MotoNews.pl
  

[125p] pomarańczowy"89 - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja tam widzę całkiem sporo.
Te blachy którymi wypelniasz dziury między profilami powinieneś przetłoczyć - z paru powodów: sztywność, wibracje, hałas.
  
 
W bagażniku sobie odpuściłem. Podłogę pod nogami i nad mostem będę przetłaczał.
  
 
Up up up







  
 
już bliżej niż dalej końca?? Silnik odpalony już??
P.S
Polonez w tle z błotnikiem 125p wygląda ślicznie
  
 
nie nooo gruuubooo...
Ale nie za grubo z tym tylnym błotnikiem?
Czy chcesz docelowo założyć coś jeszcze szerszego?
Gangstersko się kreuje
  
 
mam wrażenie że się linia 'parapetu' łamie na słupku A , może da się jeszcze z tym coś podziałać?
może jak już taki zakres przeróbek to zróbcie go na torówkę 'biało niebieską' ?
  
 
Silnik jeszcze nie odpalany, na razie ciągle dłubię prace blacharskie.
Rant błotnika nie będzie aż tak nisko jak teraz bo ciężko się koło zakłada/zdejmuje, będzie wyżej o kilka centymetrów.

A z tym poldkiem to ot, taka radosna twórczość.



Przód wogóle nie jest jeszcze spasowany i sterczy do góry, tak tylko przyłożyłem błotnik do zdjęcia.
O kolorach jeszcze nie myślałem, i nie "zrobicie", tylko zrobię , wszelkie pracę wykonuję sam.

[ wiadomość edytowana przez: menzuramenzura dnia 2012-06-23 21:00:06 ]
  
 
niski zakres pracy kola w stosunku do nadkola chyba bedzie ... jak bardzo betonowy zawias tu bedzie ?? nawet wyscigowy zolty bili jakas prace ma
  
 




I kto powiedział że fiat ma małą komorę i ciężko cokolwiek upchać

A na serio to brakuje mi miejsca na chłodnicę oleju. Czy jak dam wiatrak pchający, za nim ic, potem chł. wody, i na końcu chł. oleju to będzie to jeszcze banglać czy też nie starczy "cugu" dla chłodnicy oleju?

interior:



fiatabarth, na zdjeciu było tylko tyle nacięte żeby auto wyjechało z garażu. Potem zrobiłem miejsce na ruch zawieszenia (całe 6cm), ale nie jestem zadowolony z wyglądu, na razie odłożyłem to do czasu aż spłynie na mnie nowa wizja.
  
 
Wedlug mnie to chlodnice przed wszystko lacznie z wiatrakiem. Za grilem bezposrednio. Masz duzo miejsca z przodu zmiesci sie spokojnie.
  
 
co do chłodnicy oleju ja bym jej nie montował w "kupie" z innymi. W niektórych autach chłodnica oleju ma montowany wentylator podobnie jak w chłodnicy wody. A nie możesz dac jej za pasem przednim i wystrugać jakiś dolot powietrza na nią? Do tego dopakować jej wentylator z termowłącznikiem. Ktoś na forum kombinował też z wierceniem okularów. Po odpowiednich modach śmiało można było by ją dać za lampy.
  
 
Spokojnie. Wystarczy odsunąć do przodu żeby nie stykała się z innymi częściami. Ważniejsze raczej dla osiągów jest oddzielenie intercoolera od chłodnicy wody żeby nie podgrzewał powietrza.
  
 
ale chłodnicę oleju montujemy jako pierwszą, potem intercooler a potem chłodnica wody. Tylko że w 125p nawet tak wydłubanym może nie być tak łatwo to upchać chłodnica oleju intercooler chłodnica wody + jakiś wiatrak robi się spory plaster.
  
 
chyba najpierw icek później chłodnia oleju, a potem woda...
  
 


Większość robi to tak. Więc efektywnie pewnie jest tak. Chłodnica oleju we wszystkich przypadkach jakie widziałem wstawiana jest na bezpośrednie działanie powietrza frontalnego i nie wkładali jej za intercooler choćby dlatego że jest dużo mniejsza i nie przeszkadza za bardzo.


[ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2012-06-28 06:38:30 ]
  
 
ale zobacz jakiej wielkości jest ta chłodnica "wody". Do 125p nie upchniesz takiej a jeśli upchniesz to tylko 1/2 będzie zbierać chłodne powietrze. Do tego intercooler nie ma tam za wiele miejsca. Zapytaj Kani on też robi grubego swapa może podpowie.
  
 
Peugeot 406 powinna pasować chłodnica do 125, tylko z wiatrakimi trzeba kombinować.
Do pOldka wejszła bez problemu.
Duża jest i tania.
  
 
wiatraczk

Wiatrak można dać taki cieniutki -6 cm
  
 
Kania ma z przodu cały pas przedni swojej konstrukcji z aluminium dlatego ma więcej miejsca niż tutaj przynajmniej na chłodnicę, bo ciasno będzie.
  
 
ic, chłodnicę wody i oleju już mam, fmic.pl i ich wiatraczki znam już, ale dzięki za zainteresowanie.

Spytałem o montaż chl oleju jako trzeciej bo nie chcę przesłaniać ic, a nie chcę dawać chłodniczki oleju pod zderzakiem bo kamień albo inne licho trafi. Mogę jeszcze dać ją na lewo od chłonicy wody i ic za lampami ale tam słabszy nawiew będzie, albo pod chłodnicami pomiędzy podłużnicami-jak porobię otwory w przednim pasie i wzmocnieniu, ale i tak tablica rej. będzie trochę przesłaniać.