Rav4 - check engine - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-03-31 19:51:15, konradmiska pisze:
Bigelektron Tak ale na poczatek zmien stacje benzynowa,potem skasuj blad jak sie bedzie powtarzal to kat do wymiany. ok tylko ktory kat do wymiany, jak to sprawdzic czy jest to ten w kolektorze czy ten drugi za druga sonda..


Nawet gdyby za druga sonda byly jeszcze 2 katalizatory to komputer nie jest w stanie stwierdzic ich niesprawnosci.
Dlatego chodzi o ten pomiedzy sondami.
  
 
dzieki za informacje koledzy, mam juz nowy kat tak jak napisal syd nr części-2505, czekam teraz na monataz, mam nadzieje ze na dluzszej trasie blad sie juz nie pokaze.

  
 
Cytat:
2011-03-31 19:51:15, konradmiska pisze:
Bigelektron Tak ale na poczatek zmien stacje benzynowa



sprawdź świece zapłonowe ,jak będą czerwone to na pewno musisz zmienić stację ,świeca dużo mówi o jakości paliwa ,co wpływa na trwałość i prawidłową pracę katalizatora.
  
 
Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam pytanko odnośnie Rav 4 2,4B Wersja usa 06r. wczoraj jadąc do pracy zapaliły mi się kontrolki vsc check engine i brake. więc stanołem wyżyciłem na Parking i zgasiłem samochód. po paru i minutach odpaliłem i wszystko mi zgasło i do dziś spokój. czy możecie mi powiedzieć co to mogło oznaczać??
dziękuje i pozdrawiam wszystkich
  
 
Cytat:
2011-04-06 13:18:33, mlodywodzu pisze:
Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam pytanko odnośnie Rav 4 2,4B Wersja usa 06r. wczoraj jadąc do pracy zapaliły mi się kontrolki vsc check engine i brake. więc stanołem wyżyciłem na Parking i zgasiłem samochód. po paru i minutach odpaliłem i wszystko mi zgasło i do dziś spokój. czy możecie mi powiedzieć co to mogło oznaczać?? dziękuje i pozdrawiam wszystkich



Może to oznaczać usterkę-a jaką?diagnostyka testerem powinna ukierunkować tok poszukiwań,awaria jednego układu może spowodować wystąpienie błędu w innym,tak więc na początek diagnostyka testerem-sugeruję w aso dla uzyskania jak najpewniejszego kodu-oczywiście poproś o dokładny numer kodu żeby ci podali.
  
 
Witam, od kilkunastu dni jestem posiadaczem RAV4 2.0 benzyna wersja europejska.
Po przekręceniu kluczyka pojawia mi się komunikat " Initial check VSC 4WD A/T OIL TEMP" nie wiem czy jak kupowałem samochód to też to było czy też nie Czy tak powinno być czy tez oznacza to jakiś problem, dodam że żadna kontrolka się nie świeci a komunikat gaśnie. W instrukcji obsługi znalazłem info. że taki komunikat powinien się pojawiać ale nie do końca wynika z tamtąd czy jak jest wszystko ok czy też jak jest właśnie jakiś problem...
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: ask dnia 2011-05-31 08:38:42 ]
  
 
Cytat:
2011-05-31 08:38:08, ask pisze:
Witam, od kilkunastu dni jestem posiadaczem RAV4 2.0 benzyna wersja europejska. Po przekręceniu kluczyka pojawia mi się komunikat " Initial check VSC 4WD A/T OIL TEMP" nie wiem czy jak kupowałem samochód to też to było czy też nie Czy tak powinno być czy tez oznacza to jakiś problem, dodam że żadna kontrolka się nie świeci a komunikat gaśnie. W instrukcji obsługi znalazłem info. że taki komunikat powinien się pojawiać ale nie do końca wynika z tamtąd czy jak jest wszystko ok czy też jak jest właśnie jakiś problem... Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: ask dnia 2011-05-31 08:38:42 ]


Jest ok tak ma byc .
Jak jest usterka to zaswiecaja sie kontrolki lub tekst nie ginie po odpaleniu silnika tylko swieci caly czas komunikat.
  
