Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Lo3eK F&F Sympatyk Był Stalowa Wola | 2005-07-03 01:13:49 Z tego co wiem to masz kilka dni aby odstapic od umowy jezei wystapia jakies usterki Wiec nie marnoj czasu ![]() |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-07-03 01:26:57 ulik87
posłuchaj ludzi ![]() Jak toki pisze ze zna te auto.I mowi ze straszna padlina z tego jest.To nie ma sie co zastanawiac tylko spróbowac auto oddac ![]() Bo coraz wieksze problemy z tym bedziesz miał ![]() Nic nie wspominaj o "mechanikach" ogladaniu tego auta..idt.Poprostu odwidział Ci sie i tyle,"starsza nie da resztu pieniedzy" i hu** ![]() ![]() Jak wspomnisz o mechaniku to moze zaczac marudzic ze zdupiłes byłes u mechanika i chcesz oddac zjebane... |
![]() karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2005-07-03 03:19:31 no to mylicie sie ! czasy gdy byl tydzien czy tam 10 dni tzw rekojmi sie skonczyly a w umowie kupna / sprzedazy jest punkt gdzie pisze : Kupujacy oswiadcza ze zapoznal sie ze stanem technicznym pojazdu ewentualnie : ..... ze stan techniczny jest mu znany a na samym dole sklada sie podpis .
ja mialem to samo z moim nowym nabytkiem jak kupowalem palila na cyk poszedlem i podpisalem umowe , wsiadam do samochodu a tam ni hu...a gada gada ale zapalic nie chce nie trzeba bylo duzo i doslownie krew mnie zalala i w tym samym momencie jedyne stwierdzenie jakie wpadlo mi do glowy to trakie ze moj nowy nabytejk w dzien zakupu bede cholowal do domu na tyle wyszedlem z siebie ze nie pomyslalem logicznie na szczescie bylem z kumplem i stwierdzilismy ze sprubojemy z pycha i odpalila w tym momencie normalnie ze szczescia usmiech mialem od ucha do ucha ![]() ![]() to samo radze tobie ulik87 spokojnie wszystko przeanalizuj i posprawdzaj bo moze sie okazac ze wszystko gra jednak wedlog mnie nie bedzie za wesolo jak juz ktos wczesniej stwierdzil : 1) wyjebany olej albo jego brak 2) wyjebana pompa oleju 3) panewki Wszystko bylo by spoko gdyby bylo tak jak uwazasz czyli nieodpowiednia chlodnica do nieodpowiedniego silnika czujnik zle podaje temperature i wedlog tego wlacza sie wiatrak moglo by byc ale nie jesli swieci sie cisnienie oleju . wyglada to tak ze temperatura przekracza temperature jaka jest najlepsza dla [pracy silnika czyli ok 90 stopni i nie przekracza jej przez zla chlodnice etc tylko przez to ze nie jest smarowany i w wyniku tarcia nastepuja przegrzania na silniku a przynajmniej na niektorych jego elementach bynajmniej o tym swiadczy lampka cisnienia oleju . Z drugiej strony patrzac tez wyglada to nie tak strasznie bo nie ma sie co oszukiwac ale zeby silnik sie zgrzal nie trzeba 150 km wiec dziwi mnie zapalajace sie cisnienie oleju dopiero po tylu kilometrach (chociarz ilosc kilometrow zalerzy od jazdy) na dobry poczatek warto by bylo sprawdzic stan tego oleju bo moze jest wyjebany juz i stracil swoje wlasciwosci smarne itp .. moja rada jest taka jesli masz zamiar kupic drugi motor to gazu nie zaluj ale jesli masz zamiar robic ten to lepiej zaprzestan jazde i zrob z tym cos jak najszybciej ale najlepiej kup drugi silnik z pewnej reki bo znajac zycie na tym wale co masz rys juz jest pewnie wiele a szlif walu to we wrocku okolo 160 zl oczywiscie jesli jest co szlifowac. ja bym wolal drugi silnik z mozliwoscia sprawdzenia robota tego co masz jesli siadly panewki i zryswaly wal jest nieoplacalna jesli nie masz o mechanice pojecia wydaje mi sie ze cena czesci nie bedzie przytlaczajaca i najl;epiej gdyby osoba podejmujaca sie tego wyprula wszystko od spodu bez rozbierania gory przez co zaoszczedzisz przynajmniej na uszczelkach . najgorsza bedzie cena robocizny jesli auto bedzie robione na warsztacie . sumujac mozna powiedziec tylko tyle ze najgorsza lipa jest gdy jakis H..J sprzedaje wraka gosciowi ktory kupuje sobie to cos jako pierwszy samochod a skurw..syn sie pewnie cieszy bo wie ze pocieszyc sie nim za dlugo nie pocieszy . Jedyna rada to przy okazji innej niz ta napierd..lic mu moze sie nauczy ze nie robi sie tak . |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-07-03 06:24:08 bo wiadome jest ze uzywanych rajdowek sie nie kupuje. koles tez mial powody ku temu zeby to sprzedac widocznie, tym bardziej jezeli cena byla "atrakcyjna". niestety, nie ma nic za darmo. jak rajdowka to tylko budowa od podstaw lub przerobka z cywila. nigdy uzywki bo mozna wejsc na WIELKA mine. |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2005-07-03 11:00:21 nie rozumiem niektórych z was , ulik kupił sobie samochód wewalij się w mine ale wszystko jest do naprawienia , nie wiem czemu tak zniechęcacie chłopaka zamiast podtrzymać go na duchu ]
