MotoNews.pl
  

[RemikGT] styling EVO- Koniec.Pozegnanie z EVO - Strona 54

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
myśle ze juz sie dotarły
  
 
spamerzy
  
 
POWERTECH PART 3(czyt. 3 zestaw)
stan idealny
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:01:42, RemikGT pisze:
POWERTECH PART 3(czyt. 3 zestaw) stan idealny


Jeśli Remik piszesz o kolejnym zawiasie, to Ty lepiej kup sobie nowy - wyjdzie taniej i lepiej.
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:46:29, -OMEN- pisze:
Jeśli Remik piszesz o kolejnym zawiasie, to Ty lepiej kup sobie nowy - wyjdzie taniej i lepiej.


spoko spoko trafił mi się fajny zestawik(dokładnie taki jak mialem z czerwonego truposza) a swoją drogą IC ma zestawy KW chyba ,musze sprawdzić ile po rabacie musiałbym zapłacić, a swoja droga 5 zestaw bede wkładał
  
 
a nie lepiej kupic gwint?
  
 
Cytat:
2007-12-06 02:50:03, marcinos_rs pisze:
a nie lepiej kupic gwint?


Oczywiście ze lepiej tylko skąd na niego wziąść?dobry gwint to ponad tysiąc złotych,uzywany ,trudno trafic a poza tym obecnie mam zawias w stanie bdb i ten ktry sie trafił tez jest w takim ,a jak zawias jest ok to nawet na zestawie się przyjemnie jezdzi a ze tego powertecha -80-60 znam bo taki miałem bardzo się ucieszyłem z tego ze udało się dorwac całość w takim stanie
  
 
Cytat:
2007-12-06 06:52:53, RemikGT pisze:
Oczywiście ze lepiej tylko skąd na niego wziąść?dobry gwint to ponad tysiąc złotych,uzywany ,trudno trafic a poza tym obecnie mam zawias w stanie bdb i ten ktry sie trafił tez jest w takim ,a jak zawias jest ok to nawet na zestawie się przyjemnie jezdzi a ze tego powertecha -80-60 znam bo taki miałem bardzo się ucieszyłem z tego ze udało się dorwac całość w takim stanie



zawsze moze byc przod na glebie na gwincie, a tyl wyzej na sportowym amorku
  
 
Cytat:
2007-12-06 15:09:45, marcinos_rs pisze:
zawsze moze byc przod na glebie na gwincie, a tyl wyzej na sportowym amorku


jak pisałem dobry gwint trudno trafić ,a ten zestawik jak pisałem juz miałem kiedys założony lecz uległ uszkodzeniu jadąc na walne(kto był to wie) moje odczucia są takie że zestaw bardzo fajny i mi odpowiadał Faktem jest ze na gwincie nie mialem okazji jezdzić ale póki co bede jezdził dalej na cłym zestawie
  
 
i dziś nudząc sie troszkę ruszyłem z pracami nad dolotem i wydechem,pierwsze koty za płoty z kolektorem,w trakcie prac z nim uzupelnione beda pozostałe czesci do układu dolotowego czyli calkowicie zmieniony dolot z blosem (650 zł) oraz reszta wydechu(700 zł)koniec prac planuje na koniec lutergo wtedy udam sie na hamownię i sie okaże co i jak koszta troszke wysokie ale co tam
  
 
ale przed modami też chyba masz zamiar jechać na hamownię ??
  
 
Cytat:
2007-12-19 20:46:02, mss pisze:
ale przed modami też chyba masz zamiar jechać na hamownię ??


nie, nie mam zamiaru,szkoda mi kasy no chyba że szanowny MMS mi zasponsoruje efekt koncowy jest dla mnie wazny ,byle tylko było powyzej 130 psów i juz bede zadowolony,bo na pewno tylu nie mam obecnie
  
 
Cytat:
2007-12-20 08:27:25, RemikGT pisze:
nie, nie mam zamiaru,szkoda mi kasy no chyba że szanowny MMS mi zasponsoruje efekt koncowy jest dla mnie wazny ,byle tylko było powyzej 130 psów i juz bede zadowolony,bo na pewno tylu nie mam obecnie



Remik , ale dla mnie to bez sensu ... skoro robisz mody dolotu i wydechu to dobrze byłoby wiedzieć ile te mody dodały ( lub zabrały koników )

a jak nie będzie miał 130ps po tych modyfikacjach?? zmiewrzysz moc , może pokazać np. 131KM i będziesz szczesliwy. A może prze4d tymi modami silnik miał 135KM ?? Moim zdaniem watro wiedzieć co ma się w garści przed zmianą dolotu i wydechu
  
 
Cytat:
2007-12-20 10:59:21, mss pisze:
Remik , ale dla mnie to bez sensu ... skoro robisz mody dolotu i wydechu to dobrze byłoby wiedzieć ile te mody dodały ( lub zabrały koników ) a jak nie będzie miał 130ps po tych modyfikacjach?? zmiewrzysz moc , może pokazać np. 131KM i będziesz szczesliwy. A może prze4d tymi modami silnik miał 135KM ?? Moim zdaniem watro wiedzieć co ma się w garści przed zmianą dolotu i wydechu

kasy póki co nie mam na hamownie,nie mówie ze nie warto jechac ale póki co takiego planu nie ma,moze przed montazem wszystkiegopojade,wiem wiem fajnie jak sie widzi co i jak ,ale hamownia to 122 zl a to jest np przegub który sie konczy,nie mówie ze nie pojade
  
 
Cytat:
2007-12-20 11:05:52, RemikGT pisze:
kasy póki co nie mam na hamownie,nie mówie ze nie warto jechac ale póki co takiego planu nie ma,moze przed montazem wszystkiegopojade,wiem wiem fajnie jak sie widzi co i jak ,ale hamownia to 122 zl a to jest np przegub który sie konczy,nie mówie ze nie pojade


Poszukaj tańszej hamowni. Ja płaciłem 50zł za podwójne badanie (Pb i LPG).
  
 
Dzis urzelo mnie piekno krajobrazu i zrobiłem kilka fotek oddajacych dwa zjawiska
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
I tak prezentuje sie EVO zima jak to mówi WOJO wiadomo akwamaryna.... oby do wisny a na wiosne kolejne mody ,niestety juz mniej wizualnych, a moze i stety
  
 
wszystko by było super gdyby nie ta "machina" którą robisz fotki lepiej by sie prezentowało EVO jakbys fotki robił przyzwoitym aparatem
  
 
Cytat:
2007-12-22 13:19:39, fryszard pisze:
wszystko by było super gdyby nie ta "machina" którą robisz fotki lepiej by sie prezentowało EVO jakbys fotki robił przyzwoitym aparatem


jeszcze sie nie dorobiłem za duzo kosztuje utrzymanie tego monstrum np klocki co 19 tys
  
 
heheh moze masz zapieczone tłoczki albo naucz sie puszczac hamulec w trakcie jazdy
  
 
Cytat:
2007-12-22 13:19:39, fryszard pisze:
wszystko by było super gdyby nie ta "machina" którą robisz fotki lepiej by sie prezentowało EVO jakbys fotki robił przyzwoitym aparatem




frysiu mu poprostu film w aparcie przymarzl albo troszke obiektyw zaparowal

ale przyznac musze ze plener jest piekny