Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() mad666max SYMPATYCZNY GOŚĆ Audi 100 Kielce | 2005-09-17 16:35:00
Nie wiem jaki jest w niwie ale moduł o fso wspólpracuje tylko z indukcyjnym czujnikiem. Jeżeli z aparatu wychodzą dwa kable owiniete ekranem to jest to czujnik indukcyjny, jeżeli trzy kable to jest to czujnik halla. |
![]() Yanosik ŁADZIARZ Lanos Schneidemühl | 2005-09-17 23:21:41 pójde na szrot i wyszarpie gdzieś cały aparat z modułem od kanta lub poldka. Jakos sie go dopasuje. |
![]() Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2005-09-18 12:04:41
Dobór modułu ma drugorzędne znaczenie. U mnie jest jakiś Boscha przeznaczony do czterocylindrowych VW. W związku z tym, że jeden z modułów spaliłem do spółki z mechanikiem źle podłączając przewody , to później dałem pracę elektrykowi samochodowemu, żeby nie powiększać strat...Wtyczki są chyba standardowe i kwestią jest tylko długość przewodu ( mój wcześniej był w jakimś citroenie...) i liczba styków, kwestia wyjścia na obrotomierz i to chyba wszystko.Moduły i wtyczki są dość łatwe do zdobycia na szrotach. [ wiadomość edytowana przez: Grzegorz2107 dnia 2005-09-18 12:05:06 ] |
![]() mad666max SYMPATYCZNY GOŚĆ Audi 100 Kielce | 2005-09-18 15:05:26
Niestety to nie przejdzie, próbowałem. |
![]() adam_p1 WAZ Lada 2106 Wrocław | 2005-09-19 20:14:06 a własnie ja sie tam zastanawiam jak sie ma sprawa z odpalaniem na korbe? szczerze to probowałem ale nic z tego nie wyszło. w jakich sytuacjach mozna to wykorzystac i jak sie do tego przygotowac? potrzebne 2 osoby ? czy jak... |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2005-09-19 20:19:37
Właczasz zapłon, jeśli auto jest zimne to ssanie, możesz ręcznie podpompowac paliwo i energicznie zakręcasz korbą. Musisz to po prostu wypraktykowac. Dwie osoby bynajmniej nie sa potrzebne a przydaje się np. jak Ci padnie rozrusznik. Korba tez przydaje się do ustawiania zaworów ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
![]() Yanosik ŁADZIARZ Lanos Schneidemühl | 2005-09-20 23:40:55
A dlaczego nie podejdzie? Wieloklin przynajmniej na zdjęciach wygląda tak samo. Wałek za krótki? |
![]() arsen SYMPATYCZNY GOŚĆ PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2005-09-21 09:51:02
![]() ![]() |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2005-09-21 10:23:38
Adam pisał że próbował więc zakładam ze korbę udało mu się włożyć ![]() ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
promil2106 ŁADZIARZ Lada 2106 krakow | 2005-09-29 00:28:15 Da sie ![]() ![]() |
![]() kacper97 (M) SYMPATYCZNY GOŚĆ Suzuki Vitara Warszawa | 2005-09-29 20:06:11
Ja przynajmniej mam moduł od samary a całą wiązkę z Tavriiii (nie wiem jak się to pisze) wyszarpałem ![]() Pamiętaj o cewce, bo też jest inna. |
![]() janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2007-09-26 11:03:15 Zamontowałem sobie pare dni temu ten oto zestawik:
![]() Jest to moduł zapłonowy do ład który to korzysta z normalnego aparatu stykowego(!). Częścią tego zestawu jest pokrętło ze skalą od 0 do 10 którym to możemy sobie cofać zapłon(!) bez otwierania maski. Po lewej niskoomowa cewka zapłonowa z golfa gti. Tak to wygląda zamontowane: ![]() Cewka od golfa Podpasowała po prostu idealnie. Jedynie trzeba było troszkę zagiąć blaszki w fajce przewodu wysokiego napięcia bo tam kabel musi ściskać a w ładzie rozpierać. Moduł zamocowałem od blaszką mocującą zbiornik spryskiwacza i tu mam pewne wątpliwości czy dobrze zrobiłem bo przecież wlewając płyn mogę ochlapać go. W instrukcji było napisane że kondensator w aparacie można odłączyć więc tak zrobiłem. No i co tam jeszcze, podłączenie to plus i masa, dwa kabelki idące do kabiny do pokrętła cofacza zapłonu, jeden kabelek do aparatu zapł, i jeden do cewki. Wpierw podłączyłem do starej cewki i odpalił od razu po pierwszej próbie. Potem do tej niskoomowej i też odpalił od razu ![]() Wrażenia po zamontowaniu - zupełnie inny samochód ![]() Także polecam to gorąco. Tego urządzenia raczej nie dostaniecie a przynajmniej nie w polsce(mam to od brata który dostał to od Boba od którego kupił ładę, więc Boba pytajcie skąd to ma, brat ma też drugi taki zestaw jakby co ![]() |
![]() grzehu była Lada 21043, Ast ... Bydgoszcz | 2012-01-17 21:31:23 Odgrzebie temat. Co kupić żeby mieć taki zapłon elektroniczny w Ładzie klasycznej 1500? Zapłon bezstykowy od niwy + moduł tavria/polonez gli + cewka VW (od którego?)?
