| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
poldrive-126 F&F Sympatyk Polski Fiat 126 Lubin | 2008-05-14 11:14:49 Wielkie dzieki |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-05-14 12:24:44 lut wytrzyma jesli bedzie dobry - bez problemu
A dotoczone wygladaja profi
Z tym radiatorem to nie przesadzaj
najfajniejsze sa dotoczone skrecane:> |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2008-05-14 13:38:37 mi nawet bez lutowania żadna nigdy nie ciekła na łączeniu... ![]() |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2008-05-14 14:09:01 dokladnie. tez robilem na mufke i zawsze kleilem tylko silikonem i trzymalo |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-05-14 23:41:44 twardy to mosiądz
miękki to cyna |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2008-05-14 23:41:50 Lut twardy od miękkiego różni się temperaturą topnienia. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-05-15 00:10:27 na 3 mm sie nie skraca - przynajmniej nie cieknie wtedy ![]() |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-05-21 22:10:39 A ja ponowię moje pytanie: co najszybciej się sypie w rasowanym motorze, bo zacząłem się zastanawiąć nad wymianą/szlifem cylindrów, bo przy daniu w pi..pkę nawet na luzie (zauważyłem to na zimnym silniku, więc może to uszczelniacze) motorek przykapca na niebiesko:/ nie wiem jak jest na rozgrzanym, ale pewnie też oleju troszkę wciąga... więc co jest bardziej prawdopodobne w takim silniku? |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2008-05-21 22:59:57 Po pierwsze na zimnym silniku sie nie daje w pi..pke ;P poza tym naj cześciej lecą piercienie i panewki na korbowodach, czesem sie urywają korby lub zawory jak za bardzo odchudzisz, a tak to dobrze eksploatowany motor zalany dobrym olejem powinien wytrzymać pare do prane naście zawodów |
zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-05-22 09:17:12 A jak dobrac ilosc planu glowicy do motoru? Rozumiem ze dopiera się pod konkretny walke?
No ale skad to wiadomo ze przy danym walku można tyle a nie wiecej? Wiem ze liczycie kompresje itp. Do czego to ma służyć Tzn te wyliczenia? W motorach do kjs pierscienei pasujecie na ciasno czy z max. Luzem książkowym? Może napiszecie co macie za mody tzn walek, jaka glowica co obrobione ile scieta, jaka pojemność czy rozrząd fazowany, pomoglo by to w doborze odpiwednich zestawow dla innych, no dla mnie tez |
MaLi ![]() Fiat 126p Leicester, UK | 2008-05-22 10:16:38 Moze malo profesjonalnie ale moje podejscie jest takie:
Stopien sprezania dobierasz do walka tak zeby uzyskac jak najwieksze cisnienie spalin w czasie suwu pracy ale zeby nie miec spalania stukowego. Wieksze sprezanie poprawia rowniez napelnianie cylindra. Walki z dluzszymi czasami otwarcia beda wymagaly wiekszego stopnia sprezania. To ile dokladnie nalezy splanowac glowice wynika raczej z doswiadczenia bo podejrzewam ze nikt nie dysponuje tu odpowiednim zapleczem (software i czas) aby to dokladnie policzyc. A wiec u mnie bylo tak: Walek: 555 Plan glowicy: -4.2mm Gaznik: seria z przepustnica 29mm + podstawka Szlo to ustawic tak zeby mozna bylo jezdzic na codzien Pb98 na zwyklym wupexie ale zaplon musial byc mocno opozniony. Na luznym wydechu i benzynie 99+ zaplon mozna bylo ustawic juz normalnie no i osiagi byly sporo lepsze. Edit: jesli chcesz sie pobawic troche i zobaczyc co i jak reaguje to polecam taki prosty programik: Engine Analyzer ----------------- FIAT -> Fix It Again Tony [ wiadomość edytowana przez: MaLi dnia 2008-05-22 10:22:16 ] |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-05-22 11:39:08 Pewnie że wiem że się nie daje na zimnym. To było tylko jednorazowe depnięcie w ramach sprawdzenia ![]() |