 
Cytat:
2011-05-31 19:48:12, Bigelektron pisze:
Jest ok tak ma byc . Jak jest usterka to zaswiecaja sie kontrolki lub tekst nie ginie po odpaleniu silnika tylko swieci caly czas komunikat.


dzięki
  
 
Witam, prosze o opinie mam od kilku dni RAV4 wersja USA, 2004 r, 2,4 benzyna. Jak te auta sie spisują i jak z częściami do nich - podejdą europejskie - widze na forum ze sa użytkownicy tych silników - prosze o wszelkie sugestie.
Dzięki
Magda
  
 
Cytat:
2011-06-10 18:15:36, magda1981 pisze:
Witam, prosze o opinie mam od kilku dni RAV4 wersja USA, 2004 r, 2,4 benzyna. Jak te auta sie spisują i jak z częściami do nich - podejdą europejskie - widze na forum ze sa użytkownicy tych silników - prosze o wszelkie sugestie. Dzięki Magda


Jak niema gaziora to nic sie nie psuje.
Jak cos sie dzieje ,to oczywiscie nie wina gazu , bo w lazience i kuchni nic sie nie psuje, tylko gazownikow i instalacji i tych paru dodatkow w gazie,jaka mieli fantazje zmieszac.
  
 
Witam, mam problem z RAV4 2.0 D4D 2005r.
Otóż po podłączeniu do komputera (AUTO BOSS V30) i zresetowaniu komputera zaczęła migać kontrolka VSC i dwie inne. Po odłączeniu komputera kontrolka VSC świeci się na dobre i nie chce zniknąć. Zaprowadziłem auto do ASO aby się tym zajęli i ich komputer nie pokazuje żadnego błędu i od ponad 2 tygodni siedzą przy aucie i nie wiedzą co mają zrobić. Może Wy macie jakieś pomysły, porady co robić dalej, co może być nie tak ?
  
 
Witam, mam problem z RAV4 2.0 D4D 2005r.
Otóż po podłączeniu do komputera (AUTO BOSS V30) i zresetowaniu komputera zaczęła migać kontrolka VSC i dwie inne. Po odłączeniu komputera kontrolka VSC świeci się na dobre i nie chce zniknąć. Zaprowadziłem auto do ASO aby się tym zajęli i ich komputer nie pokazuje żadnego błędu i od ponad 2 tygodni siedzą przy aucie i nie wiedzą co mają zrobić. Może Wy macie jakieś pomysły, porady co robić dalej, co może być nie tak ?
  
 
Cytat:
2011-12-06 17:17:32, mattdj pisze:
Witam, mam problem z RAV4 2.0 D4D 2005r. Otóż po podłączeniu do komputera (AUTO BOSS V30) i zresetowaniu komputera zaczęła migać kontrolka VSC i dwie inne. Po odłączeniu komputera kontrolka VSC świeci się na dobre i nie chce zniknąć. Zaprowadziłem auto do ASO aby się tym zajęli i ich komputer nie pokazuje żadnego błędu i od ponad 2 tygodni siedzą przy aucie i nie wiedzą co mają zrobić. Może Wy macie jakieś pomysły, porady co robić dalej, co może być nie tak ?


A ktory komputer chciales zresetowac??
Ktore kontrolki teraz nie gasna po odpaleniu i czy ABS dziala? a co jeszcze nie dziala?
Odepnij kleme na 5 minut odepnij grzebien wiazki od modulatora ABS,VSC i zamasuj wszystkie piny z komputera.
Pozniej zaloz kleme skalibruj po kolei czujnik yaw i deceleration sensor testerem i polozenie zerowe kola kierownicy zworka.
Jak nie pomoze zapraszam do Katowic.
  
 
Cytat:
2011-12-07 01:50:05, Bigelektron pisze:
A ktory komputer chciales zresetowac?? Ktore kontrolki teraz nie gasna po odpaleniu i czy ABS dziala? a co jeszcze nie dziala? Odepnij kleme na 5 minut odepnij grzebien wiazki od modulatora ABS,VSC i zamasuj wszystkie piny z komputera. Pozniej zaloz kleme skalibruj po kolei czujnik yaw i deceleration sensor testerem i polozenie zerowe kola kierownicy zworka. Jak nie pomoze zapraszam do Katowic.



Pomogło odłączenie klem i wymiana bezpiecznika. Dziękuje za pomoc.
  