Poczytalem w wątku o różnych kombinacjach - która najlepsza/najprostsza/najtańsza? |
![]() konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2012-01-17 21:42:57 Najlepiej kup od bartixr zestaw.
Bo modul niva 1700 ma inne wyprzedzenia zaplonu (sprezynki, ciezarki, podcisnienie) niz 1500. potrzeba aparat z hallem, modul elektroniczny - poloznez, samara, tavria, wszystko jedno, i cewka pod ten modul - samara, moze i jakis golf - ogolnie cewka niskoomowa.... graty z samary zalatwiaja problem. |
![]() morphio ŁADZIARZ ![]() VAZ 2107 148kM Opole | 2012-01-17 23:06:23 Ja zakupiłem aparat z Hall'em od Nivy, cewkę zapłonową od Samary, modół zapłonowy od Samary i zestaw kabli do połaczenia tego od Samary.
Wszystko generalnie Plug & Play, żadnych kombinacji czy skracania wałków czy niewiem czego. link http://img828.imageshack.us/img828/6103/dsc00279e.jpg zdjęcie jszcze sprzed modernizacji lakierniczej ![]() zapomniałem dodać że chodzi zajebiście i tak jak już ktoś na początku 7 lat temu napisał najlepsze co można było zrobić bez kombinacji i wielkich inwestycji, koszt wszystkiego to 130 złotych za aparat, modół i cewkę z kablami kupiłem ze stacji demontażu chyba za cene kilku piw, tak więc zamknąłem się w kwocie około 160 peelenów ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: morphio dnia 2012-01-17 23:09:29 ] |
![]() konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2012-01-18 01:57:49 2 wtyczki potrzebne do tego ja osobiście od ladas z allegro, z demontazu, reszte lutowalem |
![]() SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2012-01-18 06:22:29 Nie pamietam dokladnie ile ja placilem, ale to byla podobna cena. Wiec stwierdzilem, ze nie warto kombinowac i kupilem gotowca od bartrixa. Po tym zabiegu lada odpala od kopa i za pierwszym razem, wiec jest roznica |
![]() grzehu była Lada 21043, Ast ... Bydgoszcz | 2012-01-18 18:00:54 Aha, czyli nie tak mega drogo, a korzyści spore z dobrego zapłonu (spalanie, elastyczność). bArtix ile teraz u Ciebie zestaw plug&play do klasyka z przesyłką? |
![]() konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2012-01-20 23:21:48 cena praktycznie ta sama,
na allegro masz dwa zaplony do nivy. drozszy i tanszy. o 20-30 zl. ja mam ten drozszy ("fabryczny" - cokolwiek to znaczy), ale glowy nie dam czy jest ok. dziwnie mi obroty faluja (na obrotomierzu), ale nie wiem czemu (moze cos nie tak z aparatem, moze cos innego) ja w kazdym razie zaluje ze nie kupilem od bartix. chocby z powodu sprezynek itp. do tego te czesci z rosji, ze sklepow tuningowuch, są dobrej jakości, w przeciwienstwie to tych roznych fabryczno-rzemieslniczych dostepnych w polsce. tam masz marke, tutaj to co Ci sprzedawca napisze na allegro. tam sprzedaja tego mase. maja obrot, jakosc może być lepsza. jak producent sprzeda dziadostwo, to go zlinczują na 10 forach ładowskich... ja kupilem sporo rzeczy przez Bartka, i był to porzadne rzeczy. z reklamacją też nie ma problemu. siłą rzeczy uciążliwe. ale Bartek się nie wypina. Porządny koleś! Pozdrawiam ![]() a swoja droga to odezwij sie do niego na priv. bedzie szybicej |