podoba mi się wypowiedz andrzeja ![]() |
![]() karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2005-07-03 12:42:03 andrzej_krakow w sumie zgodze sie masz troszke racji ale zeby wiedziec czy remont sie oplaca czy nie to chcac nie chcac trzeba rozebrac i zweryfikowac to co sie stalo a zanim cokolwiek zacznie sie rozbierac to trzeba miec o tym jakiekolwiek pojecie wiec nie mow tu czy ma zaoszczedzone czy nie bo okarze sie ze sie nie zna i niebardzo oszczedzi . Odnosnie takich problemow to ostatnio koles mial to samo w asconie 2.0 i jezdzil az zajechal ![]() 160 szlif walu 80 nadlewka walu + 200 uszczelki + olej ??? panewki ??? robocizna ??? koszty wozenia itp _______________________ = 440 zl tak sie ma zestawienie odnosnie wymiany panewek opla ascony rocznik 88 bez ceny robocizny , panewek , kosztow transportu i pewnie jeszcze kilku detali. moze do tego silnika o ktorym mowaa czescio sa tansze a pozatym niektore rzeczy mozna zalatwic po kosztach. NIKT NIE CHCE ZNIECHECIC WSZYSCY STARAJA SIE COS DORADZIC. Zanim zaczniesz myslec najlepiej rozbierz i zobacz co i jak wtedy mniejwiecej sprawdzisz sobie co ile kosztuje i co sie bardziej oplaca ja zycze oby bylo to cos najmniej groznego no i niepoddawaj sie i nie zalamuj rak . |
![]() andrzej_krakow (S) ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2005-07-03 13:13:50
Wiesz Karlo, jak ktoś się chce bawić w swapy, tuningi itp to raczej powinien się przyzwyczaić do myśli że trzeba cos samemu podłubac . A przeciez Ulik nawet jak sie sam jeszcze niezbyt zna to może ma jakiegoś znajomego, kolege itp kto mu może pomóc. A naprawdę wyprucie silnika (nawet 900 -tki) z malca, odkręcenie miski i wyjęcie wału to żadna filozofia. Może najwyżej potrzebować pózniej pomocy przy prawidłowym poskładaniu i wyregulowaniu grata ale i to jest do przejścia. ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
![]() andrzej_krakow (S) ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2005-07-03 13:30:18 A tak poza tym to proponowałbym zacząć od wymiany oleju i zmierzenia ciśnienia oleju zewnętrznym miernikiem - wówczas możemy o czymś dyskutować ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Pzn | 2005-07-03 14:03:57 j abym jeszcze zmierzyl kompreche jak dobra to bym robil dol i sie cieszyl silnikiem w dobrym stanie. kupisz inny i bedziesz mial problemy. Andrzej dobrze pisze. rob szlif !!!!!! |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 16:23:00 No witam! dzieki za zainteresowanie...nastraszyli mnie chlopaki ostro wczorajm, ale przemyslalem i zostawie autko! mysle ze cylindry i tloki sa ok, bo jakby nie byly to by dymil i nie byl taki mocny! mysle ze najpierw trzeba zmienic olej, zalozyc wieksza chlodnice [bo ta od tico jakas dupna chyba]...bo mysle ze jak np. jechalem caly czas na 100-110 stopniach to malo prawo sie cos zrobic...a jak piszecie ze u was w swapach jest temp. 80-90 to znaczy ze bedzie ok!!! moze w tym sek...ale martwi mnie kolejna rzec =( odkrecilem na pracujacym silniku korek wlewu oleju i z leksza tam dmucha[mysllalem ze powinno ssac albo nie byc zadnej reakcji]!!!...moze tu tkwi problem?...no i nie robcie ze mnie az takiej znowy nimoty!!! z wasza pomoca na pewno od dolu rozbiore silnik!!! no tylko nie wiem czy to te panewy czy moze gdzies w glowicy? aha! z ta kontrolka jest tak ze cala droge nie zapalila sie ani razu!!! dopiero jak wrocilem postal z 5 minut odpalilem i nie chciala zgasnac nawet jak urzymalem chwile obroty...jak puscilem gaz silnik zgasl!...mam mieszane uczucia...moze jak tem. bedzie sie utzrymywala w zakresie 80-90 to bedzie ok? w kazdym razie zostawiam sprzeta...nie ma bata...troche zle zrobiliscie ze mnie tak zniecheciliscie! =(...no ale przezyje!!! czekam na rady, dzieki!!! |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-07-03 16:34:43
