Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-21 23:51:51 Zakład regeneracji wałków rozrządu „Rewar” s.c.
Maciej Halczyński, inż Olgierd Waydowki ul. Grzegórzecka 43 31-532 KRAKÓW Otwarte Pn.-Pt. 10:00 - 19:30 Sob. 11:00 - 17:00 Tel. 012 429-56-95 rewar@op.pl strona www w przygotowaniu więc narazie nie podaje Co do opini to ja jeżdże i jest ok ale to zakład mojego ojca więc ktoś może powiedzieć że nie jestem obiektywny ![]() Pozdrawiam Paweł Halczyński |
![]() tadzik128 F&F Sympatyk fiaty 128, lancie be ... kraków | 2005-03-22 01:18:56 do yapko: Jar128 ma dane do sportowych wałków do sohc wysłał mi skany na maila ale sa słabo czytelne - dostałem kiedyś od niego ksero tego i było dobre ale pożyczyłem je znajomemu z wawy - może mi przefaksuje jak coś albo odesle... |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-03-22 09:27:13 Tadzik: Bart ma tez jakies specyfikacje to mi podesle. Szkoda zachodu z faxem itd.
Pat: Zapytam, pewnie cena bedzie podobna jak do 128, nie wiem czy charakterystyka walka wplywa na cene. |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-03-22 12:50:39 w wypadku malucha cena jest uzależniona od charakterystyki.. |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-22 18:22:35 więc po kolei
126p, BIS Wałek 290 Napawany: 140 Netto 170,80 Brutto Szlifowany*: 100 Netto - 122 Brutto + 20 Azotowanie (niestety w Warszawie) Fiat 127 903cc Wałek 278 Szlifowany*: 160 Netto - 195,20 Brutto ( Nie trzeba azotować ) Wałek 290 Napawany: 340 Netto - 414,80 Brutto 125p, Polonez Wałek 278 Szlifowany*: 160 Netto - 195,20 Brutto ( Nie trzeba azotować ) Fiat 128 Tylko Napawany: 450 Netto - 549 Brutto Fiat 132, Argenta itp. Napawany: 600 Netto - 732 Brutto * szlifowanie możliwe jest tylko przy przy przeróbce z wałka nowego lub używanego z dobrymi krzywkami ** szklanki płytki itp. powinny być nowe FABRYCZNE lu używane ale sprawdzone u nas w firmie |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-22 18:46:00 Mamy na stanie gotowe wałki do większości popularnych modeli (chyba że ma się pecha i akurat ktoś wykupił)
Jeśli chodzi o zarysy to część jest kopiami wałków zachodnich Breda, Shrick, Abarth, a część naszymi własnymi projektami. Jeszcze małe sprostowanie wszystkie wałki robione do Fiatów w Polsce są przerabiane z seryjnych przez napawanie bądź szlifowanie (czasem z azotowaniem lub hartowaniem ). Wykonanaie wałka "z pręta" choć możliwe (robiliśmy do Forda, Bmw, Nissana i innych) jest bardzo drogie cena zaczynałaby sie od 1000 zł, co dla większości klientów jest ceną nie do przyjęcia. Co do cen to zapraszam do osobistego odwiedzenia warsztatu i uczciwego wyłuszczenia sprawy zawsze może się znaleźć jakiś wałek nie odebrany przez klienta np. przez 2 lata, albo w przypadku malucha wymagający tulejki w bloku. W bardzo konkurencyjnej cenie ![]() Jeśli zdecydujecie się do końca miesiąca i powołacie sie na FORUM F&F to urwiecie z ceny na jakieś piwko ![]() |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-03-22 18:49:52 Co do 128: Czy oprocz 550 zl musze dostarczyc walek do napawania czy to cena gotowego walka?
Jak mozesz to podeslij mi na maila jakie macie wzory walkow do SOHC (128/Zastava/Uno/Ritmo/Tipo). Bede dzwonil ale takie informacje najlepsze sa w formie pisemnej. Albo wrzuc nawet na forum, moze komus sie przyda w przyszlosci. moj mail: yapko_78@o2.pl |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-22 19:57:22 Wszystkie podane ceny dotyczą przeróbki z wałka dotarczonego przez klienta.
Co do charakterystyk to nie pamietam ale mogę się dowiedzieć. Oznaczenia wałków oznaczają czas otwarcia krzywek tj. 278, 290, 305 oczywiście przy zwiększonym równierz skoku. Mamy kilkadziesiąt rodzajów zarysów krzywek, w każdym zarysie istnieje możliwość zmiany skoku krzywki przy tym samym kącie (czasie) otwarcia zaworu i kąta pomiędzy krzywkami a także zastosowanie innych zarysów krzywek wydechowych a innych ssących co daje teoretycznie prawie nieskończoną liczbę kombinacji ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-03-22 23:37:10 no wlasneie
jak sie w 903 spisuje ta 290?? ktoc soc takiego wsadzal tam? czy auta na tych walkach ktos shamowywal?? |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-03-22 23:57:55 z tego co wiem, kałuża jednak nie napawa swoich wałków - tak głosi wieść gminna..
czy ta 290 do malucha szlifowana ma identycznie wzniosy jak ta napawana? |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-23 00:11:55 więc jak już wyżej napisałem metody przróbki są dwie szlifowanie i ewentualne utwardzanie powierzchni ( zależnie od głębokości warstwy utwardzonej na orginalnym wałku ) lub napawanie odpowiednią twardą elektrodą i szlifowanie (można też napawać i utwardzać) jednakże nie każdy wałek da się przerobić tylko szlifując gdy orginalna krzywka jest bardzo szpiczasta trzeba napawać bo przez samo szlifowanie krzywka wyszła by strasznie mała. Stąd różnice w cenie wałków 278 i 290 do F127 903
Tak 290 do malucha ma takie same wznisosy niezależnie od tego czy jest napawana czy szlifowana różnica jest tylko w średnicy koła podstawowego (na szlifowanej trzeba bardziej wykręcić śróbkę regulacyjną) |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-03-23 10:21:36 pavlus ale to co nas najbardziej teraz interesuje (bo cene jzu znamy) - to efekt. pewnie masz jakies wyniki |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-03-23 11:03:43 Pat: 278 stopni to walek drogowy, dla porownania seryjny walek punto 75 ma 270 st (uzywany przy tuningu silnikow 1.1 i 1.2 FIRE), wali rajdowe maja 280-290 st a wyscigowe 300-310 st. |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-23 13:21:59 Przyrost mocy wynosi w dużym przybliżeniu dla wałków
turystycznych 278 15-25% rajdowych 290,295 25-50% wyścigowych 305,310 50-100% są to oczywiście wartości bardzo szacunkowe i zależą od innych modyfikacji silnika, jego stanu technicznego i doregulowania układów zasilania i zapłonu. Duże przyrosty mocy wymagają oczywiście innych modyfikacji silnika (planowanie głowicy, stoczenie koła zamachowego, wyrównowarzenia wału, korbowodów i tłoków itp....) |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-23 13:45:43 no możesz jeszcze lecuitko głowice splanować max 1mm i spokojnie możesz na codzień jeździć. |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-03-23 15:39:44 co do silnikow z 903 to slyszalem opinie ze plan max 0,6mm taki OT ![]() no to ten drogowy rzeczywiscie sympatyczna propozycja ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-03-26 22:58:51
Ja słyszałem że do malucha to minimum 10mm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |