Polski FIAT 125p, krótkie serie, nietypowe modele itd... - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dwa pytania co do DFa
1 czy kant z 80 powinien miec polke pod kierownioca?
2 czy idzie gdzies kupic uchwyty mocujace listwy ozdobne na dzrwiach?
  
 
1. Tak
2. Gdzieś pewnie tak...
  
 
ktos z klubu sprzedawal je nawet, chyba Julo.
  
 
co do tych listew to pytam bo dzisiaj facet w sklepie usiowal mi wcisnac uchwyty do tapicerki od poloneza i wmawial mi ze to jest to czego szukam! a czym to idzie przymocowac? blachowkrety odpadaja
  
 
Julo sprzedawał spinki do listew progowych.

Edit: Ja mam tak: listwy wypełnione od spodu pianką poliuretanową, na to naklejona szeroka taśma 2-stronna. Progowe chyba też tak zamocuję, jak już druciarstwo czynić, to po całości .


[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2006-05-11 20:45:51 ]
  
 
ja zastanawialem sie nad poxipolem albo poxilina ale nie wiem w dawcy ktos przyklejl je na sylikon i odziwo trzymaly sie czlkiem niezle!
  
 
Mam te spinki ale juz zelazna rezerwa ostala sie na wlasne potrzeby. Podobno od Lady sa takie same i idzie je dostac, ae to chyba tylko legenda
  
 
czyli zostaje mi poxipol albo blachowkrety
  
 
Zadna Lada nie miala listew na drzwiach, takich jak DF.
Pasuja za to spinki do listew progowych - do nabycia za grosze w sklepach "ladowych" (sorry jesli zepsulem komus "biznes" na allegro...) hehe.

Ja mam zarowno listwy drzwi jak i progowe zamocowane na oryginalnych spinkach i "objechane" dokola silikonem. Zapobiega to dostawaniu sie wody pod listwe, a tym samym korozji.
  
 
spinki do listew drzwiowych to jeszcze niedawno w kazdym sklepie z czesciami do fso były... a z Łady to progowe pasują.
To taki rarytas teraz? Przeszukam zapasy, odwiedzę pana Waldemara na osiedlu, hurtownię w Nieporęcie też należy sprawdzic. Ostatnio Koot zakupił tam dla mnie 100 spinek do tapicerki drzwi, żeby mi do konca zycia ich nie zabrakło.
Zresztą na temat listew progowych mam swoje zdanie i nie zamierzam do nich wracac w oryginalnej FSOwskiej wersji.
  
 
czy az taki rarytas nie wiem. ale wiem za w jednym sklepie koles popatrzyl na mie jak na debila a w drugim chcal mi dac spinki do tapicerki! popytam jeszcze moze gdzies znajde!
  
 
A bo zle zrozumialem, hehe. A co do spinek od lady - bywam w hurtowni czesci do lady (TYLKO LADY) i oni wogole ne wiedzieli o co chodzi
  
 

Czyżby deska MR75 była wzorowana na desce z F130?
Podobieństwo jest niezaprzeczalne...
  
 
ktoz to wie skad zdjecie?
  
 
Od wujka Googla.
  
 
Gdzie stoi to 130? Ma silnik?
  
 
Co do spinek do listew to bywały na warszawskiej giełdzie.
  
 
Cytat:
2006-05-15 11:01:35, Koto pisze:
Gdzie stoi to 130? Ma silnik?


Swego czasu w Łodzi stało jedno, zdewastowane, ale z silnikiem.
Słuch o nim zaginął.
  
 
Pewnie wujek Staszek (mistrz ciętej riposty) się nim zajął hehehe
130 było w stanie tragicznym, rozpieprzone przez dzieciaki, w zasadzie tylko silnik w nim siedział i to ze szczątkowym osprzętem.
Oczywiście jak zaczęliśmy oglądać wraka, to zostaliśmy zwyzywani od złodziei i wandali. Ale cóż...jak ktoś ogląda, to zawsze jest złodziejem i wandalem, a ci, którzy kradną i niszczą raczej nie dają się zauważyć.
Ale ludzie jakoś nie potrafią zrozumieć, że skoro kręcę się koło auta, nie kryję się i oglądam, to raczej nie chce zrobić mu krzywdy.
O głupi narodzie!
  
 
Chciałbym, abyśmy spróbowali ustalić, jak długo po marcu 1975 wychodziły jeszcze auta z małymi wlotami. Wersja zdarzeń, z którą często się spotykam mówi, że duże wloty zaczęły się pod koniec 1975 roku. Jednakowoż wydaje mi się, że wersja ta nie jest zgodna z prawdą - zbyt wiele widziałem MRów z roku 1975 z dużym wlotem w stosunku do ilości tych z małym.
Buszując po złomach spotkałem auto z małymi wlotami, po szybach marzec '75, metka przyklejona od spodu deski rozdzielczej miała nabitą datę 27.03.1975, więc prawdopodobnie auto było z początku kwietnia. Inne auto z małymi wlotami, o którym mi wiadomo ma datę pierwszej rejestracji 05.75, można zatem przypuszczać, że nie był to, jak inna wersja zdarzeń mówi, tylko marzec '75.

Generalnie chodzi o to, aby znaleźć jak najmłodsze auto z małymi wlotami, albo raczej jak najstarsze z szerokimi.