MotoNews.pl
  

[Damiano-Gdynia] Dark bolid mk7 - Strona 7.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I już po dopieszczaniu . Teraz tylko ustukam kasę na podstawowe wymiany i strojenie . Jak dobrze pójdzie w czerwcu zagości tu wykresik już na zestrojonym motorze na 1,25bara .





  
 
Trochę się odświeżę , bo dawno tu nic nie pisałem . Auto zostało ulokowane w kalendarzu FETP .



Uploaded with ImageShack.us

Auto oczywiście zimuje . Plan jaki zakładałem niestety nie wypalił , ale dzięki temu poszło do przodu z kilkoma innymi gratami .
Od strony technicznej :
- auto dostało el. szybki
- turbina poszła do zakładu w celu regeneracji + delikatny mod ( szlif + nad wymiarowe wirniki )
- na dniach będzie wymieniana nagrzewnica
- kompletny zawias ( kompletne wahacze , łączniki , końcówki drążków , wszystkie możliwe gumy ) zostały zakupione i czekają na montaż .
- doszły kolejne zegary ( EGT , AFR i boost)

Resztą finalnego ogarniania auta zajmie się firma SRT Garage .
  
 
Tylko nie zakladaj wachaczy lamfordera lub czegos gorszego - szkoda kasy na ta czesc i szkoda kasy na geometrie.
  
 
ale zes sie uwzial na tego lemfordera
ja tam nie moge nic zlego na niego powiedziec
  
 
Cytat:
2011-12-10 10:12:01, radekbox pisze:
ale zes sie uwzial na tego lemfordera ja tam nie moge nic zlego na niego powiedziec


A zalozyles juz to 2,0?? Czy mowisz na podztawie doswiadczen z niespelna 115km??
  
 
Cytat:
2011-12-10 09:50:23, Seba pisze:
Tylko nie zakladaj wachaczy lamfordera lub czegos gorszego - szkoda kasy na ta czesc i szkoda kasy na geometrie.



Nie kupowałem jakoś specjalnie drogich . To jest tylko chwilowe rozwiązanie , bo w oryginalne wahacze chce nabić poliuretany . Tak samo resztę tej drobnicy typu końcówki drążków sworznie itp, itd chce wysłać , żeby zrobili na wzór .

To co jeszcze doszło czego nie wymieniłem to EcuMaster det3 i 3 barowy map sensor .
Firma która będzie ogarniać wiązkę i strojenie nie chciała się podjąć strojenia esa na kompie którego mam aktualnie zamontowane z tego względu iż nie znają tego , a nie chcą eksperymentować . Ogólnie byli za zamontowaniem kompa stand alone , ale na chwile obecną to jeszcze za drogi gips dla mnie . Dlatego na razie zostanie wykorzystany EcuMaster i doładowanie jakie planują dać to 1.2-1.4bara...
  
 
Damian jam jest Twój największy kibic

Były próby na rolkach? Po tym że wjeżdża det trójka wnioskuje że nie udało się napisać odpowiedniej mapy do tej pory. Nadal zalewa przy niskich obrotach?
Dawno nie było okazji żeby się z Tobą rozmówić w cztery oczy, a pytań jest wiele
  
 
Cytat:
2011-12-10 19:25:59, Suchii pisze:
Damian jam jest Twój największy kibic Były próby na rolkach? Po tym że wjeżdża det trójka wnioskuje że nie udało się napisać odpowiedniej mapy do tej pory. Nadal zalewa przy niskich obrotach? Dawno nie było okazji żeby się z Tobą rozmówić w cztery oczy, a pytań jest wiele



Jest dokładnie tak jak mówisz . Ciężka sprawa z ustawieniem tego silnika na obecnym kompie ... jak sie go ustawiło na zimnym to na wolnych pracowało wzorowo ... ale jak mu sie dało to go przytykało ( za mało paliwa) a jak na ciepłym sie go ustawiło , to szedł niemiłosiernie , ale za to na wolnych zalewało i przygasał jak przy rozdupczonym krokowym ... Problem w tym ze ten komp nie miał zaprogramowanej fazy ssania , albo nie potrafiliśmy go optymalnie ustawić , dlatego poszedłem na łatwizne i kupiłem ecumastera det3 i dużo wydajniejszy map sensor bo aż 3barowy ... Chcesz pogadać face to face to odezwij się na PW , ustawimy się
  
 
Daaaawno tu nic nie pisałem i postanowiłem delikatnie odświeżyć wątek Auto na chwilę obecną jest mocno rozebrane gdyż przechodzi kuracje sterydową , a mianowicie zostaje poszerzony o 5cm po obu stronach , bo zostały zakupione felgi w mocno nietypowym rozmiarze które niestety mocno nie mieszczą się przy obecnym stanie budy , a mianowicie 16x10j .
Silnik został wyjęty w celu "doszczelnienia" i odpicowania , bo troszkę się mu zaczęło pocić i po 3tyś km klękło sprzęgło , a dokładniej delikatnie rozleciało się łożysko oporowe . Przy okazji pobytu u lakiernika zostanie też pomalowana komora silnika , dwa zderzaki przedni z halogenami i zender mk7 na tyle dach i 4 poszerzone błotniki .
Po wyjęciu silnika okazało się też , że dwie z trzech poduszek założonych 3tys km temu uległy całkowitej destrukcji .
Kilka fotek :
4,5cm na plusie



Trochę innych fotek :

Turbosprężarka zaś przeszła kompleksową regeneracje :


Zdjęcia robione kalkulatorem więc proszę nie bluzgać
Po drodze wpadły też graty takie jak dodatkowe zegary , afr , egt i boost i ori czerwone pasy bezpieczeństwa , zbiorniczek odmy CUSCO i kilka innych , jak sobie przypomnę dopiszę .

