Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-06-28 00:32:40 tak " a propos " :
mam dwa prawe nowe błotniki od MRa, a żadnego lewego. Czy chciałby ktoś się wymienić ? Ewentualnie sprzedać? Polecam się pamięci, kontakt na priv |
![]() Mikry Miłośnik FSO 3xRWD, FWD, valve free Łódź | 2005-06-28 00:37:10
W wyobraźni widzę taki fragment artykułu prasowego z przyszłości: "(...) na ostatnim zlocie Fso Auto Klubu pojawił się, świeżo wyremontowany pick-up, którego skrzynia ładunkowa wyłożona była kafelkami..." ![]() |
![]() AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-06-28 00:44:11
hahahaha, buhehehe..... ....sorry, ale nie łapie ![]() |
![]() Mikry Miłośnik FSO 3xRWD, FWD, valve free Łódź | 2005-06-28 03:28:35
Nie... tak mi się tylko przypomniały sugestie co do wyłożenia rufy - zamiast ryfelka. Pomyślałem, że nie widziałem jeszcze pick-upa wyłożonego glazurą ![]() Przy okazji to łatwe do utrzymania w czystości a przy dobrym uszczelnieniu tylnej klapy możnaby w upalne dni wykorzystywać jako basen ![]() ![]() ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-06-28 12:37:09 Mnie chodzi po głowie ciemna drewniana podłoga lakierowana na połysk - widziałem to w jakimś Pick-upie z USA i fajnie wyglądało. ![]() |
![]() Mikry Miłośnik FSO 3xRWD, FWD, valve free Łódź | 2005-06-28 14:57:48
Albo jeszcze jedna opcja - zamykana klapa na całą powierzchnię ![]() ![]() ![]() |
![]() AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-06-28 18:00:04
Przykrycie paki już sobie opracowałem. Paka będzie jednak z 'ryflowanki', natomiast przykrycie paki będzie się składać z dwóch elementów: nie unoszony do góry element przykrywający pakę na długości od kabiny do kilku cm za pałąkiem za kabiną, taka obudowa pałąka, i drugi element, unoszona przy pomocy siłowników z Poldka klapa zamykana na klucz. Wszystko w razie potrzeby demontowane. Samo przykrycie [tak obudowę pałąka jak i unoszoną na bok klapę] chciałbym wyłożyć czymś. Poważnie, chodiz mi po głowie drewno taekowe... ![]() |
![]() AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-07-17 23:07:10 Tak więc kolejny weekend został w całosći przeznaczony na działania przy
pikapie. A - mimo że pozornie mało widać z zewnątrz efektów - poczynione zostały bardzo istotne przeróbki. Prawie całą sobotę skręcałem zawieszenie i układ kierowniczy [z Argenty] po czym, po przyjeździe Kosy, zabraliśmy się za dopasowywanie wspornika pedałów: trzeba było zrobić tak, by do MRa starego typu wsadzić wspornik ze sprzęgłem na linkę i z gazem na linkę [jak zapewne pamiętacie, pod maskę wędruje 1.4 DOHC] wyciągnięte z Poloneza Caro, i dopasować to do wspomaganej przekładni z Argenty, która dość mocno 'włazi 'do kabiny. [mistrzowską 'rzeźbę' autorstwa Kosy widać na jednym ze zdjęć z linku poniżej]. Następnie : jak umocować na tym kolumnę kierownicy? Opcji było wiele:, docinanie, kolumna z Lanci Delty, z kanciaka, z f131. Ostatecznie zostało na tej ostatniej, z regulacją wysokości. A wszystko to po to by dopasować całość do deski rozdzielczej z 'klasyka'. W dodatku trzeba było wyciąć poprzeczną belkę wzmacniającą, która jest pod deską MRa, a która w żaden sposób nie podejdzie pod deskę klasyka [wszak w klasyku to właśnie deska 'robi' za ową belkę], więc pojawił się problem z zamocowaniem wspornika pedałów i kolumny kierownicy na wysokości tej właśnie. Ale... szybki 'ogląd sytuacji', jak to było w 'klasyku' [instrukcja napraw PF125p wydana z 1968 r.] i sprawa jasna, potrzebujemy dorobić odpowiednie wsporniki. Na koniec 'narada': co potrzebne, co jeszcze trzeba pokombinować itp... Ciąg dalszy za dwa tygodnie... p.s. Oto zdjęcia: http://www.pbase.com/adriank15/remontu_pikapa_cig_dalszy_1617_07_2005 |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2005-07-18 07:12:50 |
![]() AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-07-18 10:53:16
Plan jest następujący: dopasowanie wszystkiego do siebie: zawieszenia, układu kierowniczego, silnika, skrzyni itd. Wyremontowane zostały przednie podłużnice i wszystkie miejsca, gdzie mocowane jest zaweszenie. Potem całość [po za właśnie zawieszeniem] będzie rozebrana i dopiero wtedy będzie robiony kompleksowy remont blacharski. To wszystko dlatego, by wszelkie przeróbki były wykonane przed blacharką i lakierowaniem. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-07-18 16:05:20 Miło popatrzeć jak ktoś robi remont "z głową". ![]() |
![]() AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-07-18 19:35:12
heh, dzięki. Ale to tylko pozory, bo... o ile same prace - choć nie pozbawione momentami elementów improwizacji - są przemyślane, o tyle sama 'otoczka' to totalna improwizacja: jestem na etapie organizowania sobie warsztatu i obecny remont jest przeprowadzany niejako 'gościnnie', w zaprzyjaźnionym miejscu i przy użyciu zaprzyjaźnoinych narzędzi. I - mimo że w 'gościnie' - trzymam się zasady 'co sezon to remont jednego auta'. ![]() |