MotoNews.pl
  

Nowa zabawka - FIAT 125 SPECIAL - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heloł!

Cytat:
2005-09-03 12:39:47, czeczun pisze:
konkretnie Kroolik, konkretnie =)) Teraz będziesz musiał wynajmować kierowców żeby wszystkimi autami na zloty dojeżdżać =))



Gratulacje! A co do kierowców, to proszę zapisać mnie na włocha. Nawet benzynkę mogę wlać, w takim autku brak muchozolu nie przeszkadza.

Pozdro
Tony Driver
  
 
Cytat:
2005-09-03 12:55:20, cendra pisze:
fajna furka, szkoda tylko ze zderzaczki na czarno pomalowane, ciekawe ktorego bardziej polubisz, polaka czy włocha



Przeciez te zderzaki nie od niego, to jest MkII tyl ma oryginal - rasowy eMeR, zderzaki jak eMeR winny byc, listewka na boku pod klamkami.
To jest Special.

Gratulancje )
  
 
Cytat:
2005-09-03 19:31:28, KajTan pisze:
Przeciez te zderzaki nie od niego, to jest MkII tyl ma oryginal - rasowy eMeR, zderzaki jak eMeR winny byc, listewka na boku pod klamkami. To jest Special. Gratulancje )


moze sie nie znam, ale ten model powinien miec chyba tylny zderzak o takim profiu jak pzredni (czyli taki kanciasty, jak MRowski ebz gumy za to z klami) i klasykowy tylny pas, ale oczywiscie moge sie mylic. Wydaje mi sie takze ze tylne lampy takie jak w MRach weszly we "wlochach" w wraz z przeniesieniem kierunkowskazow z przodu pod zderzak.
  
 
The ‘Special’ was facelifted in 1970 when a more cosmetic rework improved trim and some styling details.

ze strony www.carsfromitaly.com

Skoro w 1972 roku wprowadzono model 132, ktory je zastapil, to od 1967 roku do 1970 juz napewno zmieniono konstrukcje. Wiec wydaje mi sie, ze przod jest od starszej wersji (winna byc z mogaczami pod zderzakiem), zas tyl i znaczki sa prawidlowe - procz zderzakow.
  
 
Cytat:
2005-09-03 19:59:43, KajTan pisze:
The ‘Special’ was facelifted in 1970 when a more cosmetic rework improved trim and some styling details. ze strony www.carsfromitaly.com Skoro w 1972 roku wprowadzono model 132, ktory je zastapil, to od 1967 roku do 1970 juz napewno zmieniono konstrukcje. Wiec wydaje mi sie, ze przod jest od starszej wersji (winna byc z mogaczami pod zderzakiem), zas tyl i znaczki sa prawidlowe - procz zderzakow.


W/g mnie to jest MKI z lampami z MKII MR75. MKII mialy inaczej rozwiązany przód - reflektory szerzej, kierunki w zderzakch, inna atrapa. Za MKI przemawiają tez te odlotowe felgi. Porównajcie to wszystko na załączonych rysunkach....

  
 
MkI zwykly

Fajny Fiacik.

Co do Fiacka omawianego - nie wiadomo, czy nie jest to zlepek 2 fiatow - MkI i MkII - jeden byl mniej rozbity/zardzeiwaly/rozkradziony i tak powstala hybryda - to sa czyste spekulacje, bo byc moze by lo calkiem inaczej.
  
 
Zazdroszcze!

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Deska od mk2
Ale co tam
I tak jest fajny, bo niespotykany u nas
  
 
Cytat:
2005-09-03 21:02:52, KajTan pisze:
Co do Fiacka omawianego - nie wiadomo, czy nie jest to zlepek 2 fiatow - MkI i MkII - jeden byl mniej rozbity/zardzeiwaly/rozkradziony i tak powstala hybryda - to sa czyste spekulacje, bo byc moze by lo calkiem inaczej.