Ze spraw mechanicznych po nowym roku :
- wiekszy i grubszy IC wraz w całym dolotem 2,25'
- jeszcze jeden wentylator push/pull 9'
- wtryski simens 830cc
- większy wydech 3,5'
- regulator ciśnienia paliwa
- nowa wiązka pod stand alone
- nowa sonda szerokopasmowa innovate
- uszczelka pod głowice cometic pod ZVH
- drobne klamoty które wyjdą w praniu

Docelowy boost 1,5-1,6bara
W połowie stycznia mam zamiar zacząć to składać na nowo więc postaram się wrzucać fotki jakoś w miarę systematycznie .
  
 
Wybór tego koła był jakiś szczególny? Przód i tył mają te same parametry? Nie wiem dlaczego poszłeś w ten model Przynajmniej trakcji bedzie dość Boje sie tylko tego poszerzenia jakoś. Można spróbować jeszcze dokładek typu jdm, śmiesznie brzmi, ale niektóre projekty dobrze w tym wyglądają.


[ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2012-12-22 18:49:57 ]
  
 
Cytat:
2012-12-22 18:49:05, Zbysio007 pisze:
Wybór tego koła był jakiś szczególny? Przód i tył mają te same parametry? ... Boje sie tylko tego poszerzenia jakoś. Można spróbować jeszcze dokładek typu jdm... [ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2012-12-22 18:49:57 ]



To koło mi się zawsze podobało , a po odpowiedniej "obróbce" będzie dobrze Niedość , że cena była bardzo fajna to mi się przyfarciło dodatkowo z tym bardzo nietypowym rozmiarem

Co do poszerzania to nie ma się co bać , będzie wyglądać mniej więcej tak jak na zdjęciu poniżej :
  
 
Sierpy z golfa 2??
  
 
Kozak, wielki szacun
  
 
jakie ET maja te szpulki?? jaka opona na to?? w jaka moc celujesz na docelowym doladowaniu?? jakie wtryski byly dotychczas??... bo nie doczytalem
  
 
Cytat:
2012-12-22 21:57:16, --KULEK-- pisze:
Sierpy z golfa 2??


Jeśli chodzi Ci o reperaturki to tak . Są one z golfa 2

Cytat:
2012-12-22 23:12:24, cashy pisze:
Kozak, wielki szacun


Dzięki , ale kozak to on będzie jak wleci jeszcze kilka pomysłów które chodzą mi po głowie , niestety na chwilę obecną musiał bym skumulować "troszeczkę" większą gotówkę

Cytat:
2012-12-22 23:49:39, srvrserver pisze:
jakie ET maja te szpulki?? jaka opona na to?? w jaka moc celujesz na docelowym doladowaniu?? jakie wtryski byly dotychczas??... bo nie doczytalem



16x10j et25 . Nie wiem czy to prawda ,ale z tego co się dowiadywałem ta felga w takim rozmiarze była robiona tylko na zamówienie . Opone na tym mam 205/45 , ale jest to wersja przejściowa z tego względu iż miałem nówki w bardzo dobrej cenie , a docelowo ma wlecieć pełna opona i myślę nad 245/40 , gdyż zależy mi na dobrej trakcji .

Aktualnie siedziały wtryski 370cc, doładowanie 1bar i moc koło 300KM. Moc nie była mieżona , ale z golfem 2 327KM dostawałem delikatnie po dupsku. Niestety ten motor jak i setup (zakuty nadwymiaram ) jest dość "paliwochłonny" i nie było to ustawione na zicher jak bym tego chciał a doładowanie 1,2bara jakie próbowaliśmy ustawić nie było już możliwe wcale , bo brakło paliwa powyżej 4000 obrotów , no chyba , że problem tkwił w sterowaniu . Niestety tego już się nie dowiem , bo wpada stand alone Na docelowym doładowaniu chciał bym przekroczyć 400KM+ . Jeśli tego nie osiągnę to mam w rękawie jeszcze jednego asa z którym na pewno przekroczę tę granicę

[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2012-12-23 06:30:52 ]
  
 
A co robisz ze starymi wtryskami?
  
 
Cytat:
2012-12-23 11:39:13, emtees pisze:
A co robisz ze starymi wtryskami?



Stare wtryski wylądują u brata Mamy kilka fajnych gratów które walają się po garażu i chcemy spróbować zmodzić trochę 1.6 tym bardziej , że drugi silnik taki sam stoi w szałerku . Po zmontowaniu poleci na det3 i zobaczymy ile da sie wykrzesać z 1.6 , w razie gdyby coś mu sie stało wrzucamy serie i jeździ dalej
  
 
Bardzo niedobrze...
  
 
Cytat:
2012-12-24 00:03:11, emtees pisze:
Bardzo niedobrze...



A na kiedy byś potrzebował ? Bo być może mógł bym załatwić w rozsądnych pieniążkach drugi komplecik
  
 
Generalnie cały czas zastanawia mnie do czego auto ma służyć hehe, na pewno będzie wyglądało dobrze jednak przy oponie 245/.. zyskasz na trakcji, jednak przy wyścigu np. na 1/4 mili będziesz przy mecie już dużo tracił, ponieważ auto będzie się zwyczajnie wolniej napędzało

Mimo wszystko trzymam kciuki, jako że to projekt nietypowy i auto jeździ