MotoNews.pl
  

Kodowanie kluczyka po wymianie baterii [Corolla 2003] - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2015-01-07 11:08:57, brumar pisze:
Tak, to jest zwykły pilot. Zdjęcie pilota: Przycisk na drzwiach działa i na wyłączonym silniku (kluczyk poza samochodem), na załączonym zapłonie oraz na załączonym silniku. Klucz w drzwiach kierowcy otwiera/zamyka wszystkie zamki w samochodzie. Klucz w drzwiach pasażera otwiera drzwi pasażera tylko. Klucz w bagażniku otwiera tylko bagażnik.


No to wszystko ok pozatym dolozonym sterownikiem zamka na pilota który jest z gatunku No name.
Musisz znaleźć centralke taka mala skrzyneczke z pióropuszem kabli ...będzie za zegarami lub po stronie kierowcyajk zdejmiesz oslone progu i ta przy lewej stopie kierowcy lub idz po kabelku od diody, to tez znajdziesz.
Trzeba rozebrać centrtalke i na plytce jest mikroswitch przytrzymaj go chwile puść i ponaciskaj przyciski pilota ale bateria musi mieć powyżej 12V Najprawdopodobniej tak go zakodujesz .Jeżeli nie będzie switcha to spisz z centralki model nazwe tego czegos.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2015-01-07 14:37:16, Bigelektron pisze:
No to wszystko ok pozatym dolozonym sterownikiem zamka na pilota który jest z gatunku No name. Musisz znaleźć centralke taka mala skrzyneczke z pióropuszem kabli ...będzie za zegarami lub po stronie kierowcyajk zdejmiesz oslone progu i ta przy lewej stopie kierowcy lub idz po kabelku od diody, to tez znajdziesz. Trzeba rozebrać centrtalke i na plytce jest mikroswitch przytrzymaj go chwile puść i ponaciskaj przyciski pilota ale bateria musi mieć powyżej 12V Najprawdopodobniej tak go zakodujesz .Jeżeli nie będzie switcha to spisz z centralki model nazwe tego czegos.


Witam,

znalazłem sterownik. Jest to wg opisu RADIOWY STEROWNIK ELMIC SP
Wewnątrz znajdują się 4 podwójne piny i dwie zworki rozpięte (środkowe). Szukam teraz coś na internecie ale póki co marne wyniki...
Antena to dwa przewody o długości ok. 20 cm. Zaglądałem, ale nie widać, aby "dyndały" gdzieś urwane końce...
Macie pomysły jak to rozgryźć albo łatwo wymienić na coś nowego?
  
 
Cytat:
2015-01-13 20:02:41, brumar pisze:
Witam, znalazłem sterownik. Jest to wg opisu RADIOWY STEROWNIK ELMIC SP Wewnątrz znajdują się 4 podwójne piny i dwie zworki rozpięte (środkowe). Szukam teraz coś na internecie ale póki co marne wyniki... Antena to dwa przewody o długości ok. 20 cm. Zaglądałem, ale nie widać, aby "dyndały" gdzieś urwane końce... Macie pomysły jak to rozgryźć albo łatwo wymienić na coś nowego?


A od cholery takich sterownikow za 150 kupisz już dobry z ladnymi pilotami a przelozysz w pol godziny.
zrob zdjecie tej plytki to może cos skojarze.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2015-01-14 12:25:14, Bigelektron pisze:
A od cholery takich sterownikow za 150 kupisz już dobry z ladnymi pilotami a przelozysz w pol godziny. zrob zdjecie tej plytki to może cos skojarze.


Zdjęcie opakowania:

Zdjęcie środka:
  
 
Cytat:
2015-03-04 19:00:28, brumar pisze:
Zdjęcie opakowania: Zdjęcie środka:

Spruboj zwierac kolejno zworki i naciskac pilota.Jak sie nie uda wymien sterownik ,ten i tak jest juz przedpotopowy

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam,
Mam podobny problem. Pewnego razu jak codzień zajechałem do pracy moją Yotką, zamknąłem autko pilotem, a po pracy już go nie otworzyłem. Pobiegłem do sklepu, wymieniłem baterie ale niestety efekt ten sam.Kluczyk używany regularnie, nie leżał w kącie. Na pewno żaden czujnik nie zamoczony bo Yotka garażowana. Centralny zamek oryginalny Toyoty, zamykanie i otwieranie z kluczyka, nie mam zielonego pojecia co się dzieje. Pomocy ludzie...........!!!!!!!!!!!!
  
