[Filtr powietrza] - obudowa - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-07-29 16:27:04, DooMinick pisze:
Poszukaj w necie fotek, na tym forum sa. Najprosciej nasunac na wlot powietrza do puszki filtra.



To nie najlepsze rozwiązanie, bo będzie ciepłe powietrze łapał...
  
 
A czy ja pisalem, ze najlepsze? Takie jest najprostsze. Skoro ktos sie pyta, jak zalozyc filtr stozkowy "krok po kroku" na forum, to zakladam ze interesuje go najprostszy rodzaj montazu, bo z innym sobie nie poradzi albo ktos bedzie musial napisac jakas epopeje. Nie wspominajac nawet o tym, ze stozek do PN to w ogole da tyle co magnetyzer na korbce od szyby.
  
 
żeby było najładniej to założyc kolanko z nad korpusu wtryskowego od astry I z jednopunktowym silnikie dopiero do tego montować rure z filtrem na końscu - tylko po co??


A kolanko o które mi chodziło to to co jest zamiast polonezowskiej poszki filtRA a widac na tym zdjejiu



[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-07-04 13:34:12 ]
[ powód edycji: sklejenie wątków ]
  
 
takie cuś jak w falenie, czy to w kombi było?
  
 
Tak jest Leoncio

Pozdrawiam
Adamus
  
 
w kombi jest podobnie- tylko że tam to jakaś samoróba jest
  
 
Cytat:
2006-07-30 22:48:17, Jojo pisze:
żeby było najładniej to założyc kolanko z nad korpusu wtryskowego od astry I z jednopunktowym silnikie dopiero do tego montować rure z filtrem na końscu - tylko po co??


Tylko że króciec wyjdzie w osłonę nagrzewnicy. Myślisz żę nie próbowałem?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Moja rada.
Pusta puszka filtra, wywalić termostat, sklepać wlot na okrągło, założyć rurę spiro na wlot na koniec spiro dajemy stożek.
owinać spiro power tapem bo pęka

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Jak zamontować filtr stożkowy w 1,6 GLI BOSCH? Np. tak:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a tu bez osłony termicznej

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
ładne. pochwal sie od czego masz kolanko nad zespół wtryskowy.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Kolanko jak i cały zespól wtryskowy od VW 1.8, dzięki zastosowaniu oryginalnej podkładki pod patelnie było możliwe obrócenie kolanka w odpowiednią stronę:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  
 
witam, zawsze chcialem miec w fiacie filtr powietrza taki jak amerykańskie muscle cars ostatnio wymyślilem niezły patent jak to estetycznie zrobić. potrzebny jest:
-standardowa obudowa filtra powietrza
-druga pokrywa filtra
-aluminiowa siatka
-nitownica i nity

od oryginalnego filtra odcinamy spód dookoła takiego wzmocnienia od dołu, tam gdzie sie zaczyna podwujna blacha. z pokrywy filtra wycinamy środek dokładnie tam gdzie jest wyprofilowanie, obracamy pozostały pierścień do gory nogami i zakladamy na odciety spód i nitujemy razem. do całosci dokladamy obramowanie z siatki ktore bedzie oslaniać filtr. byc moze trzeba bedzie wymienić srube która przykrywa sie pokrywe n dłuzsza, w moim przypadku tak trzeba bylo zrobic. mam zdiecia mojego dziela ale jeszcze nie wiem jak je na forum umiescic bo dopiero zaczynam
pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: -skiba- dnia 2007-04-06 20:29:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-04-09 03:05:13 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł. :) ]
  
 
Witam

podstawka
kolpak klasyka 125p
  
 
ja rozwiazalem sprawe troche inaczej tumoje fotki

filtr gotowy

przed lakierowaniem

duł znitowany

srodek



[ wiadomość edytowana przez: -skiba- dnia 2007-04-06 21:30:45 ]

[ wiadomość edytowana przez: -skiba- dnia 2007-04-06 21:32:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: -skiba- dnia 2007-04-06 21:32:49 ]
  
 
1. Było już kiedyś na forum, jak znajde to wkleję linka...
2. Więcej się na tym traci niż zyskuje...
3. najprościej łądny efekt uzyskać z dekla na koło.
4. Popracuj nad ortografią bo duł i podwujne, bardzo dają po oczach...



EDIT: Link



[ wiadomość edytowana przez: Nomad dnia 2007-04-06 22:49:00 ]
  
 
Jakakolwiek próba wyciskania mocy z fabrycznego silnika 1500 niema sensu, silnik ten ma 3 podpory wału i każde próby dodania mu mocy skończą się jego rozsypaniem . Podrzuciłem fotki bo miałem nadzieje ze komuś przyda się pomysł jak zrobić cos takiego niekoniecznie łatwo za to, jak sądzę efektownie. Nie chodziło mi tez o robienia filtra sportowego a jedynie o jego wygląd Strat na takiej konstrukcji nie powinno być ponieważ silnik po prostu zasysa powietrze inną powierzchnia niż przewidziała to fabryka, problem może się pojawić jedynie z dostarczeniem chłodnego powietrza do silnika które jak wiadomo dostarcza więcej tlenu. Tak długa jak filtr jest czysty nie powinno się pojawić też wyższe spalanie a na silniku prezentuje się ładnie i o to głównie chodziło
  
 
", problem może się pojawić jedynie z dostarczeniem chłodnego powietrza do silnika które jak wiadomo dostarcza więcej tlenu"
JEDYNIE? To ja już wole mieć filtr po 20 tys i zimne powietrze. Sauna z nad silnika skuteczie muli i tak mulastą OHV-kę.
Poza ciekawym wyglądam to są same straty. I spalania i osiągów.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2007-04-07 00:03:07, OLO pisze:
... Sauna z nad silnika skuteczie muli i tak mulastą OHV-kę. ...



Serio?

Jaka jest pojemność komory silnika? Ile powietrza zużywa samochód przy prędkości 90 kmh na 4 biegu? Mierzyłeś temperaturę powietrza wpadającego do silnika?
  
 
Nie ja - inż. Węglarski
Ja tylko sprawdzałem to na czuja.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ile KM dodaje różnica 5 st.C ?