A co maja ludzie pisac... Jak kupiłes auto,i od poczatku masz z nim problemy??? Maja pisac:"gratulujemy"-zajebiste auto w zajebistym stanie ![]()
Tak to ma byc....Ma lekko dmuchac. Póki nie dmucha za mocno,albo na niebiesko to daje rade ![]() Mam do was pytanie-do tych lludzi co jezdza na 903... Przy jakiej temp.Teoretycznie otwiera sie u was termostat.i puszcza wode na duzy obieg?? |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 17:10:02 o cholerka...dzieki Ci...przynajmniej w tej kwestii mnie pocieszyles!!! nie no nie bucha mocno...tylko jak jest rozgrzany to jakby para leci...ale to chyba standard...a wlasnie...wg wskazania mojego "temperaturomierza" =) duzy obieg otwiera sie na 100-110 [110 pelne otwarcie gdzies tak =/ wiec cos nie tak chyba...bo otwiera sie przeciez termostat gdzies kolo 85-90 zaczyna a pelne przy stu...wiec okolo o 10 mnie oszukuje? czy jak jad na wlaczonym wentylatorze to utrzymuje mi sie tem. 100 stopni...czyli za malo wydajne chlodzenie...czyli szukam chlodnicy...tylko jakiej? =) wiem ze trucka..ale nie ma =/...a tu chodzi o trucka diesla czy co? czym rozni sie ta chlodnica od zwyklej poldkowej? |
![]() nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-07-03 17:31:54 1) sprawdz z czego masz wskaznik temperatury w zegarach i wkrec od tego auta czujnik ![]() 2)zmien olej i sprawdz cisnienie zewnetrznym manometrem 3)jesli po odpaleniu nie bylo cisnienia to olej zszedl do miski i albo za zadki albo pompa wyruchana i nie dala rady zaciagnac |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2005-07-03 20:19:56 no wlasnie, u mnie w kancie jest tak ze jak postoi dzien dwa to olej spieprza do miski i po zapaleniu chwilke trzeba poczekac zanim kontrolka zgasnie, a pozniej jak sie uklad napelni to juz jest wszytko ok. Silnik jest po kapitalce wszsytko nowe oprocz niemilosienie rozklekotanej klawiatury zaworowej ktora po odkreceniu od glowicy zama sie rozwala (osie dzwigienek lekko wysuwaja sie z kolkumienek podpierajacych). |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 21:20:51 wskaznik temperaturki mam jakis zewnetrzny! jest to VDO...a czujka...nie wiem...zapewne od cc albo jeszcze inna [chyba napisane na niej jest "made in poland"...olej rzeczywiscie jak to ktos wspomnial niezle "wyruchany jest"...poza tym troszke sie grzeje silniczek [za sprawa malej chlodnicy]...a mysle ze komprecha jest ok...i gora w ogole cala jest ok bo nie dymi nie kopci...wiec jesli juz to dol...te panewki...no nie wiem =/...ale mam nadzieje ze nie ![]() |
![]() karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2005-07-03 22:09:06 mierzy sie w ten sposob ze wykrecasz swiece i koncowke manometra wkladasz w miare szczelnie w miejsce swiecy a druga osoba lreci rozrusznikiem a na karteczce od manometru ktora jest wyskalowana pokazuje ci wykresik ![]() ![]() jedz gdzies do warsztatu jesli nie posiadasz sprawdzenie samo nie bedzie drogioe a jak nie bedzie pewnie szefa to zmierza ci za tzw piwo ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-07-03 22:16:21 karlo...ale tu chyba chodzi o cisnienie oleju? bo po cholere mam mierzyc kompresje w komorach spalania??? |
![]() nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-07-03 22:22:05 skoro masz wskaznik vdo i czujnik made in poland to na 99% to nie dziala poprawnie, wkrec czujnik od CC i wskaznik z CC i bedziesz wiedzial jaka masz temperature, silnika nie rozbieraj, zmien chlodnice i olej i zobaczysz na czym stoisz ... |
![]() speed555 F&F Sympatyk Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2005-07-03 22:29:17
To zrób sobie seja na rajdówke i zobaczysz czy sie oplaci samemu robic czy kupic zrobioną rajdówkę ![]() |