 
Witam,
Bardzo Was wszystkich proszę o pomoc otóż kupiłam toyotę corolle2001 benzyna. Dostałam dwa kluczyki (czarny i szary) czarny był bardzo zniszczony . Guzika zamykania w ogole nie było natomiast otwierania działał. Postawnowilam zmienić gumki zrobiłam to teraz kluczyk nie działa. Nie otwiera drzwi guzikiem po włożeniu do stacyjki zegary wariują i oczywiście nie odpala poszłam po szary kluczyk myślałam ze to kluczyk " matka" do imobilajzera ale on również nie działa. Znacie może jakiś magiczny sposób żeby samochód odpalił z góry dziękuję
  
 
Cytat:
2015-08-29 14:27:29, justynatoyota pisze:
Witam, Bardzo Was wszystkich proszę o pomoc otóż kupiłam toyotę corolle2001 benzyna. Dostałam dwa kluczyki (czarny i szary) czarny był bardzo zniszczony . Guzika zamykania w ogole nie było natomiast otwierania działał. Postawnowilam zmienić gumki zrobiłam to teraz kluczyk nie działa. Nie otwiera drzwi guzikiem po włożeniu do stacyjki zegary wariują i oczywiście nie odpala poszłam po szary kluczyk myślałam ze to kluczyk " matka" do imobilajzera ale on również nie działa. Znacie może jakiś magiczny sposób żeby samochód odpalił z góry dziękuję

Tak prawdopodobnie trzeba naladowac akumulator.Szary kluczyk to klucz serwisowy ale nie chodzi o ASO tylko o serwis room w hotelu.Jak boy hotelowy odjezdza na parking żeby przypadkiem nie mogl sobie po drodze dokodowac klucza lub otworzyć schowka lub bagażnika zakres tego co robi lub nie robi ten klucz zależy od modelu.
W każdym razie zawsze można nim odpalić samochod, chyba ze jest alarm sterowany z zamka i go zazbroimy kluczem z przyciskami to wtedy ten klucz go nie rozbroi bo niema przyciskow sterowania zamkiem.
Tak wiec jeżeli zegary wariują cokolwiek to oznacza to albo akumulator padl albo alarm jest zazbrojony ale wtedy tez przeważnie migaja kierunkowskazy lub pozycje w zaleznosci co montazysta podlaczyl.
W tym kluczu niema tez możliwości wymiany gumek chyba ze jakies podruby bo oryginalnie guma jest zatopiona w obudowie na stale i laczy plastykowy klawisz z plastykowa obudowa.
Wiec jedyna możliwość naprawy to zalozenie oryginalnej obudowy z uzywki lub kupno nowego srodka i dokodowanie.W razie pytan mój nr na priv

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Sprawdziłam akumulator i okazało się że padł tak jak pisałeś. Bardzo dziękuję za radę samabw życiu bym na to nie wpadła bardzo dziękuję raz jeszcE
  
 
Witam,

W tym roku kupiłem Toyotę Corolle, model E12, 1.6 benzyna sedan, rocznik 2006. Do tej pory nie było żadnych problemów, jednak dzisiaj próbowałem dostać się do samochodu, lecz pilot nie działał (wciskając klawisze otwarcia i zamykania świeci się na pilocie czerwona kontrolka jednak samochód się nie otwiera). Przy otwieraniu zamka ręcznie kluczykiem auto się otwiera jednak przy otwieraniu drzwi włącza się alarm, samochód nie chce odpalić, nic nie można z tym zrobić. Alarm wyłącza się po ręcznym zamknięciu samochodu za pomocą kluczyka. Sądząc, że chodzi o rozładowanego pilota, wymieniłem baterię na nową w pilocie jednak działo się to samo, w związku z tym włożyłem inną, też nową baterię do drugiego kluczyka i problem się powtarza.

