MotoNews.pl
8 [s 126p] tloki cylindry na 690ccm (158783/53) - Strona 6
  

[s 126p] tloki cylindry na 690ccm - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-01-25 23:29:20, cichy_b0b pisze:
jezeli komus by bylo to potrzebne to mam jeden tlok od takeigo zestawu na handel


a używane ci nie zostały ?
  
 
Nie, uzywane po tym jak popekały poszly na złom
  
 
Ja jeżdżę na zestawie właśnie od Stacha. Szczerze mówiąc ja wielkiej różnicy nie odczułem, ale zrobiłem już na nim 15tyś i nadal to hula. Oczywiście jazda codzienna i KJS-y. Teraz składam 2 silnik na takim samym zestawie...jak już zagada to będę mógł napisać coś więcej
  
 
u mnie zrobily conajmniej 2x tyle km.
  
 
Ja bym chętnie zanabył cały taki zestaw, robi to ktoś?
  
 
Cytat:
2009-04-06 16:15:24, stachu_poznan pisze:
Bardzo mi przykro, ale na idiotów rady nie ma -cena miesiac temu była ustalona na 250zl, dzis po powrocie szlifierza z senatorium cena podskoczyła do 300zl za komplet, wiec grzecznie sie zapytałem czy robi ze mnie idiote i odłozyłem słuchawke. Przepraszam najmocniej wszystkich zainteresowanych, ale z takim gosciem interesów nie ma co robic. Temat do usuniecia.



Tutaj jest odp na twoje pytanie chyba, że jeszcze jest ktoś kto to robi
  
 
Moze do serii czy tam lekko podlubanego silniak daje to rade, ale u mnei i evila srednio dawało, a osiagów to jakoś nei poprawiało. Ogolnie co fabryka to fabryka
  
 
Znalazłem firmę która obrabiała surowe cylindry do malucha dla fabryki. Mogą zamówic odlewy i obrobić pod tłoki z bisa bez tulejowania ale trzeba by z 10 kpl zamówic koszt dwóch cylindrów obrobionych to niecałe 200 złotych
  
 
Problemem jest to, że cylinder z Fiata 126p w dolnej części prowadzącej (ta która wchodzi do bloku silnika) ma 2,5mm (fabrycznie) i po szlifie na 80mm (700 cm) pozostanie 1mm ścianki.
Wlasnie ten 1mm scianki jest bardzo wrazliwy na pekniecia. Mialem tak kiedys zrobione i pewnego goracego dnia scianka w jednym cylindrze pekla a w drugim troche sie odksztalcila. nie polecam takiego rozwiertywania,chyba ze na krotka mete
  
 
Czytanie ze zrozumieniem widać jest cieżkie, Kopi napisał ze robione z surowych cylindrow czyli obrobione beda mialy na dole wieksza srednice jak seria
  
 
Dlatego się wprasowywuje inne tuleje cylindryczne.
  
 
No to nie uzbierało by się tutaj 10 chętnych na taki zestaw??
  
 
Można spróbować
  
 
Cytat:
2010-01-26 19:47:05, grzeius88 pisze:
Problemem jest to, że cylinder z Fiata 126p w dolnej części prowadzącej (ta która wchodzi do bloku silnika) ma 2,5mm (fabrycznie) i po szlifie na 80mm (700 cm) pozostanie 1mm ścianki. Wlasnie ten 1mm scianki jest bardzo wrazliwy na pekniecia. Mialem tak kiedys zrobione i pewnego goracego dnia scianka w jednym cylindrze pekla a w drugim troche sie odksztalcila. nie polecam takiego rozwiertywania,chyba ze na krotka mete



bo wszystko trzeba robić z głową i odpowiednimi pasowaniami, wiadomo ze taki zestaw jest bardziej narażony na zużycie ale nie jedna 690 jeździ po poznaniu, kręcą się i puki co nic im nie dolega. Moja 712 też żyje choć już km oesowe można liczyć w tysiącach
  
 
Ja bym wziął, byle by nie skracali od razu cylindrów pod bisowskie tłoki.
  
 
1. MAD_DOGG
2. GR235I3K
3. ?
  
 
1. MAD_DOGG
2. GR235I3K
3. MILTEN wstępnie
4.?



[ wiadomość edytowana przez: Milten dnia 2010-01-26 20:48:43 ]
  
 
1. MAD_DOGG
2. GR235I3K
3. MILTEN wstępnie
4. mauzer64
  
 
jak beda mialy wieksza srednice to trzeba zrobic szlif bloku
  
 
Widzę że bardzo mocno ożywiłem temat.Sprawa wygląda tak scianka cylindra po obróbce z surowego odlewu pozostaje taka sama jak seryjna. Konieczne jest rozwiercanie otworow w bloku a wysokośc cylindrów jest taka sama jak seryjnych. Proponuje się mocno nie podniecać bo nie wiem jak to teraz wygląda, ja pytałem około dwa lata temu.