 
Witam fachowców, mam rav4 d4d 2,0d 2003r. Zapaliła się kontrolka check engine , komputer wskazał błąd przepustnicy. Przepustnice wymontowałem, silniczek, sprawny, przepustnica czysta. Auto nadal w trybie awaryjnym się porusza. POMOCY
  
 
Cytat:
2012-06-18 11:46:17, sanders20 pisze:
Witam fachowców, mam rav4 d4d 2,0d 2003r. Zapaliła się kontrolka check engine , komputer wskazał błąd przepustnicy. Przepustnice wymontowałem, silniczek, sprawny, przepustnica czysta. Auto nadal w trybie awaryjnym się porusza. POMOCY


No to sprawdzaj wiazke silnikowa....
Jaki byl kod bledu?
  
 
Cytat:
2012-06-18 11:46:17, sanders20 pisze:
Witam fachowców, mam rav4 d4d 2,0d 2003r. Zapaliła się kontrolka check engine , komputer wskazał błąd przepustnicy. Przepustnice wymontowałem, silniczek, sprawny, przepustnica czysta. Auto nadal w trybie awaryjnym się porusza. POMOCY



często gubi masę. sprawdź czy jest masa we wtyczce, jak nie ma to kolega Big napisał co masz robić.
  
 
witam szanowych kolegow. stalem sie posiadaczem rav4 2.0 vvti z 12.2003 roku. autko salon polska kupione od znajomych. jedzila nim kobieta. najechane 72 tys. po zakupie wymienilem sprzeglo i gorna sonde. dziewczyna jezdzila z bledem rok. ktos zdiagnozowali jej sonde skasowal blad podczas przegladu i powiedzeil ze jak sie zapali to mozna jedzic bo to nic powaznego (nie wiedziala ze nie dziala wowczas trakcja).

po zakupie na testerze pokazywalo sonde. po wymianie i przejechaniu 20 km znow check i kontrolki. teraz wyskakuje p0420.
mechanik twierdzi ze byc moze katalizator sie wypali bo jak jezdzial dziewczyna z uszkodzoana sonda i na niskich obrotach to go zapchala. czy jest to mozliwe? czy raczej od razu szukac nowego katalizatora.
i drugie pytanie to czy faktycznie jest mozliwosc jakiejs zmiany w sofcie komputera i wyeliminowaniu tego problemu gdyz jeden ze specow o czyms takim mi wspomnial..

dzieki za pomoc

pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2012-12-15 19:44:27, radosny_w pisze:
witam szanowych kolegow. stalem sie posiadaczem rav4 2.0 vvti z 12.2003 roku. autko salon polska kupione od znajomych. jedzila nim kobieta. najechane 72 tys. po zakupie wymienilem sprzeglo i gorna sonde. dziewczyna jezdzila z bledem rok. ktos zdiagnozowali jej sonde skasowal blad podczas przegladu i powiedzeil ze jak sie zapali to mozna jedzic bo to nic powaznego (nie wiedziala ze nie dziala wowczas trakcja). po zakupie na testerze pokazywalo sonde. po wymianie i przejechaniu 20 km znow check i kontrolki. teraz wyskakuje p0420. mechanik twierdzi ze byc moze katalizator sie wypali bo jak jezdzial dziewczyna z uszkodzoana sonda i na niskich obrotach to go zapchala. czy jest to mozliwe? czy raczej od razu szukac nowego katalizatora. i drugie pytanie to czy faktycznie jest mozliwosc jakiejs zmiany w sofcie komputera i wyeliminowaniu tego problemu gdyz jeden ze specow o czyms takim mi wspomnial.. dzieki za pomoc pozdrawiam.


Nalej dobrego paliwa i przegalopuj go na trasie potem zdejmij kleme na 5 minut i znowu pogalopuj.
Mozliwe ze pomoze a jezeli nie to katalizator do wymiany lub zalozenie tej oslawionej tulejki na druga sonde.
  
 
witam, dzieki za odpowiedz... paliwo nalane przegalopowane 100 km klema zdjeta i niestety nie pomoglo.... drugi raz powtorzona procedura i nic. wiec chyba jednak go nie przepale.. teraz kontrolki zapalaja sie jeszcze szybciej.

jakie sa koszty takiego katka i czy mozna brac pod uwage zamiennik??

No i czy mozesz podpowiedziec cos wiecej na temat tej oslawienoej tulejki o ktorej slawie ja glupiec jeszcze nic nie wyczytalem

i ostatnie pytanko Bigelektronie, jako niewatpliwy autorytet w dziedzinie wiedzy na temat toyoty co bys zalecil z tym zrobic ???? tulejka czy katek ?

z gory dzieki i pozdrawiam