Bardzo proszę o poradę co mogę w tym przypadku zrobić samodzielnie.
  
 
Cytat:
2015-12-01 17:47:20, zukiba pisze:
Witam, W tym roku kupiłem Toyotę Corolle, model E12, 1.6 benzyna sedan, rocznik 2006. Do tej pory nie było żadnych problemów, jednak dzisiaj próbowałem dostać się do samochodu, lecz pilot nie działał (wciskając klawisze otwarcia i zamykania świeci się na pilocie czerwona kontrolka jednak samochód się nie otwiera). Przy otwieraniu zamka ręcznie kluczykiem auto się otwiera jednak przy otwieraniu drzwi włącza się alarm, samochód nie chce odpalić, nic nie można z tym zrobić. Alarm wyłącza się po ręcznym zamknięciu samochodu za pomocą kluczyka. Sądząc, że chodzi o rozładowanego pilota, wymieniłem baterię na nową w pilocie jednak działo się to samo, w związku z tym włożyłem inną, też nową baterię do drugiego kluczyka i problem się powtarza. Bardzo proszę o poradę co mogę w tym przypadku zrobić samodzielnie.


Jakie napiecia sa na bateriach pilotow?
Czy cokolwiek dziala w samochodzie swiatla klaxon?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam forumowiczów. Ostatnio zakupiłem toyote corolle z 2006r 1.6. Dostałem 2 kluczyki czarne z przyciskami lock/unlock oraz jeden szary. Jeden z czarnych działał drugi natomiast nie, dlatego postanowiłem w nim wymienić baterie na taką samą 3V. Wciskając przycisk lock na kluczyku z wymienioną baterią zapala się czerwona diodka i znika, samochód przy tym nie reaguje. Zapalanie auta w stacyjce działa bezpromlemowo, dioda security również od razu znika. Próbowałem czynności programowania z internetu lecz dochodzi do momentu gdy auto robi cykl lock/unlock, gotowy do programowania i.. na tym się kończy. Naciskając potem jednocześnie dwa guziki przez ok. 1,5sec na kluczyku, puszczając i przytrzymując LOCK 3 sec nic się nie dzieje. Przesiedziałem ogółem z ok 2h próbując metod ale żadna nie działą.. Macie forumowicze jakieś inne sugestie jak zaprogramować go? Zdjęcie kluczyka:
  
 
Cytat:
2016-09-02 19:39:00, pawelostyk pisze:
Witam forumowiczów. Ostatnio zakupiłem toyote corolle z 2006r 1.6. Dostałem 2 kluczyki czarne z przyciskami lock/unlock oraz jeden szary. Jeden z czarnych działał drugi natomiast nie, dlatego postanowiłem w nim wymienić baterie na taką samą 3V. Wciskając przycisk lock na kluczyku z wymienioną baterią zapala się czerwona diodka i znika, samochód przy tym nie reaguje. Zapalanie auta w stacyjce działa bezpromlemowo, dioda security również od razu znika. Próbowałem czynności programowania z internetu lecz dochodzi do momentu gdy auto robi cykl lock/unlock, gotowy do programowania i.. na tym się kończy. Naciskając potem jednocześnie dwa guziki przez ok. 1,5sec na kluczyku, puszczając i przytrzymując LOCK 3 sec nic się nie dzieje. Przesiedziałem ogółem z ok 2h próbując metod ale żadna nie działą.. Macie forumowicze jakieś inne sugestie jak zaprogramować go? Zdjęcie kluczyka:

Do momentu kiedy szczyrknie zamkiem jest ok
Pozniej wciskasz obydwa razem na 1.5 sek a nast lock na 1 sek i mozesz jeszcze raz lock i powinien szczyrknac zamkiem i wloz do stacyjki ale nie przekrecaj na 10 sek
Jezeli nie wejdzie to zmierz ile v ma ta nowa bateria.
Jezeli ma powyzej 3v i nie dziala to cos jest zepsute .
Np obwod ACC lub po zaplonie jest zasilany poprzez zle podlaczenie lub usterke radia lub zestawu glosnomowiacego lub czegos co jest zasilane pradem slale i po zaplonie ,lub zaklocenia radiowe.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2016-09-02 21:04:49, Bigelektron pisze:
Do momentu kiedy szczyrknie zamkiem jest ok Pozniej wciskasz obydwa razem na 1.5 sek a nast lock na 1 sek i mozesz jeszcze raz lock i powinien szczyrknac zamkiem i wloz do stacyjki ale nie przekrecaj na 10 sek Jezeli nie wejdzie to zmierz ile v ma ta nowa bateria. Jezeli ma powyzej 3v i nie dziala to cos jest zepsute . Np obwod ACC lub po zaplonie jest zasilany poprzez zle podlaczenie lub usterke radia lub zestawu glosnomowiacego lub czegos co jest zasilane pradem slale i po zaplonie ,lub zaklocenia radiowe.



Niestety ale po wejściu w tryb programowania i wielu próbach naciskania dwóch guzików naraz następnie jednego samochód nic nie odazczyrkuje.. Dość szybko to robię więc myślę że powinno działać.. Baterie dwie sprawdziłem i nadal nic. Jeszcze popróbuje kilka razy ale powoli tracę nadzieje na sukces tego
  
 
Witam Szanownych Forumowiczów.

Od ładnych paru lat mam Corolle 1,6 z 2008 roku, z Smart Key'em.

Ze dwa lata temu wymieniałem bateryjkę w pilocie żonki i moim (Maxell), i nie było problemu.
Ostatnio znowu pojawiało sie czasem remote battery low.. czy jakoś tak... i faktycznie czasem guzik na klamce słabo działał.
Żonce wymieniłem bateryjkę kilka dni temu, bo mój jeszcze dawał radę.
Dziś wieczorem wyskoczyłem z synem na basen, na parkingu wszystko było OK, bezproblemowo zamknąłem i otworzyłem, oczywiście odpalanie też zadziałało... chyba było jakieś takie problematyczne, ale w końcu silnik zaskoczył.

Po powrocie pod blok, niestety już nie udało mi się autka zamknąć... zamknąłem kluczykiem i poszedłem do domu wymienić bateryjkę (podobno oryginalna - Camelion) - od razu kupiłem dwie. Wieczór zimny... to bateryjka straciła napięcie... tak sobie pomyślałem.

Wymieniłem...... kontrolka jasno miga, zatem chyba wszystko gra.... Wracam do autka...
no i nic... Key not detected, autko się nie zamyka, Start/Stop nie działa.... bagażnik też się nie otwiera...

Przyniosłem pilota żonki... i niestety to samo....

Miga kontrolka na pilocie, jednym i drugim, a autko nic....
Miga kilka pojedynczych krótkich mignięć i kilka podwójnych....

Czy coś podpowiecie???

Może BIGELEKTRON coś wymyśli???

Kluczyki mam tylko dwa, czarne, szarego raczej nie dostałem.
Autko japońskie...

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź....




[ wiadomość edytowana przez: teracos dnia 2016-10-16 00:26:58 ]
  
 
Cytat:
2016-10-16 00:18:32, teracos pisze:
Witam Szanownych Forumowiczów. Od ładnych paru lat mam Corolle 1,6 z 2008 roku, z Smart Key'em. Ze dwa lata temu wymieniałem bateryjkę w pilocie żonki i moim (Maxell), i nie było problemu. Ostatnio znowu pojawiało sie czasem remote battery low.. czy jakoś tak... i faktycznie czasem guzik na klamce słabo działał. Żonce wymieniłem bateryjkę kilka dni temu, bo mój jeszcze dawał radę. Dziś wieczorem wyskoczyłem z synem na basen, na parkingu wszystko było OK, bezproblemowo zamknąłem i otworzyłem, oczywiście odpalanie też zadziałało... chyba było jakieś takie problematyczne, ale w końcu silnik zaskoczył. Po powrocie pod blok, niestety już nie udało mi się autka zamknąć... zamknąłem kluczykiem i poszedłem do domu wymienić bateryjkę (podobno oryginalna - Camelion) - od razu kupiłem dwie. Wieczór zimny... to bateryjka straciła napięcie... tak sobie pomyślałem. Wymieniłem...... kontrolka jasno miga, zatem chyba wszystko gra.... Wracam do autka... no i nic... Key not detected, autko się nie zamyka, Start/Stop nie działa.... bagażnik też się nie otwiera... Przyniosłem pilota żonki... i niestety to samo.... Miga kontrolka na pilocie, jednym i drugim, a autko nic.... Miga kilka pojedynczych krótkich mignięć i kilka podwójnych.... Czy coś podpowiecie??? Może BIGELEKTRON coś wymyśli??? Kluczyki mam tylko dwa, czarne, szarego raczej nie dostałem. Autko japońskie... Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź.... [ wiadomość edytowana przez: teracos dnia 2016-10-16 00:26:58 ]

