Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
profil-usunięty | 2015-11-05 17:03:13 To jednak mi się nic nie przyśniło z tym Jelczo-Ikarusem.
![]() Czyli silnik podpodłogowy między osiami, zamiast za tylną osią. Tu jest opracowanie Wikipedia - Jelcz M-11 Chyba zresztą takie były bardziej popularne w WPK Katowice, niż oryginalne Berliety |
![]() Piotr1-60 Nissan Primera 1,9 d ... Częstochowa | 2015-11-05 17:20:19
A tak przy okazji, może to nie miejsce na tą serię, ale pozwolę sobie wrzucić WYJĄTKOWO polską, milicyjną Warszawę z serii KWP Kultowe Wozy Policyjne Nr 21 WARSZAWA 223 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
profil-usunięty | 2015-11-06 07:50:57 Kupiłem Warszawę MO, choć ją uważam za historyczny bubel.
Poszukałem w internecie informacji o malowaniu. Tu jest fajny artykuł: Milicja.net "Kody koloru malowania (informacje zaczerpnięte od kolegi PABLO). W latach 1968-1983 FSO stosowała lakiery z palety FIATa, i podstawowym kolorem radiowozów 125p przed 1978 rokiem był F-234 kość słoniowa. Kolor L-87 kość słoniowa jasna, wprowadzono po 1983 roku, kiedy to Fiat zabrał prawa licencyjne i wyroby FSO lakierowano polskimi lakierami o symbolach zaczynających się od L-... W połowie 1978 roku wprowadzono zmiany malowania w milicji na kolor niebieski i Fiat wychodził w kolorze o kodzie F-625 z palety lakierów FIATa - stalowoniebieski, po 1983 roku kod lakieru radiowozów był L-62 błękit adriatycki. Kody koloru malowania (informacje zaczerpnięte od kolegi PABLO). W latach 1968-1983 FSO stosowała lakiery z palety FIATa, i podstawowym kolorem radiowozów 125p przed 1978 rokiem był F-234 kość słoniowa. Kolor L-87 kość słoniowa jasna, wprowadzono po 1983 roku, kiedy to Fiat zabrał prawa licencyjne i wyroby FSO lakierowano polskimi lakierami o symbolach zaczynających się od L-... W połowie 1978 roku wprowadzono zmiany malowania w milicji na kolor niebieski i Fiat wychodził w kolorze o kodzie F-625 z palety lakierów FIATa - stalowoniebieski, po 1983 roku kod lakieru radiowozów był L-62 błękit adriatycki." Wg mnie jasno z tego wynika, ze Warszawa nie powinna być błękitna, a nawet w kolorze "zomo" stalowo-niebieskim. ![]() ![]() No i smutne, że DeA po raz kolejny serwuje nam śliczny błękit, którego ja w ogóle nie pamiętam z tamtych ponurych czasów. Poza tym model dobrze wykonany, fajna atrapa chłodnicy, dwukolorowe tylne lampy. Jedynie srebrne listwy i kołpaki, są tylko srebrne, a nie chromowe jak w wersji Rumuńskiej z zielonym malowaniem. [ wiadomość edytowana przez: Meduza dnia 2015-11-06 07:53:18 ] |
profil-usunięty | 2015-11-07 22:06:23 |
szymcio190 Sosnowiec | 2015-11-08 12:25:20 Ja kiedyś widziałem przeróbkę Poloneza Caro na Coupe.
![]() |
profil-usunięty | 2015-11-09 09:33:51 Piekny Fiat jak i Caro. Takie polskie lowridery ![]() |
profil-usunięty | 2015-11-09 19:27:19 |
cichy_555 Mitsubishi Lancer Sp ... Gliwice | 2015-11-09 22:17:36 doszła kolejna paczka.
Oto fotki moskwicza robione telefonem, dlatego słabej jakości ![]() ![]() oto zapowiedź forda: ![]() ulotki o specjalnym brak, czyli na razie nic nie wiadomo nic na temat kolejnego |