Mój central zamek... o ja gupi! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie nowiutki zestaw centralnego zamka kosztuje 60zł. tzn sterownik, silowniki 4, kpl. przewodów, centralka i "szprychy" do montowania.. ja ojcu w Audicy starej zalozyłem i chula juz 4 lata.. dodam ze siłownik matka jest po obu stronach, wiec kluczyk i z lewej i z prawej otwiera kluczykiem
  
 
Cytat:
2005-09-13 23:36:40, Rafi pisze:
panowie nowiutki zestaw centralnego zamka kosztuje 60zł. tzn sterownik, silowniki 4, kpl. przewodów, centralka i "szprychy" do montowania.. ja ojcu w Audicy starej zalozyłem i chula juz 4 lata.. dodam ze siłownik matka jest po obu stronach, wiec kluczyk i z lewej i z prawej otwiera kluczykiem



będę musiał to powymieniać bo mnie na max wqrwia ten centralny,,,, w nubirze chodzi bosko wszystko gra zamyka w mgnieniu oka.. a tu dupa zbita
  
 
Cytat:
2005-09-13 23:36:40, Rafi pisze:
panowie nowiutki zestaw centralnego zamka kosztuje 60zł. tzn



I chyba taki będzie finał mego działania. Pozostanie mi na sprzedaż jeden master.
A z ciekawości - sterownik za 60 zł jest na cztery siłowniki, a u nas jest pięć siłowników. Co z tym?
  
 
dwa silowniki podpinasz rownolegle pod 1 zlacze i dziala.
  
 
Cytat:
2005-09-14 07:54:45, piotr_ek pisze:
I chyba taki będzie finał mego działania. Pozostanie mi na sprzedaż jeden master. A z ciekawości - sterownik za 60 zł jest na cztery siłowniki, a u nas jest pięć siłowników. Co z tym?


A gdzie jest ten piąty siłownik
  
 
jak rozumiem, bak ?
  
 
Cytat:
2005-09-14 14:24:38, Cwikus pisze:
jak rozumiem, bak ?


Rzeczywiście, zapomniałem. Dzięki za przypomnienie
  
 
a nie jest jeszcze 6 w bagażniku ?
  
 
Cytat:
2005-09-15 10:54:08, malin2 pisze:
a nie jest jeszcze 6 w bagażniku ?



Jest, ale nie jest podłączony pod żadną centralkę od zamka. Ot działa tak sam sobie.
  
 
Panie i Panowie, ZTCW praca całego centralnego zamka (fabrycznego!) w DAEWOO (Espero, nexia, tico) jest uzależniona od ustawienia siłownika sterującego. Tzn. jeżeli w stanie spoczynku siłownik jest źle na pretach ustawiony to działac nie bedzie lub będzie działać źle. Natomiast wstawianie innego siłownika (np polskich 5 kg) jest nieco kłopotliwe bo wymaga wstawienia przekaźnika.
  
 
Aaaa... na to nie wpadłem. Podłączałem nowy, potem stary (który jeszcze powinien działać, a przynajmniej sterować resztą drzwi), ale nigdy nie podpinałem go do prętów, bo myślałem "po co?". Czyżby kolejne lutowanko mnie w weekend czekało?
  
 
Piotr'ek, mam wrażenie że jednak wiesz o co mi chodzi więc tłumaczył nie będę Dopiszę tylko że to z mojego doświadczenia tak wynika
  
 
FINAŁ... a w zasadzie półfinał. Padł sterownik c.z., a konkretnie scalak w nim się znajdujący, bo za scalakiem ręczna obsługa elektromagnesów powodowała idealne działanie siłowników. Wymiana mastera i sterownika na uniwersalny (za 40 zł) zakończyła się tym, że niestety niezbędna jest wymiana wszystkich siłowników, gdyż uniwersalny sterownik ma problemy przy współpracy z oryginalnymi siłownikami, co objawia się tym, że raz otworzą się wszystkie drzwi, a zamknie tylko dwoje, następnym razem otworzy się troje drzwi i zamknie troje - centralny pracuje losowo. Na szczęście pozostałe siłowniki wymienię samodzielnie (elektryk miał tylko takie po 30 zł/szt i polecił mi Allegro po 10 zł/szt.)... i pewnie coś skopię
Dotychczasowe koszty to 70 zł (40 sterownik+30 robocizna).
Aha... uniwersalny sterownik macher zamontował mi nie za komputerem, a przed (gdzieś tam wcisnął)- ponoć lepsze warunki pracy będzie miał.
  
 
Finał, finałów. 3 nowe sterowniki Phantom zostały podłączone... i okazało się, że z przodu od strony pasażera zamienione są kable... albo w siłowniku zamienione?