Są dwie zagadki: kiedy dokładnie wprowadzono Special MKII, i czy możliwa jest wersja ze "starym" przodem (kierunki jak 125p) i "nowymi" lampami z tyłu.
Jeśli chodzi o to drugie to wątpie w to.

Przedni pas jest domowej roboty (ze względu na wloty).
Wydaje mi się, że omawiany FIAT 125 posiada nieoryginalny tył (tylne lampy)

  
 
teraz, ciekawe kto dojdzie jak powinien naprawde wygladac
  
 
zdjecie przedstawia Fiata 125S ''sedan'' z roku 1969

125S sedan rozmiar fotki 700KB
  
 
Proszę bardzo - mam tu odpowiednie fotki. Oryginalny 125 Special m.in. z prospektu. Z tyłu jest tak jak u Kroolika napis 125S. Jak widać na obrazkach FIAT naszego kolegi został pozbawiony listew ( co w Polsce jest powszechnie stosowaną praktyką przeciwrdzewną), ma zmienione tylny pas i światła, oraz kierunki na błotnikach.



Natomiast takie wnętrze to chyba dostawało się za dopłatą, bo mam fotki II serii z takim: Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us



[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-09-04 14:25:56 ]
  
 
prosze bardzo Fiat 125S z 1970 roku


  
 
Jest dokładnie taki jak na prospekcie A w ogóle to podoba mi się deska od 125 - zdecydowanie bardziej funkcjonalna i ładnie wyglądająca.
  
 
srodek Fiata
  
 
Kroolik - gratuluję i cieszę się, że ten zółty złomek z ul Sikorskiego w końcu trafił w dobre ręce!
Oglądałem to autko kilka razy dość dokładnie... oj, roboty będziesz miał od cholery i jeszcze trochę... ale to są szczegóły ...
ZTCW wielu interesowało się tym autem, przez długi czas poprzedni właściciel nie chciał go sprzedać.

A co do tylnego pasa i lamp - mi to wyglądało nie na zmotę z mk2, raczej z MRem z powodu stłuczki... ale ja się nie znam...


[ wiadomość edytowana przez: jacek_s dnia 2005-09-04 15:27:59 ]
  
 
Więc tak moi drodzy. DZięki za miłe słowa!
Co do jego autentycznego wyglądu będziemy szukać pewnie bardzo długo.
Jedno czego jestem pewnien to lampy tylne są ok bo zmienione zostały właśnie w 70 roku
Zderzaki trudno powiedziedzieć
a może tak jak ktoś zauważył mogło czasem dojść do takiej sytuacji jak u nas gdy wprowadzano zmiany czasami z fabryki wychodziły nietypowe autka
Zresztą jeżeli ktoś będzie miał ochote krytykować moje auto prosze najpierw pokazać swoje

P S
Jeżeli dysponujecie jakimiś ciekawymi materiałami (np książki) na temat włoskiego FIATA 125 proszę o kontakt
Z góry dzięki

P S 2
nie chce mi się dziś więcej pisać
  
 
Kroolik, prosze sprawdz dla mnie jak masz polaczony tylny pas z blotnikami
znaczy sie przy zmianie pasa zwykle spawa sie brzegi razem, a jesli jest oryginal to sa punktowe zgrzewy mozesz zajrzec do kuferka?
  
 
Cytat:
2005-09-04 21:38:52, nikusss pisze:
Kroolik, prosze sprawdz dla mnie jak masz polaczony tylny pas z blotnikami znaczy sie przy zmianie pasa zwykle spawa sie brzegi razem, a jesli jest oryginal to sa punktowe zgrzewy mozesz zajrzec do kuferka?



Słuszna, konkretna uwaga kolego Dziękuje
Jednak dokładne oględziny auto przejdzie dopiero za jakiś czas gdy emocje opadną i będziemy mogli na spokojnie zabrać się do pracy.

  
 
Cytat:
2005-09-04 13:04:01, Grzech pisze:
... ...



czy to są takie felgi, czy kołpaxy ?