Jak mieć pecha to mieć pecha - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja akurat załapałem się na opowieść Bodzia "live" w Wawie
  
 
Cytat:
2003-08-20 13:47:22, danield pisze:
Ja akurat załapałem się na opowieść Bodzia "live" w Wawie


Ja jakieś 3 razy przed zlotem i 5 razy na zlocie
Wniosek z tej całej historii jest taki że nie wszystko złoto co się świeci i że co tanie to drogie
Teraz z tego można żartować ale szczerze to nie zazdroszcze
  
 
No ja też nie zazdroszczę chyba nie miałbym cierpliwości żeby się z tym zmagać....
  
 
To fakt ja bym już dawno tym pier#%&ął na złom. Ale może w końcu zrobi ten motor jak należy wtedy odjedzie zwykłe 1.5, 1.6 jak wóz z gnojem
  
 
nie spodziewałem sie ze istnieje jeszce zainteresowanie moimi przypadkami z silniczkem

Cytat:
2003-08-20 12:58:55, SCHIL pisze:
Cytat:
2003-08-20 12:39:33, Qbk pisze:
Bodziot, a nie opowiedziałbyś tak dokładnie swojej historii?? Bo jestem ciekawy!!



A lubisz Horrory .





oj jest horror ale sa widoki ze silniczek bedzie żył

Jak narazie pojawił sie problem nietypowych prowadnic zaworów ale mam nadzieje ze sie uda znaleźść odpowiednie egzemplarze a jak nie to będą a`Crofft czyli wytoczone z brązu

na dzień dzisiejszy poldek stoi na kołkach u chirurga plastycznego-traumatologa (blacharza) z podejżeniem przewlekłego złamania z przemieszczeniem tylniej cześci prawego progu wraz z wzmocnieniem
a co sie tyczy silniczka to zosataly wyczyszczone oraz przygotowane do włozenia tłoki wraz z panewkami i pierścieniami, pokrywy zaworów, miska olejowa oraz jeszce kilka drobnych cześci
resszta silnika bedzie czyszczona i przygotowywana do złożenia w przyszłym tygodnu wraz z przygotowaniami poldzia do operacji chirurgicznej

Cytat:
2003-08-20 14:34:15, Mokry pisze:
Cytat:
2003-08-20 13:47:22, danield pisze:
Ja akurat załapałem się na opowieść Bodzia "live" w Wawie


Ja jakieś 3 razy przed zlotem i 5 razy na zlocie
Wniosek z tej całej historii jest taki że nie wszystko złoto co się świeci i że co tanie to drogie
Teraz z tego można żartować ale szczerze to nie zazdroszcze


oj przyznaje sie ze opowiadałem tą historie wiele razy i mam nadzieje ze nikogo nie zanudziłem
i jeszce jedno dzisiaj pomyslałem ze moze napisze 2 artykuły do WW typu wymiana uczelki pod głowicą oraz wymiana pierścieni tłokowych a jesli zapotrzebowanie nie zniknie to drugą cześc zmagań do Naszych Relacji
  
 
I jak kolego Bodziot z autkiem ??? Wszystko już gra ???Nie dajesz oznak zadowolenia)
  
 
No to wywołałeś wilka z lasu
  
 
Po opowieściach Bodzia w Wawie sam jestem ciekaw na jakim jest etapie
  
 
Dajcie chłopakowi szansę. Jak będzie coś nowego to na pewno się sam pochwali.
  
 
Coś mi sie o uszy obiło iż, robi blacharkę i remont silnika.
  
 
Cytat:
2003-09-02 11:27:07, Mokry pisze:
No to wywołałeś wilka z lasu





Cytat:
2003-09-02 15:37:51, SCHIL pisze:
Coś mi sie o uszy obiło iż, robi blacharkę i remont silnika.



zgadza sie własnie jestem w trakcie robót blacharskich oraz składaniem silnika i dlatego słuch o mnie zaginoł bo walcze od rańca do późnego wieczorka

ale nie martwcie sie bedzie dokumentacja fotograficzna oraz mała niespodzianka
  
 
Cytat:
2003-09-02 21:03:33, bodziot pisze:

.... oraz mała niespodzianka


Hmm czyżby kolor?? A i tak się dowiem pierwszy
  
 
Cytat:
2003-09-02 21:11:34, Mokry pisze:
Cytat:
2003-09-02 21:03:33, bodziot pisze:

.... oraz mała niespodzianka


Hmm czyżby kolor?? A i tak się dowiem pierwszy






coś innego

poprosty znalazłem bardzo ciekawą bombe z opóznonym zapłonem w silniku i niestety zostawiona przeż kolegów z SMP
pełne informacje po zeskanowaniu dokumentacji Fotograficznej aby nie było ze sie ich czepiam i podaje informacje wyssane z palca
  
 
Nie mam więcej pytań
  
 
A ja swoje 2.0 wspominam całkiem miło. Przed włożeniem był rozebrany naczęsci, nie remontowany ale dokładnie obejrzany, po złozeniu wyregulowany i potem działał ponad rok prawie bezobsługowo, aż nie wymieniłem na czas zaolejonego paska rozrządu i MASAKRA.
Spalał ok. 13 - 14 / 100 po mieście. Raz sprawdziłem go na trasie i przy stałej prędkości 160 /h spalił 11/100.
No i umozliwiał ustawianie Lanosów i podobnych wynalazków na prawym pasie "gierkówki"
Tylko był problem z dostępnością niektórych drobiazgów.
  
 
Cytat:
2003-09-03 07:58:40, MarekM pisze:
Spalał ok. 13 - 14 / 100 po mieście. Raz sprawdziłem go na trasie i przy stałej prędkości 160 /h spalił 11/100.
No i umozliwiał ustawianie Lanosów i podobnych wynalazków na prawym pasie "gierkówki"




mnie palił po miescie ok 10.5 przy dosć dynamicznej jeździe ale miałem zalożonygaźnik 34DCMP1 z poloneza 1.5/75KM no teraz bedzie 34DMS2 z 1.8/111 KM wiec pewnie spalanie wzrosnie do 11.5 ale przynajmniej znów bede mógł przypalić kapcia III
a co do autostrady to potwierdzam niema a to jak miganie światłami na prawym pasie przy 160-170 km/h
  
 
Cytat:
2003-09-02 21:33:35, bodziot pisze:


poprosty znalazłem bardzo ciekawą bombe z opóznonym zapłonem w silniku i niestety zostawiona przeż kolegów z SMP




  
 
Cytat:
2003-09-03 12:47:53, danield pisze:






raczej
  
 
Cytat:
2003-09-03 17:14:15, bodziot pisze:

raczej



Nie trzymaj w niepewnosci tylko wal o co chodzi ...
  
 
Cytat:
2003-09-02 21:33:35, bodziot pisze:
(...) po prostu znalazłem bardzo ciekawą bombe z opóznonym zapłonem w silniku i niestety zostawiona przeż kolegów z SMP
pełne informacje po zeskanowaniu dokumentacji Fotograficznej aby nie było ze sie ich czepiam i podaje informacje wyssane z palca



Mów o co biega, bo nas tu ciekawość zżera.