[Escobarto] Powoli coś ruszy... - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę bardzo, żaden problem

Widzę że udało CI podnieść grill i dopasować do maski

  
 
JmB już wiem dlaczego był problem ze spasowaniem i teraz pozostaje tylko dorobić zaczepy do maskownic i bedzie git. Obczaiłem nawet, że da się założyć grill z siatką, ponieważ między pas a chłodnicę da się włożyć klucz i załapać nakretke Pietrq, co do lusterek to będą z mk7 i na pewno pojawia się również listwy boczne z tego modelu. Co do lakierowania to niestety nie prędko, bo prawdopodobnie już pod koniec przyszłego miesiaca postawie auto na stałe i wezne się poważnie za robote, bo na ten moment escort ani nie wygląda, ani nie jeźdzí
  
 
To teraz kolorwanka w jeden kolor
  
 
na różowo
dobre to bedzie
  
 
Everlast, różowy raczej odpada koncepcje już mam na front, ale zobaczymy jak się sprawdzi ona

Remik, na razie będzie taki kameleon, bo muszę jeszcze przerobić górę zderzaka tak, aby pasowała do grilla oraz do lamp. Lakier z maskownic będzie zdarty oczywiście do żywca, potem będzie poklejone co trzeba, następnie kupię black hella od bmw i nie wiem jak to zrobię, ale będę musiał znaleźć reflektor dalekosiężny black hella z passata b3... więc lampy pozostają tematem otwartym.

No, ale na to wszystko daję sobie trochę czasu, bo jeszcze szykuje się zmiana silnika, malowanie komory silnika itd...
  
 
Byłby ktoś chętny na: zderzak zender mk6 przód i tył oraz progi???
  
 
Cytat:
2010-06-03 16:45:58, Escobarto pisze:
Byłby ktoś chętny na: zderzak zender mk6 przód i tył oraz progi???



Tylu i progow bym nie sprzedawal na Twoim miejscu - przod bym zamienil na RS i wygladzil listwe ozdobna (tylko) i juz do calosci by pasowalo.
  
 
Koncepcja jest inna jeśli wypali to sprzedaje, jak nie to wkładam soczewkę zkw w zendera, przerabiam górę zderzaka pod lampy i będzie miażdżył jak dla mnie...
taką se fotkę zrobiłem...


ranty lekko przepolerowane -będę jeszcze działał z ramionami...






[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2010-06-03 20:17:25 ]
  
 
Szkoda,ze niemasz zendera jak moj - z miejscem na kierunek RSowy.
  
 
Cytat:
2010-06-03 20:54:03, Seba pisze:
Szkoda,ze niemasz zendera jak moj - z miejscem na kierunek RSowy.



Kto wie, może się i takowy pojawi...
tymczasem trwają rozmyślania nad czymś zupełnie innym


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2010-06-04 14:21:09 ]
  
 
Mam pytanko, ma ktoś może dojście do zendera przedniego z kierunkami rs lub też czy wie ktoś o kimś, kto ma na zbyciu takie coś?
  
 
Porównanie morette homemade i tych z cossa, niżej kilka fotek robionych na szybko telefonem:







Piszcie co myślicie, mi osobiście pomijając aktualne niedopracowanie bardziej podobają się rzeźbione .


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2010-06-23 15:59:14 ]

[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2010-06-23 16:01:22 ]
  
 
oryginal o niebo lepiej wypada
w tych twoich homemadach jest za duża jakaś kijowa powierzchnia pomiedzy zew kloszem, a zewnętrznym naroznikiem obudowy
ale to Twój wybór
 
 
Zdecydowanie oryginał, popieram kolege poniżej z twoich ta krawędź między reflektorem a postojówką jest za szeroka.Wygląda to troche jak morety ze zwykłego mkV które ktoś wydłużył żeby pasowały do rsowej postojówki węższej oz zwykłego kierunku MKV.


Powiem ci że widzę jeszcze jedną rzecz która mi akurat nie przypadła do gustu. Osadzenie odbłyśników. W moretach cały urok tkwi w tym że odbyśniki siedzą głęboko w obudowie. W Twoim wyrobie lampy sa stosunkowo płytko i o ile z przodu to sie może tak nie rzuca o tyle z boku już wyraźnie to widać.

No chyba że zdjęcie tak to oddało albo zamierzasz jeszcze wykończyć wydłużyć doły obudów.

Tak czy siak Tobie ma sie to podobać i zrobisz jak uważasz.
  
 
No Panowie powiem, że nie wziąłem pod uwagę odstępu zewnętrznego klosza od postojówki i powiem, że zgadzam się z tym co piszecie, więc możliwe, że będe zakładał oryginalne moretty na soczewce z e30.

Tymczasem dzisiaj po nagrzaniu palnikiem odkręciliśmy z kumplem nakrętki regulacyjne z obudów wkładów gwintowanego zawiasu. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się, iż tak ciężko to pójdzie. 3 wkłady są ok. 2 tylne ładnie wracają, 1 przedni wraca bardzo ładnie, natomiast ku mojemu wkurzeniu 2 przedni jest do wywalenia/ może regeneracji, ponieważ tłoczysko jest opadnięte na sam dół i jak tylko się je podniesie spowrotem spada, na szczęście na tłoczysku nie ma rys/wżerów. Zobaczymy, być może starczy wymienić tylko simmeringi i nabić na nowo gazem/olejem i będzie zdatny do używania - ale to oceni fachowiec.
  
 
Zdecydowanie moretki
Twoje jakoś dziwnie wyglądają, nie żebym się czepiał ale jakoś nisko osadzony jest zewnętrzny reflektor, niby różnica chyba z 10mm w stosunku do moertki ale już wygląda mało atrakcyjnie że się tak wyrażę

Ogólnie wielki szacun za prace jaką wkładasz w to autko, mi już się nie chce tak modzić Pozdrowił.
  
 
Wygląd tych domowej roboty pomijam. Chodzi mi bardziej o to, czy te lampy da się dobrze ustawić, żeby nie było problemów z oświetleniem drogi i nie oślepianiem innych uczestników ruchu ?
  
 
Wydaje mi się że wszyscy pomijają właśnie kwestię ustawienia bo to oczywista sprawa No chyba że jest inaczej
  
 
Cytat:
2010-06-24 22:19:59, kolo21dg pisze:
Wydaje mi się że wszyscy pomijają właśnie kwestię ustawienia bo to oczywista sprawa No chyba że jest inaczej



W normalnych lampach to oczywiste, ale nie wiadomo jak jest z tymi.
  
 
Cytat:
2010-06-23 17:33:59, Remarq pisze:
...W Twoim wyrobie lampy sa stosunkowo płytko i o ile z przodu to sie może tak nie rzuca o tyle z boku już wyraźnie to widać.



Dokładnie .

Oj narobiłeś sie chłopie i pojechali
Może jak pójdzie wszystko w kolor wrażenie bedzie inne . Założ zwykłe moretty i nie kombinuj bo przedobrzysz