DZIAŁ ---- ASCONA B C - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2003-12-24 23:34:42, Bono pisze:
łeee no bomba!!!!!taka rozpóreczka....



Tylna też niczego sobie...
  
 
moja asci dostala nowiutki olej (jeszcze tylko filtra nowego nie ma, ale dostanie zarowno oleju jak i powietrza), no i tak jak wypiescilem (umylem) ze chyba jeszcze nigdy taka czysta nie byla

PS. fajowa rozporka ale z tego co czytalem rozporki maja sens jak sie je zaklada pod samochodem a nie pod maska - tam jest najbardziej potrzebne usztywnienie autka. jak jest juz na dole to i gore mozna robic. to nie znaczy ze ta na gorze jest zbedna ale nie dziala sama tak jak moglaby w parze. a jak chcemy zakladac jedna to dol.

  
 
jak masz krótsze spręzyny to rozpycha tobie kielichy...i może na zakręcie(przy niskim zawieszeniu) pourywać je..w zwiazku z tym montuje sie rozpurke na kielichy
  
 
Tylko ze jak zalozysz rozporke na gorze, to na dole
auto moze sie rozejsc...
Dlatego powinno sie zakladac dwie...
Dobrze ze w Mancie B / Asconie B taka spinka na dole jest
fabrycznie, taka solidna belka pod miska olejowa
  
 
Jarek Danzig napisał
Cytat:
DO WŁAŚCICIELI ASCONEK TYLNONAPĘDOWYCH, czy był montowany motor 1,6 ohc w asconie b - chodzi o położenie kopułki aparatu zapłonowego, czy miał varejeta2 lub czy ten gażnik by pasował? i czy pasuje do skrzynki od 1,3 ohc ? Pozdro - na rękach chodzić nie będe - jak napęd to tylko z tyłu



W Asconie B były dwa rodzaje silników 1.6:
* 1.6 N (60 KM)
* 1.6 S (75 KM)
PIerwszy ma gaźnik dolnossący (opadowy) typu Solex 35 PDSI, drugi od 1976r ma gaźnik GMF Varajet II z hydraulicznymi zaworami. Nie wiem jaki dokładnie był gażnik w modelach "S" przed '76.
Nie wiem nic o kopułce aparatu zapłonowego, bo nie mam tego silnika u siebie. Czy pasuje do 1.3 też nie wiem, bo tego silnika też na oczy nie widziałem nigdy
  
 
Cytat:

PS. fajowa rozporka ale z tego co czytalem rozporki maja sens jak sie je zaklada pod samochodem a nie pod maska - tam jest najbardziej potrzebne usztywnienie autka. jak jest juz na dole to i gore mozna robic. to nie znaczy ze ta na gorze jest zbedna ale nie dziala sama tak jak moglaby w parze. a jak chcemy zakladac jedna to dol.





Wersja GT ma fabrycznie wzmocniony dół przedłużeniami podłużnic, przykręconymi do przedniego pasa. Ta konstrukcja wzmacnia wózek silnika.
Nie ma potrzeby powtarzać wzmocnienia dolną rozpórką.
Ave.
  
 
Cytat:
Wersja GT ma fabrycznie wzmocniony dół przedłużeniami podłużnic, przykręconymi do przedniego pasa. Ta konstrukcja wzmacnia wózek silnika.
Nie ma potrzeby powtarzać wzmocnienia dolną rozpórką.



czyli u mnie tez takie cos jest bo ja mam GT/sport (chyba ze nie mowimy o ASCI C)
  
 
siemka, małe pytanko czy Asconka 1.6SHS, 86r., ma hydrauliczne zawory czy tzw. blaszki pod zaworami czy jak to tam zwał
  
 
Cytat:
2003-12-29 16:29:25, scoodie pisze:
Cytat:
Wersja GT ma fabrycznie wzmocniony dół przedłużeniami podłużnic, przykręconymi do przedniego pasa. Ta konstrukcja wzmacnia wózek silnika.
Nie ma potrzeby powtarzać wzmocnienia dolną rozpórką.



czyli u mnie tez takie cos jest bo ja mam GT/sport (chyba ze nie mowimy o ASCI C)



Jak się schylisz i lookniesz pod samochód, będziesz to widział. Jak otworzysz maskę, to też widać dwie "łapy" wychodzące spod silnika i przykręcone do przedniego pasa.
  
 
Cytat:
dwie "łapy" wychodzące spod silnika i przykręcone do przedniego pasa



no to mam. jak robilem blacharke to szmulnalem je calutkie na czarno abizolem - troche sie teraz wybrudzily ale mam



zmienialem wczoraj olej. mialem ELF SPORTI SRI 15W/40 i zalalem LOTOS GAS 15W/40 (36PLN/5 litrow). zmienilem filtr oleju (jakis austriacki - 11zł). zmienilem poza tym filtr powietrza (19zł - polski) i fura jezdzi jak zupelnie inny samochod. chetniej sie rozpedza i jest bardziej elastyczna.

mialem jeszcze swiece zmieniac ale poki co sie wstrzymalem.
  
 
panowie odwiedzielm ten sklep ktorego link dal nam kolega gdzie kupil te usztywnienia kielichow ale niestety obecnie nie ma zadnych do naszych asconek
ale dogadalem sie z nim bo pod koniec stycznia bedzie jechac do niemiec i jak cos to moze posciagac
nie wiem jak wy ale ja sie na to pisze
  
 
co tak cicho panowie?czyżby autka sie nie psuły??rdza zżera...aż piszczy silnik zalewa olej, do roboty trezba sie wziasc
  
 
a tam zaraz do roboty zima jest niedźwiedzie zapadły w sen zimowy
  
 
o właśnie sen zimowy to jest to...........
kredens odcholowany więc też se teraz dłużej pośpie do czasu kiedy nie wyrusza na p[odbuj szos moją Asconką.....
hrrrrrrrrrrrrrrrrr...........................
  
 
Cze witam wszystkich Ascono-maniaków. Ciesze się Bono , że pomyslałeś i założyłeś to forum dyskusyjne. Mam takie małe pytanko - czy może ktoś wie gdzie i który to jest moduł pompy wtryskowej (chodzi mi o schemat elektryczny ) ???
  
 
hmmmm..schemat to ciezko zdobyc, a moduł to jest taka czarna mała skrzyneczka poswieszona na fartuchu przednim(ten przed wentylatorem) wisi ona nad puszką filtra powietrza.
  
 
witam wszystkich posiadaczy asconek, bede z qmplem remontowal ascone 2.0 i mam nadzieje ze wspomozecie nas radami, pozdrawiam wszystkich
  
 
and79 jeżeli nasza wiedza na to pozwoli to z przyjemnością
pozdrawiam
  
 
czy posiadacie jakies schematy instalacji elektrycznej ? lub jakiekolwiek schematy ? znacie jakas stronke na ktorej cos jest? thx
  
 
niestety ze schematami ciezko...nic nie ma..ale spróbuj z kadetta e i vectry z 89'