Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2012-05-04 02:31:20 Ja tam widzę całkiem sporo.
Te blachy którymi wypelniasz dziury między profilami powinieneś przetłoczyć - z paru powodów: sztywność, wibracje, hałas. |
![]() menzuramenzura F&F MEMBER FIAAB Łódź | 2012-05-08 18:52:56 W bagażniku sobie odpuściłem. Podłogę pod nogami i nad mostem będę przetłaczał. |
![]() menzuramenzura F&F MEMBER FIAAB Łódź | 2012-06-23 16:19:10 |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-06-23 16:37:08 już bliżej niż dalej końca?? Silnik odpalony już??
P.S Polonez w tle z błotnikiem 125p wygląda ślicznie ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-06-23 20:06:12 nie nooo gruuubooo...
Ale nie za grubo z tym tylnym błotnikiem? Czy chcesz docelowo założyć coś jeszcze szerszego? Gangstersko się kreuje ![]() |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2012-06-23 20:51:14 mam wrażenie że się linia 'parapetu' łamie na słupku A , może da się jeszcze z tym coś podziałać?
może jak już taki zakres przeróbek to zróbcie go na torówkę 'biało niebieską' ? |
![]() fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2012-06-24 14:50:02 niski zakres pracy kola w stosunku do nadkola chyba bedzie ... jak bardzo betonowy zawias tu bedzie ?? nawet wyscigowy zolty bili jakas prace ma ![]() |
![]() fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2012-06-27 20:19:54 Wedlug mnie to chlodnice przed wszystko lacznie z wiatrakiem. Za grilem bezposrednio. Masz duzo miejsca z przodu zmiesci sie spokojnie. |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-06-27 20:37:39 co do chłodnicy oleju ja bym jej nie montował w "kupie" z innymi. W niektórych autach chłodnica oleju ma montowany wentylator podobnie jak w chłodnicy wody. A nie możesz dac jej za pasem przednim i wystrugać jakiś dolot powietrza na nią? Do tego dopakować jej wentylator z termowłącznikiem. Ktoś na forum kombinował też z wierceniem okularów. Po odpowiednich modach śmiało można było by ją dać za lampy. |
![]() fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2012-06-27 21:35:48 Spokojnie. Wystarczy odsunąć do przodu żeby nie stykała się z innymi częściami. Ważniejsze raczej dla osiągów jest oddzielenie intercoolera od chłodnicy wody żeby nie podgrzewał powietrza. |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-06-27 22:02:32 ale chłodnicę oleju montujemy jako pierwszą, potem intercooler a potem chłodnica wody. Tylko że w 125p nawet tak wydłubanym może nie być tak łatwo to upchać chłodnica oleju intercooler chłodnica wody + jakiś wiatrak robi się spory plaster. |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-06-28 00:45:44 chyba najpierw icek później chłodnia oleju, a potem woda... |
![]() fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2012-06-28 06:37:32 ![]() Większość robi to tak. Więc efektywnie pewnie jest tak. Chłodnica oleju we wszystkich przypadkach jakie widziałem wstawiana jest na bezpośrednie działanie powietrza frontalnego i nie wkładali jej za intercooler choćby dlatego że jest dużo mniejsza i nie przeszkadza za bardzo. [ wiadomość edytowana przez: fiatabarth dnia 2012-06-28 06:38:30 ] |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2012-06-28 19:01:03 ale zobacz jakiej wielkości jest ta chłodnica "wody". Do 125p nie upchniesz takiej a jeśli upchniesz to tylko 1/2 będzie zbierać chłodne powietrze. Do tego intercooler nie ma tam za wiele miejsca. Zapytaj Kani on też robi grubego swapa może podpowie. |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-06-29 08:35:55 Peugeot 406 powinna pasować chłodnica do 125, tylko z wiatrakimi trzeba kombinować.
Do pOldka wejszła bez problemu. Duża jest i tania. |
rosck Z Poznań | 2012-06-29 12:40:39 |
mac1us Radziszów Kraków | 2012-06-29 20:51:04 Kania ma z przodu cały pas przedni swojej konstrukcji z aluminium dlatego ma więcej miejsca niż tutaj przynajmniej na chłodnicę, bo ciasno będzie. |