MotoNews.pl
3 Polski FIAT 125p, krótkie serie, nietypowe modele itd... (136500/5) - Strona 9
  

Polski FIAT 125p, krótkie serie, nietypowe modele itd... - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeszcze jedno... W którym roku na tylnym pasie za zderzakiem pojawiły się 2 przetłoczenia do montażu lampy przeciwmgielnej i cofania? Samą lampę p/mg. montowano od 1986, więc to chyba było wcześniej. O ile dobrze pamiętam 1980 tych przetłoczeń nie ma.
  
 
Sprzeciw, mialo byc o klasykach

Zarck oczywiscie
  
 
A może byś tak łaskawie napisał coś z sensem i na temat, a nie jak zwykle... ?
  
 
Cytat:
2006-05-27 18:12:21, jacek_s pisze:
Jeszcze jedno... W którym roku na tylnym pasie za zderzakiem pojawiły się 2 przetłoczenia do montażu lampy przeciwmgielnej i cofania? Samą lampę p/mg. montowano od 1986, więc to chyba było wcześniej. O ile dobrze pamiętam 1980 tych przetłoczeń nie ma.


81 też ich nie miał jeszcze. Przykręcałem przeciwmgłowe i cofania do zderzaka.
  
 
Cytat:
2006-05-27 19:19:27, jacek_s pisze:
A może byś tak łaskawie napisał coś z sensem i na temat, a nie jak zwykle... ?


Oj Jacek, nie badz taki zasadniczy
  
 
moj ma pierwsza rej z 24kwietnia75r i jest juz prawdziwym mr-kiem nie mam papieru na odbior z polmozbytu ale wiem ze jest z kwietnia...pierwsza rej w poznaniu na dabrowskiego moze jest ktos z tamtych okolic?
  
 
Kumpel z torunia ma takiego mr'a o jakiego tu się rozchodzi =)
Biały, wąski wywietrznik. Nie wiem dokładnie jaki to miesiąc produkcji - dowiem się =)
  
 
Ano przypominam sobie, że o takim pisałeś...
  
 
TOA 0303? :>
  
 
1984 też nie miał przetłoczeń poniżej zderzaka... Fotka dołu tyłu auta z 1985 potrzebna od zaraz .
  
 
moje 80 ma przetloczenia. ale u mnie byl zmieniany tylny prawy blotnik wiec moze pas tez byl ruszany.
  
 
Luty 1985 (kombiak), lipiec 1985 (poprzedni kizior) brak przetloczen pod przeciwmgielne. Moim zdaniem prztloczenia pojawily sie pod koniec 1985 roku.
Material dowodowy:



[ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2006-05-30 20:27:04 ]
  
 
witajcie

jak molo ze znalazlem taki watek najlepszego samochodu na swiecie czyli Duzego Fiata ja sam osobiscie mam 2 Fiaty jeden bialy zwyczajny 1.5C '87 niezwyklosc jego polega na tym ze jestem jego drugim wlascicielem .
drugi uratowalem niedawno ktos oddal na zlom piekny 1.5 L '84 wersja milicyjna tylko przemalowany na czerwono...

a jakie mam pytanie:

otoz bardzo ciekawe -- czy byly Fiaty z CYNKOWANA BLACHA ??? bo mam bardzo duze podejzenie ze wlasnie jeden taki stoi u mnie na osiedlu i sie marnuje z 5 lat juz stoi i wlasnie bede poszukiwac jego wlasciciela w celu odkupienia. jest to wersja Lux '79ze skrzynia w podlodze 5 biegowa ! [nie od poloneza tylko ta z wajha pionowo] mimo ze tyle stoi to tylko w niektorych miejscach ma drze POWIEZCHNIOWA [dziury tylko w dzwiach] jesli byla by to zwykla blacha to by dawno sie porobily dziury...

strasznie mi sie podoba ta wersja a jeszcze bardziej mi zal ze sie tak marnuje ( przod niestety juz nowy czarny z migaczami ze srebrna obwodka, brak migaczy na blotnikach. mam zdiecia ale niewiem jak je tu umiescic...

pozdrawiam i czekam na jakas odpowiedz fachowa

benny_pl

  
 
Czesc!
1.Z tego co wiadomo, Fiatow nie cynkowano. Ale w FSO dzialy sie rozne rzeczy...mimo to na 99% NIE.
2.Rocznik 1979 LUX - owszem wystepowal, ale na pewno nie ze skrzynia 5-biegowa. Jedyne wyjscie to dzielo wlasne. Skad wiesz, ze skrzynia jest "piatka"??
3.Przod jest taki jak byc powinien.
  
 
Ocynku nie było. A jeśli blacha byłaby ocynkowana, to nie zardzewiałaby powierzchniowo.
Instrukcja do umieszczenia zdjęć jest TUTAJ.
Załaduj fotki, to powiem Ci o nim coś więcej. A jeśli możesz to podeślij je do mnie na maila 884553@wp.pl
  
 
Cytat:
drugi uratowalem niedawno ktos oddal na zlom piekny 1.5 L '84 wersja milicyjna tylko przemalowany na czerwono...


wersja milicyjna czyli?
jakie sa roznice w porownaniu ze zwyklym?
----
teraz moje pytanie
jaki wydech kupic fabryke czy rzemioslo?
chodzi mi o wydawany przez nie dzwiek

[ wiadomość edytowana przez: STRUGAR dnia 2006-06-01 22:11:04 ]
  
 
Włącznik od kogutów?
A na serio to różnic może nie być w ogóle albo mogą być bardzo niewielkie - polecam milicyjne wersje FSO

Też się zastanawiam, skąd kolega wie, że skrzynia jest 5-biegowa, interesuje mnie też czy przednie reflektory są typowe dla LUXa.
  
 
Slyszalem cos o wzmocnionym zawieszeniu. Tzn. jeden syreniarz z Olkusza ma ffiata podobn po milicji, 1972 rok, oglasza sie na www.weteranszos.pl i twierdzi ze bylo jakies wzmocnione zawieszenie. poza tym jezeli ktos pamieta fotke ktora jst ogolnodostepna (oczywiscie nie u mnie , to milicyjny klasyk mial pelne kola, bez dziurek zadnych
  
 
Rzeczywiście, w 1972 na MTP pokazali wersję na 15" kołach i z innym przełożeniem w dyfrze, ale nie była ona koniecznie milicyjna. Pamiętaj (zresztą jest to napisane w wątku do którego link podałem), że nie ma co uogólniać, bo nie było żadnych reguł.
  
 
FSO, po prostu, hehe