W smartach baterie wymienia się co roku.
Nieznam firmy Camelion i nie rozumiem dlaczego kupiles od razu dwa no name.
zmierz napięcia na bateriach i zaloz jakies markowe np Maxell .
Nowa bateria ma 3.2-3.3V jak ma 2.9V jest problem jak 2.8V nie działa.
Teraz to możesz jedynie przytykac logiem Toyoty na kluczu do przycisku i odpalać w ten sposób .Alarm jeżeli jest rozbroić recznie przyciskiem serwisowym.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witaj BigElektronie,

Dzięki za odpowiedź.
Camelion są OK. Od lat używam Camelionów AA i moim zdaniem OK.
Obecnie w obydwóch pilotach zasięg mam z okna a mieszkam na 6 pietrze... zatem napięcie jest....

Czemu kupiłem dwie - bo mam dwa klucze, jeden dawał już sygnały że ma mało "prądu"... to pewnie i drugi by wkrótce robił to samo... Używamy dwóch kluczy jeden mam ja, drugi żonka. Ja jeżdżę dużo więcej, to mój zaczął wcześniej.... Ot i całe wyjaśnienie.

Co zaś do auta i braku reakcji - wtedy na noc auto zamknąłem kluczykiem - stoi pod blokiem...
A tak jak pisałem, nie było reakcji na żaden z pilotów...

Natomiast rano - co tu dużo gadać... wszystko wróciło do normy... i do dziś jest OK.
Może to faktycznie jakiś krótkofalowiec lub inny czort...
Jak wracałem z pracy to widziałem jak sąsiad zmieniał antenę od internetu bezprzewodowego.. może to to...

Pozdrawiam i dziękuję za reakcję...

  
 
Cytat:
2016-10-27 22:15:14, teracos pisze:
Witaj BigElektronie, Dzięki za odpowiedź. Camelion są OK. Od lat używam Camelionów AA i moim zdaniem OK. Obecnie w obydwóch pilotach zasięg mam z okna a mieszkam na 6 pietrze... zatem napięcie jest.... Czemu kupiłem dwie - bo mam dwa klucze, jeden dawał już sygnały że ma mało "prądu"... to pewnie i drugi by wkrótce robił to samo... Używamy dwóch kluczy jeden mam ja, drugi żonka. Ja jeżdżę dużo więcej, to mój zaczął wcześniej.... Ot i całe wyjaśnienie. Co zaś do auta i braku reakcji - wtedy na noc auto zamknąłem kluczykiem - stoi pod blokiem... A tak jak pisałem, nie było reakcji na żaden z pilotów... Natomiast rano - co tu dużo gadać... wszystko wróciło do normy... i do dziś jest OK. Może to faktycznie jakiś krótkofalowiec lub inny czort... Jak wracałem z pracy to widziałem jak sąsiad zmieniał antenę od internetu bezprzewodowego.. może to to... Pozdrawiam i dziękuję za reakcję...


Niewiem co to za rodzaj zaklocania i jakiej czestotliwosci ale w Katowicach jest pare takich miejsc gdzie nie zamkniesz auta z pilota a czasem nawet nie odpalisz zwyklym kluczem na transponder.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer