MotoNews.pl
  

Szukam silnika 2.0 z Mirafiori o jak największej mocy!!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Teraz są 3 możłiwości:

1) Zobaczymy niesamowitą fabryczną rajdówkę, tajemniczego nastepcę StratoPolda
- Mysłę, że FSO AK byłoby zainteresowane zakupem i przekazaniem takiego egzemplarza do Norblina, bo szkoda go do codziennej jazdy po mieście.
Ale byłaby to pierwsza znana mi rajdówka z przyciemnionymi szybami i elektrycznymi lusterkami. Ale może przy takiej mocy rajdówce nalezy zwiększac masę, a nie zmniejszać i ograniczać pole widzenia kierowcy do rzeczy niezbędnych ??

2) Zobaczymy seryjnego polda, w którym był silnik z Delty Turbo Integrale paujący bez przeróbek. Szkoda tylko ,że progi będą porozrywane, stopione hamulce i ukręcone pólośki

3) Nie zobaczymy nic, bo cyfrówki tez sie psują i ciężko je naprawić lub z jakiegokolwiek innego powodu

Ktorą z opcji obstawiacie ??
  
 
bez przerobek silnik z integralki nie wejdzie, juz to sprawdzalem jak mialem z mojej integralki silnik wyciagniety. da sie wsadzic ale jest troche przerobek.
  
 
walezy ja ten temat juz przerobilem i wiem ze jest nawet troszke wiecej niz troche przeróbek

P.S.
choc przekładalem silnik 2.0 turbo z cromy mk 1
to jest on blizniaczy z delta (niema walkow wyrównoważajacych)
inny kolektor ssacy (z kolektorem z delty siada miodnie pod warunkiem rozprezonej glowicy RWD bo wsadzajac glowice delty kolektor wyjdzie po prawej stronie i przepustnica do sciany grodziowej)
  
 
Cytat:
- buda poldek caro,
- szyby przyciemnione fabrycznie,
- elektryczne szyby przednie
-i lusterka
-oraz centralny
- a kolorek też fajny oliwkowo szary.
-Do tego wszystkiego były jeszcze alumy 15
-nisko profilowane ale wtedy siedział poprzedni silnik
- i było wspomaganie bo teraz bez tego
-O zdjęcia postaram się jak najszybciej.



widze wyczerpujaca odpowiedz na moje pytania.
odpowiedzi te potwierdzaja deklarowana moc tego silnika na 190KM. z tolerancja +/- 0,0001KM

juz wiem od czego sie zabrac.
doloze do tego :
-spojlery M-POWER
-elektr. szyby tylne
-samosciemniajace sie lusterko wew.
-kubelki
-i pasek antystatyczny z tylu szt 4.
-dodam podlokietnik
-odpowietrze lusterka,zaglowki i filtr powietrza

I BEDE MIAL 240 KM.

a jak doloze
-sportowa kiere
-podtlenek PIERDZIUSZKA -"NOD"

BEDE MIAL 350KM



jesli mozna to dalej chcialbym uzyskac odpowiedzi na moje pytania zwiazane z silnikiem a nie jakies pierdoly o kolorze nadwozia i lusterkach.
  
 
Cytat:
2005-06-14 01:45:23, Kiejstut pisze:
Chyba wiem, gdzie nalezy szukać właściwego silnika: 2,0 DOHC turbo 190 KM miała chyba ... Lancia Delta Turbo Integrale. To chyba najtańszy sposób na taką moc w poldku Lancię da się kupić na zachodzie za ok 1000-1500 EU.


Za taką kasę to kupisz albo egzemplarz w stanie agonalnym , albo co najwyżej Deltę 1,6 w nowej budzie !
Dobrze zachowane Delty HF 2,0 turbo 4x4 kosztują ~20 000 Euro i więcej ! Dla zainteresowanych - jest taka na Allegro za 100 000 zł ! Dla poszukiwaczy dawców jest ewentualnie rozbita Croma 2,0 Turbo ! Wystarczy poszukać .


[ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2005-06-15 15:21:48 ]
  
 
PG nie odpowiem ci na twoje pytanie bo nie posiadam yego silnika już.
  
 
Cytat:
2005-06-15 15:22:25, sonicosiek pisze:
PG nie odpowiem ci na twoje pytanie bo nie posiadam yego silnika już.


szkoda bo ja kiedys mialem silnik we fiacie tesz dohc na 4 turbinach przy cisnieniu 2.5 bara mial cos kolo 700km do setki 2 sek po miescie dobrze jezdzil ale niestety juz go nie mam i nie mam sie jak pochwalic na forum

  
 
To chyba bylby dawca ?? 130 KWatt czyli chyba ok 180 - 190 KM ??

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=99018&item=4556883865&rd=1

Jak na razie cena nie jest taka kosmiczna "motor klauft problemlos" to chyba znaczy silnik chodzi bezkłopotów ?? i do tego nowa turbina

Jak już przy bajkach jesteśmy: Nikt dotąd nie wkładał Wankla z Mazdy RX-7 ??
1,5 turbo miało jeśli mnie pamięc nie myli 225 KM.
Moc właściwa dla bajkopisarzy i pojemnośc rozsądna - niewielkie oc
Akurat do poldka idealny i przeróbki niewielkie


[ wiadomość edytowana przez: Kiejstut dnia 2005-06-17 00:26:45 ]
  
 
JEśli ktos skorzysta ze wskazanej oferty prosze o
"Tachogeber für Navigationssystem. " celem zamontowanie GPS
w mojej CL - to byłoby też równie idelanie pasujące do niej jak ten
motor do poldka
  
 
Cytat:
2005-06-14 09:29:11, sonicosiek pisze:
(...) buda poldek caro, szyby przyciemnione fabrycznie, elektryczne szyby przednie i lusterka oraz centralny a kolorek też fajny oliwkowo szary. (...) Do tego wszystkiego były jeszcze alumy 15 nisko profilowane (...)


Noo, to jednak widać, że był przygotowany pod te 190 kucy
  
 
Race - słuchaj.... a jakbyś tak z tych wszystkich fiatów "prawie gotowych ;P" złożył jeden silnik to 8sztuk x 80KM (średnio licząc) = 640KM i miałbyś pewnie z 1,5s do setki
  
 
A na poważnie to wracając do tematu najmocniejszy 2,0 DOHC z włoskiego fiata miał coś koło 800-900KM , palil zbiornik Metanolu na 400m i miał żywotność rzędu 2-3minut z kapitalkami co 30s

Dla niekumatych - siedział w dragsterze, bodaj klasy TOP (taki długi bez budy, same rury +4kola +kierowca w fotelu)
  
 
Cytat:
2005-06-15 15:22:25, sonicosiek pisze:
PG nie odpowiem ci na twoje pytanie bo nie posiadam yego silnika już.



No tak... Z tym, ze pytania padly glownie o hamulce, wzmocnienia, uklad kierowniczy itp, a te "modyfikacje tuningowe", ktore wymieniles to tylko podnosza moc silnika, a nie wytrzymalosc budy.

2.0 z turbo to jakies 160KM, do tego el. szyby + 5KM, przyciemnienie +3KM, el. lusterka +15KM i alumy +7KM. Daje to 190KM i nie potrzeba zandej hamowni, jak to PG twierdzil do sprawdzenia tego. Jednak na pewno nalezaloby w takim przypadku wzmocnic karoserie (Orizeran pozakladac z doklejonymi spojlerami od Calibry, do tego lotka z Escorta Cossie, na klape lotka z blachy falistej 1,5x0,7m i naklejki na szybach, zeby nie popekaly, najmocniejsze z napisem "Pionear 10000W HWDP").
  
 
Cytat:
2005-06-24 13:48:20, DooMinick pisze:
No tak... Z tym, ze pytania padly glownie o hamulce, wzmocnienia, uklad kierowniczy itp, a te "modyfikacje tuningowe", ktore wymieniles to tylko podnosza moc silnika, a nie wytrzymalosc budy. 2.0 z turbo to jakies 160KM, do tego el. szyby + 5KM, przyciemnienie +3KM, el. lusterka +15KM i alumy +7KM. Daje to 190KM i nie potrzeba zandej hamowni, jak to PG twierdzil do sprawdzenia tego. Jednak na pewno nalezaloby w takim przypadku wzmocnic karoserie (Orizeran pozakladac z doklejonymi spojlerami od Calibry, do tego lotka z Escorta Cossie, na klape lotka z blachy falistej 1,5x0,7m i naklejki na szybach, zeby nie popekaly, najmocniejsze z napisem "Pionear 10000W HWDP").


wszystko ok tak jak napisales ALE naklepeczka ma zawierac tresc "PIONIER" zeby kazdy przeczytal i wiedzial o co chodzi
  
 
proponuje przeniesc ta dyskusje na ogolny, hp lub na kupie/sprzedam-zamienie. Ten dzial forum ma dotyczyc 131 i pomagac ich uzytkownikom, a tu dyskusja jest ewidentnie o poldku i to jescze mocno zofftopicowana.