MotoNews.pl
10 [Tevenet] MKIV RST Replica (248892/303) - Strona 8
  

[Tevenet] MKIV RST Replica - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-06-17 17:09:17, szafa pisze:
przypomina byle mk4 damiana zenq fakt, brakuje gleby jak cos mam gwinta na przod i spreżyny na tyl jak zainteresowany odezwij sie na pw



szafa ty tu nie handluj tylko wpadlbys do krk
  
 
hehe a co jakis spot jest? jak kola?
  
 
Cytat:
2011-06-17 17:32:56, szafa pisze:
hehe a co jakis spot jest? jak kola?

widać kto przegląda dokładnie forum Zapraszamy na sobotę (jutro) na 18 pod decathlon zakopianka na grill i coś jeszcze
  
 
Cytat:
2011-06-17 17:32:56, szafa pisze:
hehe a co jakis spot jest? jak kola?



a leza i czekaja. w tym sezonie pewnie nie wyjda z worka. mam inne wazniejsze rzeczy.

spot jest jutro o 18.
  
 
przecież gleba jest -40mm, na żywca wygląda wypaśnie
  
 
A więc tak, nic nie obciera z przodu, przynajmniej tego nie zaobserwowałem. Obciera delikatnie tył, na jakimś większym łuku.

Stary wzór RS7 też bym u siebie widział ale jeszcze mi taki nie wpadł w łapska. Ogólnie pomysł białych RS7 zapożyczony właśnie z auta Damiana. W sumie to jestem zaskoczony bo w porównaniu ze 195/50R15 to wcale jakoś gorzej się nie jeździ po naszych pięknych drogach.... Zastanawiam się tylko czy jechać na tych kołach na tor?

No i ta gleba.... Auto stoi okropnie wysoko a jak wspomniał Kuba z przodu jest -40 Spax-a/ tył seria...

Brakuje mi jeszcze czegoś z tyłu auta. Muszę wymienić ramkę rejestracji i samą tablicę bo wyglądają okropnie. Zastanawiam się jeszcze nad delikatnym ściemnieniem tylnych lamp. Mam kilka kompletów więc niczym nie ryzykuję
  
 
No i przyzwyczaiłem się do tych kółek więc oryginał RST wróci dopiero na zimę

Autko zawitało na XXV zlot ogólnopolski i troszkę pośmigało na torze. Otrzymało również nagrodę za najładniejszą felgę zlotu. Z tego miejsca dziękuję bardzo wszystkim głosującym

Tydzień po zlocie wybraliśmy się eśkiem nad polskie morze. W sumie prawie 2000 kilometrów bez najmniejszych problemów, samochód spisał się wyśmienicie a spalanie na trasie przy pełnym obciążeniu (4 osoby + bagaże) wyniosło ok 9 litrów gazu co uważam za satysfakcjonujący wynik. Ogólnie staram się powoli dopinać guziczki żeby jeszcze przed końcem wakacji auto było skończone.

Kilka fotek ze zlotu:



  
 
Jako, że mój wydech już miał swoje lata i niestety ruda już go trochę wyżarła postanowiłem go wymienić. Miałem w garażu kompletny wydech w bardzo dobrym stanie wizualnym (bez korozji) od innej MKIV (XR3i) więc po prostu przerzuciłem kompletny do mojego auta. Niestety teraz wyraźnie odczułem spadek mocy i jakoś dziwnie się jeździ, wydaje mi się, że jest albo przytkany albo zbyt mało drożny (końcowy ma bardzo cienką rurkę i wygląda jak z 1,3).

Dlatego postanowiłem kupić nowy ale mam problem co wybrać żeby było dobrze. Katalizator jest u mnie wycięty i zamiast niego wstawiona jest rura i generalnie tak ma pozostać. W planach jest wymiana motoru na 1,8 lub 2,0 16V więc chciałbym również żeby nowy wydech podołał również z nowym serduszkiem. No i warunek konieczny, nie może być za głośno, nie interesują mnie tłumiki basowe z wiadrem zamiast końcówki. Będę wdzięczny za jakieś sugestie.
  
 
Chodzi Ci o ostatni tłumik?większość na rynku to tzw.sportowe tłumiki,ale jak nie chcesz głośno może pezespawaj samą końcówke żeby pozbyć sie rurki osobiscie mam supersprinta i głośno robi się dopiero przy wysokich obrotach,ale N7A ma swój niepowtarzalny piękny dzwięk
  
 
Chcę wymienić zarówno środkowy jak i końcowy. Liczę się z tym, że może być trochę głośniej ale znowu bez przesady bo będzie bez sensu jak będzie warczał a nie jechał.

Zastanawiałem się też nad wydechem z RS Turbo (jest tam tylko końcowy tłumik) ale czy to będzie funkcjonować przy silnikach bez doładowania?

np. taki wydech RST
  
 
Cytat:
2011-07-21 20:51:57, tevenet pisze:
Chcę wymienić zarówno środkowy jak i końcowy. Liczę się z tym, że może być trochę głośniej ale znowu bez przesady bo będzie bez sensu jak będzie warczał a nie jechał. Zastanawiałem się też nad wydechem z RS Turbo (jest tam tylko końcowy tłumik) ale czy to będzie funkcjonować przy silnikach bez doładowania? np. taki wydech RST



pewnie ma troche większa srednicę i jest bardziej"rozluźniony"tzn.
chodzi mi o większą przepustowość..
  
 
Piotrze pomyśl naprawdę na SuperSprintem tak jak pisze lukirs. Też miałem taki w swoim i naprawdę nie był głośny i do tego ładnie mruczał, taki że tak powiem wyważony w sam raz
a i byle nie dwie czy jedna "ruła" do góry zagięta prosty.
Katalogu INTER CARS :
Tłumik sportowy SUPERSPRINT
-nr 82204 82.23.04
SUPERSPRINT tłumik tylny Ford Escort '90- o 90mm
Ograniczenia
Kształt: okrągły
Wylot - sr. [mm]: 90
lub EBERSPÄCHER
  
 
Cytat:
2011-07-21 22:29:25, Kijarasz pisze:
Piotrze pomyśl naprawdę na SuperSprintem tak jak pisze lukirs. Też miałem taki w swoim i naprawdę nie był głośny i do tego ładnie mruczał, taki że tak powiem wyważony w sam raz



Ja także polecam Supersprinta. Posiadam i złego słowa powiedzieć nie mogę
  
 
No dobrze, czyli na koncowy poszukam supersprinta co ze srodkowym?
  
 
a po co Ci środkowy, zrób przelot
  
 
ja polecam MG Motorsport

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Taki mały update, nowy kolorek pokrywy:



Do wydobycia jeszcze napis Zetec. Powoli będę się również zabierał za czyszczenie pozostałych elementów komory, na razie jest straszny syf.

Na montaż czeka już wydech supersprinta, mam nadzieję, że niedługo zagości pod autem
  
 
przed zlotem to mnie jeszcze odwiedzisz to odświeżymy czarnucha
  
 
Pokrywka fajnie wyszła,tylko napisy trza było wcześniej powyciągać a całość prysnąć klarem,ja tak u siebie zrobiłem
  
 
dobrze sie dzieje