MotoNews.pl
  

[OGÓLNE] Olej mineralny a półsyntetyk - który lepszy? - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kolego bzdury piszesz kraft to nie chińczyk tylko tańsza linia w inter timie tarcze np robi dla nich brembo tyle że nie firmuje tego rolki są na polskich łożyskach a nie jak ina na chińskich więc nie do końca masz rację ja sporo czasu współpracuję z inter timem i naprawdę kraft zdaje egzamin
  
 
Cytat:
2013-04-10 07:51:06, tomex3 pisze:
kolego bzdury piszesz kraft to nie chińczyk tylko tańsza linia w inter timie tarcze np robi dla nich brembo tyle że nie firmuje tego rolki są na polskich łożyskach a nie jak ina na chińskich więc nie do końca masz rację ja sporo czasu współpracuję z inter timem i naprawdę kraft zdaje egzamin


czy ja mowie ze jest zly ? mikoda tez robila dla brembo a twojemu handlowcowi wyobrazni gratuluje i podejscia do klienta to prawie jak SRL z polcaru, wykonane w europie
  
 
I jak zwykle spam górą, z początku czyta się ciekawie, a później wchodzi jeden z drugim co w sumie na temat zero ma do powiedzenia tylko pisze o pierdołach. Czemu tego nikt nie usunie? Temat jest o olejach a nie o łożyskach do taczki.
  
 
U mnie mechanicy pukali się w głowę, jak zmieniałem olej z pół na pełny syntetyk. Zrobiełm przedtem płukankę i silnik teraz na pełnym syntetyku bierze 3x mniej oleju, chodzi ciszej i lepiej się wkręca. Oczywiście mówię tu o 6 cylindrach na 2,5 litrażu...
A w temacie, to mineralny only do staruszków po pół miliona, albo jak już brakuje kompresjii...
  
 
Zalałem RSa teraz valvo VR1 5W50 i gitara żałuje że wcześniej tego nie zrobiłem.
  
 
ja z essa bd spuszczał 5W30 i zarzucam 10W60
na 5W30 troche szklanki pukają
tak apropo krafta to na pewno nie produkuje dla nich brembo,
siedzę trochę w branży, także wiem co się z czym je i co można zobaczyć po otwarciu pudełka
Maciek dobrze zrobił, tylko ważne żeby jakaś płukankę mu strzelić
generalnie nie powinno się przeskakiwać na klasę wyżej, ale nikt nie powiedział że jest to zabronione.
Silnik mojego auta kiedyś tam śmigał sobie na 10w40 Valvo, teraz lata na pełnym syntetyku i jakoś nie ma trudności, silnik lekko kręci, pali od tknięcia, przy dodawaniu gazu nie ma oporów.
  
 
Takie tam, dla tych którzy uważają że jak olej zaczyna się od 5w, to jest to automatycznie syntetyk.
  
 
Cytat:
2013-06-05 13:15:40, maly10001 pisze: tak apropo krafta to na pewno nie produkuje dla nich brembo,


Potwierdzam to bo pracowalem w brembo przy tarczach hamulcowych i kazda z maszyny ma wybita marke auta i znaczek firmowy
A tak to jaki olej zalac do rs'a? Oleju nie bierze i jest w bdb kondycji bodajze ponad 140 tys bo nie wygladal na wiecej
  
 
a ja montowałem tarcze krafta i po wyjęciu z pudełka były brembo przecież sobie tego nie wymyśliłem.Kraft to tylko pakuję w swoje pudełka a robią to różne firmy dla nich.
  
 
W firmie je tylko produkowali i malowali a pakowaniem zajmowal sie ktos inny... A co do oleju to jaki bd ok do rsa? Czasem lubi dostac w palnik
  
 
5w40 chyba będzie najbardziej optymalny. Po latach zastanawiania taki właśnie wleje, wcześniej używałem 5w30 z powodzeniem, ale po ostatnim roku jak dużo jeździłem w upały stwierdzam ze chyba lepszy będzie 40.


[ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2015-01-30 10:11:03 ]
  
 
10w40
  
 
O w mordę ... niezłego kotleta odgrzaliście