MotoNews.pl
  

Polonez - wersje limitowane - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ten na fotce to oczywiście, że jest przeróbką. Te samochody, o których widziałem reportaż to były modele "z szybką".


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2006-09-01 17:11:26 ]
  
 
Cytat:
2006-09-01 13:13:10, PAGAN pisze:
Właśnie rozmawialem z Panem Inżynierem, który potwierdził, ze Polonezy ze światłami od Łady nigdy nie były produkowane w FSO. Jedyne kwadratowe reflektory to enerdowskie znane wszystkim (...)

Ale żaden NRD-owski samochód nie miał takich reflektorów jak Polonez Lux/C-klasa (więc Pan Inżynier nie budzi mojego zaufania), szybciej stawiałbym na podobieństwo ich kształtu do Skody 120. Skoda mogła je przejąć z Avii, Avia miała je licencyjnie z Saviema-Renault. Polonez zaś mógł je mieć od Jelcza-Berlieta, który to Berliet również powiązany był z Renaultem. Jeśli zatem Dacia (będąca licencją Renault 12) ma też takie same reflektory jak Skoda, Polonez i Berliet to znaczy, że moja chora teoria jest prawdziwa i znaczy to, że odrestaurowując starą Dacię można założyć reflektory od Lublina.
  
 
Mikry - przecież to są licencyjne lampy od 131.
  
 
A to taka fajna teoria była
  
 
Cytat:
Te lampy montowało w autach z "noskiem" bodajże jakieś przedsiębierstwo taksówkowe.


a może było tak jak w serialu "zmiemnnicy" przedsiębiorstwo taksówkowe kupiło parite niewykończonych aut, w tym przypadku bez przednich reflektorów i zamontowali tam właśnie takie od łady.
  
 


  
 
troche ich sie znalazlo w roznych rejonach polski
  
 
Cytat:
2006-09-03 16:41:31, gwizdziu pisze:
troche ich sie znalazlo w roznych rejonach polski


No właśnie - dlatego też to potwierdza tezę że to muszą być fabryczne wersje a nie prywatne przeróbki

A poniżej trafione na allegro zdjęcia C Plusa serii "streaptease"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


  
 
W Toruniu, niedaleko mnie, też parkuje taki srebrny plus z czarnymi zderzakami i klamkami. Przy okazji zrobię fotki.
  
 
Cytat:
2006-09-03 17:28:41, Lafaar pisze:
W Toruniu, niedaleko mnie, też parkuje taki srebrny plus z czarnymi zderzakami i klamkami. Przy okazji zrobię fotki.


koło Plus-a? ale obrotek ma.
  
 
W Toruniu i okolicach sporo kręci się tych Plusów w ubogiej wersji.
  
 
Jak wygląda mocowanie świateł od Łady w tych Polonezach? Czy są jakieś przeróbki blachy?
Tak, jak podejrzewałem, Polonez, którym sie zainteresowałem jest jedną wielką kupą rdzy. Na szczęście, zanim zrobiłem z 800km w tą i nazad, auto obejrzał Eddek, dzieki któremu rozwiałem swoje fantazje i zaoszczędziłem kasę na podróż, czas i nerwy. Dzieki wielkie! Wiszę ci nie jedno piwo.
  
 
Spoko, nie problem, pogadamy o tym na jakims zlocie kiedys Hehe ;D
  
 
To jeszcze jeden do kolekcji "ładopodobnych"


  
 
jaka ladne kakało
  
 
Cytat:
2006-09-09 15:22:53, GDA pisze:
To jeszcze jeden do kolekcji "ładopodobnych" (fotka brązowego ciach!)


To jest właśnie taki jak z reportażu w TV. I z Poznania nawet jest jak powinien. To, że widać je na różnych tablicach jest takim sobie argumentem. Przez te kilkanaście lat to mogły wszędzie zawędrować, poza tym są też te "indywidualne" przeróbki.
  
 
wątek ze światłami od łady po woli staje się należec do "Archiwum X" tak jak próba ustalenia ile w miare dokładnie było coupe i 3D.
a im bardziej oglądam te mordki na fotkach tym bardziej są ine dla mnie nie polonezowskie -takie bardziej RENO podobne (sam nie wiem czemu)
  
 
Witam!!!
Widziałem wczoraj POloneza 92 rok ze skrzynią i silnikiem 2,0 z forda sierry. wyglądał dość przyzwoicie. właścicielchce go nawet sprzedać, jakby ktoś by chętny mam na niego namiary. jego cena to 2.5 tys
  
 
gdzieś tam pisałem już, po olkuszu sie turasl złoty caro wąski.niedawno fotki strzeliłem. ale odcień taki inny chyba, rocznik 93

  
 
wersje olimpijskie byly jeszcze waskimi caro.