Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2011-05-24 13:41:39 |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2011-12-10 02:09:32 Trochę się odświeżę , bo dawno tu nic nie pisałem . Auto zostało ulokowane w kalendarzu FETP .
![]() Uploaded with ImageShack.us Auto oczywiście zimuje . Plan jaki zakładałem niestety nie wypalił , ale dzięki temu poszło do przodu z kilkoma innymi gratami . Od strony technicznej : - auto dostało el. szybki - turbina poszła do zakładu w celu regeneracji + delikatny mod ( szlif + nad wymiarowe wirniki ) - na dniach będzie wymieniana nagrzewnica - kompletny zawias ( kompletne wahacze , łączniki , końcówki drążków , wszystkie możliwe gumy ) zostały zakupione i czekają na montaż . - doszły kolejne zegary ( EGT , AFR i boost) Resztą finalnego ogarniania auta zajmie się firma SRT Garage . |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-12-10 09:50:23 Tylko nie zakladaj wachaczy lamfordera lub czegos gorszego - szkoda kasy na ta czesc i szkoda kasy na geometrie. |
![]() radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2011-12-10 10:12:01 ale zes sie uwzial na tego lemfordera ![]() ![]() ja tam nie moge nic zlego na niego powiedziec |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-12-10 10:59:49
A zalozyles juz to 2,0?? Czy mowisz na podztawie doswiadczen z niespelna 115km?? |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2011-12-10 19:25:59 Damian jam jest Twój największy kibic ![]() Były próby na rolkach? Po tym że wjeżdża det trójka wnioskuje że nie udało się napisać odpowiedniej mapy do tej pory. Nadal zalewa przy niskich obrotach? Dawno nie było okazji żeby się z Tobą rozmówić w cztery oczy, a pytań jest wiele ![]() |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2011-12-11 01:29:49
Jest dokładnie tak jak mówisz . Ciężka sprawa z ustawieniem tego silnika na obecnym kompie ... jak sie go ustawiło na zimnym to na wolnych pracowało wzorowo ... ale jak mu sie dało to go przytykało ( za mało paliwa) a jak na ciepłym sie go ustawiło , to szedł niemiłosiernie , ale za to na wolnych zalewało i przygasał jak przy rozdupczonym krokowym ... Problem w tym ze ten komp nie miał zaprogramowanej fazy ssania , albo nie potrafiliśmy go optymalnie ustawić , dlatego poszedłem na łatwizne i kupiłem ecumastera det3 i dużo wydajniejszy map sensor bo aż 3barowy ... Chcesz pogadać face to face to odezwij się na PW , ustawimy się ![]() |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-22 18:27:45 Daaaawno tu nic nie pisałem i postanowiłem delikatnie odświeżyć wątek ![]() Silnik został wyjęty w celu "doszczelnienia" i odpicowania , bo troszkę się mu zaczęło pocić i po 3tyś km klękło sprzęgło , a dokładniej delikatnie rozleciało się łożysko oporowe . Przy okazji pobytu u lakiernika zostanie też pomalowana komora silnika , dwa zderzaki przedni z halogenami i zender mk7 na tyle dach i 4 poszerzone błotniki . Po wyjęciu silnika okazało się też , że dwie z trzech poduszek założonych 3tys km temu uległy całkowitej destrukcji . Kilka fotek : 4,5cm na plusie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trochę innych fotek : ![]() ![]() ![]() Turbosprężarka zaś przeszła kompleksową regeneracje : ![]() Zdjęcia robione kalkulatorem więc proszę nie bluzgać ![]() Po drodze wpadły też graty takie jak dodatkowe zegary , afr , egt i boost i ori czerwone pasy bezpieczeństwa , zbiorniczek odmy CUSCO i kilka innych , jak sobie przypomnę dopiszę . Ze spraw mechanicznych po nowym roku : - wiekszy i grubszy IC wraz w całym dolotem 2,25' - jeszcze jeden wentylator push/pull 9' - wtryski simens 830cc - większy wydech 3,5' - regulator ciśnienia paliwa - nowa wiązka pod stand alone - nowa sonda szerokopasmowa innovate - uszczelka pod głowice cometic pod ZVH - drobne klamoty które wyjdą w praniu Docelowy boost 1,5-1,6bara W połowie stycznia mam zamiar zacząć to składać na nowo więc postaram się wrzucać fotki jakoś w miarę systematycznie . |
