MotoNews.pl
4 Dlaczego płyn chłodniczy ma kolor brązowy? (239781/0) - Strona 94
  

Dlaczego płyn chłodniczy ma kolor brązowy? - Strona 94

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A na marginesie jeszcze zamiast AWZ P70 Coupe powinni dać AWZ P70 Limousine bo to właśnie limuzyna była popularniejsza. Ech ja nie wiem kto tam decyduje o modelach, które wrzuca się w serię.
  
 
Cytat:
2011-01-09 16:13:03, kadrowiec pisze:
A na marginesie jeszcze zamiast AWZ P70 Coupe powinni dać AWZ P70 Limousine bo to właśnie limuzyna była popularniejsza. Ech ja nie wiem kto tam decyduje o modelach, które wrzuca się w serię.



Tak tak, najbardziej znane jest P70 ze sceny "dźwigowej" z Alternatywy 4








[ wiadomość edytowana przez: Biały dnia 2011-01-09 23:16:03 ]
  
 
P-70 sedan na pewno będzie, bo wyszedł już dawno w modelach DDR, więc matryce gotowe i wystarczy je na nowo wykorzystac. Myslę że tez pokaze sie EMW 340 /tez juz było/ a to jeden z bardziej popularnych powojennych modeli w słuzbie SB. Natomiast co do Skody to problem nie w wyprodukowaniu modelu ale zgody Abrexu, który ma monopol i nie chce popuścic ,a gdyby nawet to chce taka kasę że produkcja by się nie opłaciła /no chyba że zwiększono by cenę dwukrotnie, ale tylko Skody, więc jak by to wyglądało?/ Na chwilę obecną na pewno żadnej Skody już nie będzie.
DEA popełniło jeszcze jeden błąd - nie podała na początku serii co ma na mysli pisząc -Kultowe auta PRL. Wydaje się że miały byc to samochody osobowe i dostawcze wyprodukowane w demoludach i popularne w Polsce i tego starają się trzymać ale ponieważ maja bardzo duzo zapasów w postaci takich własnie Melkusów, Barkasów, P70 COUPE zatykają tym dziury w serii niemiłosiernie ja wydłużając. Myślę,że niedługo ukaze się wiadomość,że seria będzie liczyć nie 80 a 100 modeli /taka piękna i równa liczba!/a przecież jeszcze można wypuścic w niej tyle modeli które już ukazały się w Rosji /np. z 5 Moskwiczy, Wołg itp/ nie mówiąc o będacych juz w obiegu modelach IXO np Trabant 1.1, czy Wartburg 311 Kombi /nie Tourist,którego juz mamy!/
  
 
Ja nic nie mówię Seria niech liczy nawet 150 modeli, ale niech wyczerpie nasze rodzime perły motoryzacyjne np. Warszawa furgon, różne wersje Nys, Tarpanów i Żuków oraz Syrenki. Poza tym ta Skoda to mnie dobija. Skoda, można powiedzieć, jest dorobkiem ludzkości i nie powinno być blokowane produkowanie modeli przez inne firmy. Gdyby wszystkie znane marki tak postępowały to co by zrobili kolekcjonerzy? Ech szkoda gadać, ale żal braku skód.
  
