| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wtom wrocław | 2011-04-04 17:39:10 zostało jeszcze zdiagnozować źródło/przyczynę tego durnego dźwięku turbiny turbawka d4d - dźwięk |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2011-04-06 23:51:39 A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zaworków-śrub na pompie, który służy dokładnie do czego (link do diagramu poniżej) - jaką pełnią rolę w całym procesie podawania paliwa?
Diagram pompy W moim przypadku, który zaworek-śrubę powinienem wymienić 22569-20710, czy 22569-1C170, a może oba? wtom - Ty wcześniej wklejałeś zdjęcia śruby o nr 22180-27010, które oznaczenie jest prawidłowe: 22569-20710, czy 22180-27010? |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2011-04-10 16:35:58 Już to próbowałem - jakby to było takie proste to bym już to zrobił.
W AV nie ma miejsca na ruch - ogranicza mnie rozrusznik i rura do chłodnicy. Czy można odpiąć rurę gumową od chłodnicy, czy nie wyleci mi płyn? |
wtom wrocław | 2011-04-10 18:43:18 nic nie trzeba wielkiego robić. miejsca mało ale spokojnie to zrobisz. odpinasz cienką rurkę od zbiornika wyrównawczego i zaślepasz ją. zbiornik odchylasz na pompę wspomagania. pokrywę silnika plastikową odsuwasz do tyłu, wypinasz wtyczkę czujnika cisnienia w CR-e, odkręcasz śrubę trzymającą wiązkę na środku, odpinasz wtyczki z SCV i masz już dostęp do nich. odkręcasz je inbusem wygiętym, jak nie da rady to długim inbusem nasadkowym na łamańcu kluczem na małaej grzechotce. jak to nie pomoże to trzeba pomóc sobie młoteczkiem i małym przecinaczkiem po śrubkach . mi wymiana zajmuje ok 40min
zaworki "wyrywasz do tyłu" bo siedzą na zatrzask. nowe wsadzasz i wciskasz aż "klikną" [ wiadomość edytowana przez: wtom dnia 2011-04-10 18:44:32 ] |
Alien_Obcy TOYOTA DRIVER Matrix XRS, Yaris Ve ... Wawa | 2011-04-10 20:06:30 wtom - dokładnie tak robię jak napisałeś.
Widocznie mam zapieczone - spróbuję przecinakiem i młoteczkiem rozruszać. A czy można odczepić grubą rurę od chłodnicy? |
wtom wrocław | 2011-04-10 20:42:39
a po co? nie trzeba chyba, że chcesz sobie roboty dołożyć. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2011-04-11 02:30:57
No costy jakos wyciagam te zaworki bez problemu. |
wtom wrocław | 2011-04-15 19:22:36 no więc dzielę się informacjami po pewnym czasie użytkowania. i dławienia niestety są ale inaczej. tzn. auto dławi się przeważnie z rana gdy temp. zewnętrzna jest ok 5-7*C, za to w czasie dnia przy temp >10*C nijak dławienia nie mogę uzyskać . teraz to już całkowicie zgłupiałem. był kolega z testerem ale kicha, bo okazało się że jest tylko pod benzyniaki (toyota/lexus). więc nic nie zobaczyłem, nawet nie połaczył się z moim . zostaje przymierzyć się do dmuchania przewdów paliwowych i rewizji baku. Bogelektron - czy duże znaczenie ma czujnik temperatury paliwa w pompie? może świruje czujnik temperatury powietrza doładowanego? |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2011-04-15 21:36:24
Te czujniki nie maja wiekszego wplywu na moc sa tylko wartosciami korygujacymi.Po co chcesz dmuchac do wezykow? Zaloz wezyk przezroczystypomiedzy filtr a pompe czy nie leci powietrze z paliwem,a gdyby byly duze opory na ssaniu to ci sie wezyk zaklesnie. |
Rucioo ->Toyota Parking Only<- Toyota Previa II Lublin | 2011-04-16 11:16:49 Witam, wymoczyłem zaworki w nafcie i nic - żadnych zmian. Niestety. Ale wczoraj się wkurzyłem i dałem mu w po garach i zaobserwowałem ciekawe rezultaty.
Zacząłem od 1 i ciągnąłem go do około 4500 i więcej. Następny bieg i dalej do 4500 obr. i tak dojechałem do 3 i niestety prosta droga mi się skończyła. Po przekroczeniu 3600 obr dostawał mocy! Od zera do 3600 jednostajnie przyśpiesza a powyżej idzie znacznie lepiej. Pytanie co to może znaczyć? |