[Przednie światła] - żarówki - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-11-21 19:44:52, iquest pisze:
25 zł 2 szt al.Pokoju 81 Nasze dobre FSO w sklepie firmowym to sprzedaje i na allegro


no akurat kupowalem gdzie indziej tyle ze co wtym takiego smiesznego
moim zdaniem to zaje.... swiece....
  
 
A śmieszne jest wszystko Co ty k.... taki poważny.Pewnie ze fajne świeczki
  
 
Cytat:
2005-11-21 20:48:36, iquest pisze:
A śmieszne jest wszystko Co ty k.... taki poważny.Pewnie ze fajne świeczki


etam zdaje ci sie tylko
  
 
Ja mam żarówki General Electric +30% po 40zł sztuka. Róznicę w jasności świecenia w porównaniu do zwykłych widać całkiem wyraźnie.
  
 
Też sie podczepie z pytaniem o H4.

Rzecz w tym, że przypadkiem wpadła mi w rece jedna żarowka H4 140/100W i jestem ciekawy jakie daje efekty wmontowanie takich 2 żarówek do Caro tj czy warto kupic druga 140/100W.
Czy nie bedzie to morderstwem dla akumulatora (i co ważniejsze czy wtedy alternator nie bedzie za bardzo obciążony podczas jazdy) i czy nie bedzie oślepiać innych na drodze?
  
 
Cytat:
2006-07-16 14:45:57, Eddek-MKP pisze:
(...) Czy nie bedzie to morderstwem dla akumulatora (i co ważniejsze czy wtedy alternator nie bedzie za bardzo obciążony podczas jazdy) (...)


Najprędzej zamordować tym można chyba kostki i przewody jak już, nie wiem co na to odbłyśniki
  
 
Znam takiego co włożył takie żarówki, bynajmniej nie do poloneza.
Potopiły mu sie wszystkie plastiki w okolicy.
Zdecydowanie odradzam.

Wyjątek - duże oddzielne, reflektory na pałąku w terenówce (i to raczej w metalowych obudowach) , do jazdy offroad, zamontowane na tyle wysoko by ich przypadkiem nie dotknąć (możliwość poparzenia).
  
 
Czy ktos zakladal zarowki H4 100/90 do FSO 1500?
Nie wiem czy mi instalacja wytrzyma?
Prosze o opinie
Acha, jak mozna regulowac moca takich zarowek?
Dziekuje


[ wiadomość edytowana przez: Genesis72 dnia 2006-12-02 13:27:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Genesis72 dnia 2006-12-02 13:33:08 ]
  
 
Cytat:
2006-12-02 13:25:09, Genesis72 pisze:
Czy ktos zakladal zarowki H4 100/90 do FSO 1500?


Tak ja u siebie miałem założone Narva 90/100W, bardzo łądnie świeciły a przy tym miały dobry rozkłąd plamy świetlnej oraz normalną ilość wydzielanego ciepła.

Cytat:
Nie wiem czy mi instalacja wytrzyma? Prosze o opinie


Mimo że całę grono ludzi (w większości tych co nie zakładali) twierdzi że spłoną: kable, kostki, odblaski oraz pękną szkła, to u mnie nic takiego się nie stało (a używane przez całą moją karierę klubową + trochę wcześniej więc pare lat było)


[/quote]Acha, jak mozna regulowac moca takich zarowek? [/quote]
Nie rozumiem pytania

Cytat:
Dziekuje


Proszę


Co do uwag:
-często czyść szkła z błota, inaczej nie zauważysz różnicy w stos. do zwykłych
-dość często sprawdzaj ustawienie świateł (koszt na stacji diag 5-10zł więc żaden a przynajmniej wiesz że nie oślepiasz innych)
  
 
W jaki sposob mozna zmienszyc moc swiecenia zarowki, czy przez rezystor (chyba troche za duze moce)?
  
 
Ale po co wkładać 90/100W jak chcesz zmniejszyć moc (i odwrotnie). Jak za mocne dla Ciebie to załóż 55/60W, albo 75/100W
  
 
Chciale w dzien ograniczac moc zarowek, aby tak nie swiecily i takiej mocy tez nie braly
A w nocy by sobie mogly na full moc swiecic
  
 
To sobie załóż światła dzienne.
Tym sposobem, który próbujesz wykombinować, najwyżej zamienisz część pobieranej mocy na ciepło.


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-12-02 18:33:54 ]
  
 
Jak caro miałem to wsadziłem żarówki 21W w te trójkąty w lampach blisko grila, wiertarka troche roboty i były światła do jazdy dziennej na cały rok, zapalały sie razem z silnikiem.
  
 
Cytat:
2006-12-02 21:50:32, JACU626 pisze:
Jak caro miałem to wsadziłem żarówki 21W w te trójkąty w lampach blisko grila, wiertarka troche roboty i były światła do jazdy dziennej na cały rok, zapalały sie razem z silnikiem.


a włożyłeś jakiś odblask??
nie czepiali się na przeglądach/ zatrzymaniach do kontroli??
  
 
Cytat:
2006-12-03 23:42:56, KR pisze:
a włożyłeś jakiś odblask?? nie czepiali się na przeglądach/ zatrzymaniach do kontroli??



nie czepiają się
  
 
Cytat:
2006-12-02 18:22:57, Genesis72 pisze:
Chciale w dzien ograniczac moc zarowek, aby tak nie swiecily i takiej mocy tez nie braly A w nocy by sobie mogly na full moc swiecic


masz dwa wyjścia. zmieniać żarówki na noc, albo znajdź 55/100.
  
 
Jak ustawic swiatla w Fiat 125.
jezeli samochod stoi 10 metrow od sciany, to na jakiej wysokosci na scianie powinna byc krawedz swiatel (gorna krawedz oczywiscie)?
Czy to jest wysokosc na krorej sa swiatla samochodu czy moze swiatla powinny tylko oswietlac kant sciana-ziemia (wykoson minimalna na scianie)?



[ wiadomość edytowana przez: Genesis72 dnia 2006-12-05 14:28:56 ]
  
 
Cytat:
2006-12-02 18:32:20, jacekes pisze:
To sobie załóż światła dzienne. Tym sposobem, który próbujesz wykombinować, najwyżej zamienisz część pobieranej mocy na ciepło. [ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-12-02 18:33:54 ]


nie do końca... można na mos-fetach i generatorze PWM opracować ściemniacz pracujący nie na zasadzie przemiany energii w ciepło, ale na zasadzie zmiany długości impulsu zasilającego żarówkę... trzeba byłoby w necie poszukać, ale nie jest to sprawa niewykonalna.