 
Właśnie, co ciekawe DEA w Rosji na poczatku serii zarzekała sie, że nie bedzie tzw. konwersji ,a wyjatki np. Wołga Kombi, czy Pobieda Kabriolet to tylko faktycznie wyjątki potwierdzające regułe.
Tak przynajmniej pisali jeszcze po wydaniu ok. 20 modeli w FAQ na swojej stronie ritmonexx.ru po czym okazało sie , że wydali Moskwicza 403 /w zasadzie niczym nie różniącego się od wcześniej wydanego 407/, czy 410 /wersja 4x4 modelu 407 - z zewnątrz nie do odróżnienia, lub Wołga Gaz 21 w wersji tzw. pierwotnej /ze zmienioną atrapą , ale tylko nią./ Więc jest szansa że ktos kto decyduje o serii /kto?/ może faktycznie podjąć decyzje satysfakcjonujące większośc kolekcjonerów /np. Warszawa Furgon, czy PF 125 MR/ - myślę że w tej sytuacji najbardziej sprawiedliwe byłoby coś w rodzaju referendum na stronach Kultowych aut w Deagostini - ale czy się na to zdecydują? N atomiast według mnie /ale to tylko moje osobiste zdanie/ wypuszczanie w serii samochodów cięzarowych i autobusów nie bardzo pasuje- bo albo musiały by byc w innej skali /np. 1:72, czy 1:87/ lub w skali tej samej co reszta /czyli 1:43/ ale wygladałyby troche niezgrabnie, byłyby droższe /patrz ZIŁ 118 w serii autolegend CCCP/ no i przeze wszystkim takie modele /chodzi o skalę 1:43 i cięzarówki bądz autobusy/ to byłby ewenement na skale światową - takie modele oczywiście postają ,ale to ogromna rzadkosc. Potwierdza się więc to co napisałem poprzednio - bardzo niefortunna nazwa serii - wiele niedomówien, i brak od początku jasnych zasad. Mało tego- wszystko okryte wielką tajemnicą /po co?/ nawet konsultanci często w DEA nie wiedza co będzie za parę tygodni, a nowe modele sa juz na e-bayu!! Mimo wszystko bardzo duże słowa uznania dla pionierów na naszym rynku - seria wyśmienita - trzeba tylko trochę więcej się do niej przyłożyć i posłuchac głosu ludu!!
  
 
ZIŁ 118 - kosztował tyle samo co inne modele z serii Autolegend
  
 
Na ukrainie był prawie dwa razy droższy - sam kupowałem chyba że mnie orżnęli!!
  
 
Cytat:
2011-01-10 08:58:31, sroczka7 pisze:
Na ukrainie był prawie dwa razy droższy - sam kupowałem chyba że mnie orżnęli!!



To Cię chyba kolego orżneli
Na każdej gazetce Avtolegend (w tym i na numerze 28 - Ził 118 Junost) jest jak BYK wydrukowane:
Cena rekomendowana:
250 rubli
39,90 hrywien
990 tenge
14900 białoruskich rubli.
  
 

W lewym górnym rogu okładki są ceny
  
 
KIM 10-50 - w blistrze
  
 
No to może i orżnęli, ale jest to wyjątek potwierdzający regułę że nie robi się czegoś dużo większego za te same pieniądze - raz można sobie pozwolić - tak jak z kupieniem licencji na Skodę 120 od Abrexu - na inne DEA już nie stac.
  
 
O i koła w KIMie poprawili
  
 
O jeszcze powinna być syrena 102S - fajny modelik, fajna boczna listwa i fajny grill
  
 
uwaga, uwaga!!! jelcz mex ukaże się 2-GO lutego!! a seria KAP bedzie wyduzna tak jak sugerowaem wcyeđniej do 100 modeli.
  
 
sorry ale cos sie spieiprzylo w moim kompie a wiec jeszcze raz jelcz w wydaniu specjalnym ukaye sie drugiego lutego a cala seria KAP bedzie powiekszona do 100 modeli.
  
 
Skąd takie info? W jakiej skali będzie ogórek i czy zmieni się cena.
  
 
jak to z kad- z motoshowminiatura.fora.pl
  
 
A mi zrobili dziś niespodziankę i przysłali Melkusa z RAF-em z prenumeraty. Melkus fajny a RAF świetny. Jutro wieczorem wstawię zdjęcia, jak ktoś ma ochotę zobaczyć.
  
 
A mi poczta nie zrobiła niespodzianki i nie mam jeszcze prenumeraty, którą DeA wysłało mi 16 grudnia. Już powinienem mieć dawno następną przesyłkę. Znowu trzeba będzie interweniować na poczcie.
  
 
Myślę,że każdy ma swoje żródła, a im więcej informacji na różnych forach to tak jak już kiedyś napisałem tylko potwierdza prawdziwość wiadomości. A może ktoś wie co będzie po numerze 70? Bo mam jakieś wiadomości, ale nie chcę być posądzony znów o jakiś plagiat? Czy na innych forach coś już jest na ten temat?