MotoNews.pl
  

PIERWSZY FIAT 125p GTJ - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2015-03-18 18:03:02, Blady pisze:
to są ronal kleeblatt , 8 albo 9 cali .




7-mio calowa tez ma szeroki rant, wiec bym takiego rozmiaru nie skreslal
  
 
Cytat:
2015-02-05 13:18:44, flapjck1 pisze:
a wg mnie to nie sa compomotivy, tylko cos innego compo nie zaluje swojego loga na rancie poza tym widac ze ta felga jeszcze kapselki zakrywajace otwory na sruby miec powinna [ wiadomość edytowana przez: flapjck1 dnia 2015-02-05 13:20:05 ]



Dorzucę swoje 3 grosze, Compomotivy 8 cali:





Te felgi kupiłem parę lat temu jako "Schmidt MX Line" które faktycznie są bardzo podobne.
  
 
Zajrzałem na forum po długiej przerwie i widzę że nadal są osoby dzięki którym ciekawe projekty mają szansę na powstanie z mroków przeszłości.
  
 
Po kilku tygodniach prac z żywicą wczoraj zdjąłem ostatnią formę z samochodu.
Wyszły lepiej niż zakładałem. Teraz trzeba im pozwolić aby pooddychały sobie, wtedy dokładna polerka i za tydzień start z elementami

Najważniejsze, że wreszcie mogę dokładnie posprzątać garaż z tego styropianu i gipsu...

I zabrać się za dalsze prace nad wozem



  
 
Wielki szacun, że wziąłeś się za tak fantastyczny, acz mega-trudny projekt
Tak się zajarałem, że aż zrobiłem koszulkę
http://customwear.pl/sklep/220-125p-gtj.html
  
 
Serdecznie dziękuję za miłe słowa.

... dodam jeszcze że wczoraj powstał już pierwszy właściwy, bardzo lekki błotnik z moich foremek.
Kilka minut temu nie powstrzymałem ciekawości i musiałem wyjąć go z foremki. Coraz bardziej podoba mi się zabawa z laminatem...

Wszystkie części zaprezentuję niebawem, ponieważ chwilowo muszę poświęcić kilka dni na przygotowanie drugiego fiata na start w Kielcach.
Ostatnio jechałem i wracałem nim na kołach, ale tym razem wóz startuje dla dwóch zawodników , więc dla spokoju biorę go na "sztywniaku"
  
 
kolejna noc dała blaszany błotniczek z prawdziwego zdarzenia, i wstępny przymiar nakładek laminowych.
Jak podpowiadał Mruk - nadkole blaszane ( ogromne dzięki )
Takie rozwiązanie, gdzie parapet zewnętrzny jest dobrze połączony z błotnikiem wewnętrznym nadaje karoserii niesamowitej sztywności.

Godziny spędzone nad gipsem, następnie nad foremkami, owocują teraz świetnym pasowaniem laminatowych lekuśkich nakładek.
Teraz wiadro nitów i nakładka wisi na aucie

Z przodem już łatwiej, tam tylko ciach oryginalny błotnik i nakładka zamontowana



  
 
Kawał pięknej roboty Wkońcu na fiacie pojawią się porządnie spasowane poszerzki
  
 
a był byś w stanie zrobić z twoich poszerzek stalowych laminatowe kopyto?? bo bardzo podoba mi sie ich ksztalt chetnie bym takie cacko przynitowal do swojego
  
 
Cytat:
2015-05-02 16:57:21, fuso pisze:
a był byś w stanie zrobić z twoich poszerzek stalowych laminatowe kopyto?? bo bardzo podoba mi sie ich ksztalt chetnie bym takie cacko przynitowal do swojego




Myślę że nie powinno być z tym żadnego problemu...
  
 
Jak zrobisz kopyto to ja też jestem chętny na poszerzki tylne.
  
 
No to po emocjach CA na miedziance, więc pora wrócić do garażu.
Świetna zabawa, choć seryjnym wozem który buja się jak ponton, to szału nima
W sumie II miejsce w grupie, choć jestem pewien że w drugim starcie przypisany mi czas nie należy do mnie ( musiał bym się zatrzymać na jakieś siku )ale nie o miejsce teraz się tam jeździ, tylko o kupę uśmiechu na gębie..

Wracając do kopyta nadkoli
Muszę nad tym chwilę popracować, bo w tym przypadku jak doskonale widzicie przednia część nadkola styka się bezpośrednio z krawędzią drzwi. I tu trzeba się dobrze zastanowić na sposobem montażu nakładki do błotnika. Może jakaś krawędź od wewnątrz...


[ wiadomość edytowana przez: Lukasz_Wais dnia 2015-05-04 14:25:02 ]
  
 
krawędź od wewnątrz brzmi dobrze
  
 
też mi się podoba
  
 
Nadchodzi powoli czas kiedy należy rozglądać się za lakierami.
Jak doskonale wszyscy wiedzą mój wóz będzie biało - czerwony.
Samochody budowane w OBRSO były samochodami branymi z taśmy montażowej, więc kolory były raczej fabryczne.

Proszę zatem o potwierdzenie moich przypuszczeń.
Ponieważ samochód jest egzemplarzem z 75 roku, i w tamtych latach powstawał też oryginał, więc kolory też z tych lat produkcji ?
Czy wozy wyczynowe były malowane innymi odcieniami?

Zatem kolorem czerwonym będzie F515 czerwony koralowy ( Coral Red ), a białym F 233 biały szary ( Weiss )?

nullhttp://fiat125p.pl/kolo.html

  
 
A czerwony to nie był przypadkiem nie L80? Napewno ten jest najbardziej "soczysty" z całej palety
  
 
No właśnie z nim mam największy dylemat, gdyż L80 jest w palecie dopiero od 1980 roku.

... Niby pierdoła, a różnica w efekcie końcowym spora
  
 
Tu masz F515 coral red
Coral Red

Rocznikowo pasuje ale wyglądowo chyba nie, chociaż ... Na kolorowanych fotografiach wychodzi różnie.

F233 biały szary - to już bardziej

L80


L80 i F515


[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2015-05-15 13:27:33 ]
  
 
Ohydny jest ten kolor. Patrząc na ten sraczkowaty czerwony nie wahałbym się ani sekundy
  
 
biało czerwone i biało granatowe fiaty GTJ nie były w kolorach aut produkowanych seryjnie
tak samo polonezy np zółto-granatowe itp
w OBRSO malowali nadwozia swoimi lakierami