![]() Zbysio007 Sympatyk FEFK Ford Escort Cieszyn | 2012-12-22 18:49:05 Wybór tego koła był jakiś szczególny? Przód i tył mają te same parametry? Nie wiem dlaczego poszłeś w ten model ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2012-12-22 18:49:57 ] |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-22 19:11:53
To koło mi się zawsze podobało , a po odpowiedniej "obróbce" będzie dobrze ![]() ![]() Co do poszerzania to nie ma się co bać , będzie wyglądać mniej więcej tak jak na zdjęciu poniżej ![]() ![]() |
![]() --KULEK-- Sympatyk FEFK Ford Escort Mk7 Jarocin | 2012-12-22 21:57:16 Sierpy z golfa 2?? |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2012-12-22 23:12:24 Kozak, wielki szacun ![]() |
![]() srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2012-12-22 23:49:39 jakie ET maja te szpulki?? jaka opona na to?? w jaka moc celujesz na docelowym doladowaniu?? jakie wtryski byly dotychczas??... bo nie doczytalem |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-23 06:15:23
Jeśli chodzi Ci o reperaturki to tak . Są one z golfa 2 ![]()
Dzięki , ale kozak to on będzie jak wleci jeszcze kilka pomysłów które chodzą mi po głowie , niestety na chwilę obecną musiał bym skumulować "troszeczkę" większą gotówkę ![]()
16x10j et25 . Nie wiem czy to prawda ,ale z tego co się dowiadywałem ta felga w takim rozmiarze była robiona tylko na zamówienie . Opone na tym mam 205/45 , ale jest to wersja przejściowa z tego względu iż miałem nówki w bardzo dobrej cenie , a docelowo ma wlecieć pełna opona i myślę nad 245/40 , gdyż zależy mi na dobrej trakcji . Aktualnie siedziały wtryski 370cc, doładowanie 1bar i moc koło 300KM. Moc nie była mieżona , ale z golfem 2 327KM dostawałem delikatnie po dupsku. Niestety ten motor jak i setup (zakuty nadwymiaram ) jest dość "paliwochłonny" i nie było to ustawione na zicher jak bym tego chciał a doładowanie 1,2bara jakie próbowaliśmy ustawić nie było już możliwe wcale , bo brakło paliwa powyżej 4000 obrotów , no chyba , że problem tkwił w sterowaniu . Niestety tego już się nie dowiem , bo wpada stand alone ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2012-12-23 06:30:52 ] |
![]() emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-12-23 11:39:13 A co robisz ze starymi wtryskami? ![]() |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-23 17:58:35
Stare wtryski wylądują u brata ![]() ![]() |
![]() emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-12-24 00:03:11 Bardzo niedobrze... ![]() |
![]() Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-24 00:10:39
A na kiedy byś potrzebował ![]() ![]() |
![]() TomekBury Sympatyk FEFK Opel Vectra B i inne Gdańsk | 2012-12-24 09:21:56 Generalnie cały czas zastanawia mnie do czego auto ma służyć hehe, na pewno będzie wyglądało dobrze jednak przy oponie 245/.. zyskasz na trakcji, jednak przy wyścigu np. na 1/4 mili będziesz przy mecie już dużo tracił, ponieważ auto będzie się zwyczajnie wolniej napędzało ![]() Mimo wszystko trzymam kciuki, jako że to projekt nietypowy i auto jeździ ![]() |