2,5mm (fabrycznie) i po szlifie na 80mm (700 cm) pozostanie 1mm ścianki.
Wlasnie ten 1mm scianki jest bardzo wrazliwy na pekniecia. Mialem tak kiedys zrobione i pewnego goracego dnia scianka w jednym cylindrze pekla a w drugim troche sie odksztalcila. nie polecam takiego rozwiertywania,chyba ze na krotka mete |
![]() cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2010-01-26 19:56:42 Czytanie ze zrozumieniem widać jest cieżkie, Kopi napisał ze robione z surowych cylindrow czyli obrobione beda mialy na dole wieksza srednice jak seria |
![]() Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-01-26 20:02:38 Dlatego się wprasowywuje inne tuleje cylindryczne. |
![]() mauzer64 F&F MEMBER 21 x fiat Zebrzydowice | 2010-01-26 20:04:49 No to nie uzbierało by się tutaj 10 chętnych na taki zestaw?? |
![]() Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-01-26 20:27:31 Można spróbować ![]() |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2010-01-26 20:27:36
bo wszystko trzeba robić z głową i odpowiednimi pasowaniami, wiadomo ze taki zestaw jest bardziej narażony na zużycie ale nie jedna 690 jeździ po poznaniu, kręcą się i puki co nic im nie dolega. Moja 712 też żyje choć już km oesowe można liczyć w tysiącach |
![]() MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2010-01-26 20:27:51 ![]() |
![]() GR235I3K F&F MEMBER 126p+125p+AUDI 2.2 2 ... Suwałki | 2010-01-26 20:42:08 1. MAD_DOGG
2. GR235I3K 3. ? |
![]() Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-01-26 20:46:54 1. MAD_DOGG
2. GR235I3K 3. MILTEN wstępnie 4.? [ wiadomość edytowana przez: Milten dnia 2010-01-26 20:48:43 ] |
![]() mauzer64 F&F MEMBER 21 x fiat Zebrzydowice | 2010-01-26 20:58:49 1. MAD_DOGG
2. GR235I3K 3. MILTEN wstępnie 4. mauzer64 |
grzeius88 fita 126p Pcim | 2010-01-26 21:04:21 jak beda mialy wieksza srednice to trzeba zrobic szlif bloku |
![]() kopi Czernichów | 2010-01-26 21:17:23 Widzę że bardzo mocno ożywiłem temat.Sprawa wygląda tak scianka cylindra po obróbce z surowego odlewu pozostaje taka sama jak seryjna. Konieczne jest rozwiercanie otworow w bloku a wysokośc cylindrów jest taka sama jak seryjnych. Proponuje się mocno nie podniecać bo nie wiem jak to teraz wygląda, ja pytałem około dwa lata temu. |