Kultowe Auta PRL-u - Archiwum 2013 - Strona 92

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oto zdjęcia betoniarki , zrobione "na szybko".moja I poważniejsza przeróbka).


Oczywiście jest jeszcze do drobnych poprawek
co do Robura , to najprawdopodobniej zrobię plandekę z fizeliny , potem pomaluje ją na szaro , pomarszcze , pobrudze i postarze
  
 
Cytat:
2013-07-12 17:58:07, caspar pisze:
Wyglada na to, ze producentowi latwiej projektowac elementy od nowa niz odkopac istniejace - chociaz przy takich ilosciach komu by sie chcialo szukac



Tzn . Sprawa wyglada inaczej , ...

...otoz tak , nad formami pracuja rozne grupy osob , i przewaznie nie wspolpracuja one ze soba , stad sa rozne rozbierznosci
  
 
Powiem tak, nieważne kto pracuje nad czym, najważniejsza jest dokumentacja, bo tu nie chodzi o twórczość typu pomnik generała, tylko o odtwórczość.
No i kolejną rzeczą jest nadzór, a ten szwankuje na maksa. Chińczykom jest wszystko jedno czy Polonez ma 2, 4, czy 6 drzwi. Ale komuś z DeA Polska już być nie powinno.
Każdy prototyp podlega akceptacji, inaczej nie wejdzie do produkcji.
Jak mówi mój kolega, najlepsze są modele aut z CCCP, widać tam ktoś pilnuje jakości. A u nas, co Polonez to pokraka...
 
 
Wy tu gadu-gadu,a nie widzicie,że na stronie KAP pojawiła się aktualizacja.
Kolejne modele po Multicarze to seledynowe ARO 10 z "Masini de legenda" oraz czarny Mercedes W110 znany najlepiej z kultowego filmu "Nie lubię poniedziałku".
Oto zdjęcia wspomnianych aut.


Nr 131 - ARO 10


Nr 132 - Mercedes-Benz W110

ARO jakoś mnie nie przekonuje,lecz Mercedes jest już bardzo ciekawy - będzie fajnie prezentował się obok białego W111.
ARO od biedy można potraktować jako uzupełnienie modelu 240
Jednego Mercedesa W110 mam już z "Taksówek świata" i jestem bardzo ciekawy,jak obydwa modele będą wyglądać obok siebie.
  
 
I tu się nie zgodzę, myślisz kolego Meduza według zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie". Wszystkie serie pokrewne z KAP'em cierpią na te same dolegliwości. A co do serii rosyjskiej, widziałeś wykonanie teronowej Pobiedy albo mało podobnego do oryginału VAZ 2106? Nie wspominając o prototypie Taxi, który wygląda jak totalna zabawka. Można tak wymieniać i wymieniać.
I co? Tarpan 235 został gorzej wykonany niż modele z serii rosyjskiej?

Kupiłem 7 modeli z serii Avtomobil na Służbie - od każdego coś odpadło po wyjęciu z blistra - z pancernej Gazeli urwało się koło, a UAZ z dywanami ma krzywo odlaną oponę. Nie dziwię się, że seria dobiega końca powoli.

Reasumując, wszystkie serie KAP-pochodne wydawane przez DeA cierpią na brak kontroli jakości.


[ wiadomość edytowana przez: caspar dnia 2013-07-12 23:41:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: caspar dnia 2013-07-12 23:41:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: caspar dnia 2013-07-12 23:43:07 ]
  
 
przemo93, jeśli Cię Aro 10 nie przekonuje, zawsze możesz ominąć model i go nie kupować

Przecież cały czas na wszystkich forach wałkuje się temat, że za mało jest rumuńskich samochodów w KAP, więc dostaliśmy fajny model i to w lepszym malowaniu niż w Rumunii. Mam nadzieję, że wszystkie ARO, Dacie i Rocary pojawią się u nas.

  
 
Mam nadzieję, że niedługo pojawi się kultowy Mercedes W123
  
 
Mam nadzieję, że niedługo pojawi się kultowy Mercedes W123
  
 
...nie mam nic do przerobionego przez kol. autaPRL-u na betoniarkę STARA 20, ale gwoli ścisłości w oryginale wyglądałby mniej więcej tak jak na rysunku. J
ednak nadwozie do transportu masy betonowej zaczęto montować dopiero w samochodach STAR 21 i oznaczono je symbolem MS2







[ wiadomość edytowana przez: Piotr1-60 dnia 2013-07-13 09:56:43 ]
  
 
No nareszcie jakiś głos rozsądku
Ten przerobiony Star na "gruszkę" by się złamał w pół
Przełóż tylna oś przed tą skrzynkę, będzie zdecydowanie lepiej wyglądać
 
 
Cytat:
2013-07-13 13:20:32, Meduza pisze:
No nareszcie jakiś głos rozsądku Ten przerobiony Star na "gruszkę" by się złamał w pół Przełóż tylna oś przed tą skrzynkę, będzie zdecydowanie lepiej wyglądać

Warto przypomnieć, że ładowność Stara 20 wynosiła 3 500 kg. A pojemniki na masę betonową ("gruszki") - w przypadku pierwszych Starów - miały wielkość tylko 2 m sześć. czyli była maleństwem w porównaniu do dzisiejszych.
  
 
Jeden "kubik" (m3) wazy 2.8t
Czyli 2 kubiki ile ważą?
 
 
Cytat:
2013-07-13 14:50:09, Meduza pisze:
Jeden "kubik" (m3) wazy 2.8t Czyli 2 kubiki ile ważą?

Żeby sprecyzować:
 beton lekki = 800 kg/m3 - 2000 kg/m3
 beton zwykły = 2000 kg/m3 - 2600 kg/m3
 beton ciężki ponad 2600 kg/m3,
...wiadomo też, że NIGDY nie wykorzystuje się PEŁNEJ pojemności "gruszki".
  
 
Cieszę się na Mercedesa Aro akurat nie jest w moim mniemaniu kultowe, raczej jest to auto niszowe
  
 
Witam wszytskich warszawa zaparkowala w gablocie teraz wielkie oczekiwanie na robura. Jak ktos dostanie szybciej go z prenumeraty prosze o natychmiastowe danie zdjec

Sroczka odezwie sie w najblizszym czasie i zrobi nam ciekawa zgadywanke

Pozdrowienia dla wszytskich
  
 
wgl będą te prototypu?Warszawa 210,Syrena 110,FSO Ogar,FSO Wars,Beskid,Meduza,Smyk?
  
 
Sroczka7 masz jakieś nowe wieści ? Interesują mnie auta służbowe, a zwłaszcza straż, milicja i sw
  
 
Sroczka7 masz jakieś nowe wieści ? Interesują mnie auta służbowe, a zwłaszcza straż, milicja i sw
  
 
Ktoś pisał ostatnio, że ma problem z wejściem na stronę KAP i dziś ja mam ten problem. Pokazuje się komunikat informujacy o problemach z certyfikatem a potem napis forbidden. Zauważyłam, że Dea zmieniło interfejs swojej strony i może te problemy z tym się wiążą? Pomożecie ?
  
 
Ktoś pisał ostatnio, że ma problem z wejściem na stronę KAP i dziś ja mam ten problem. Pokazuje się komunikat informujacy o problemach z certyfikatem a potem napis forbidden. Zauważyłam, że Dea zmieniło interfejs swojej strony i może te problemy z tym się wiążą? Pomożecie ?